اجتماعی

احمدی: ادارات تعطیل شود/مردم در خانه بمانند

یکی از اعضای کمیته آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به شرایط نامساعد کشور در زمینه تاج ، تأکید کرد: دولت نقش مهمی در کنترل این شرایط دارد و باید چند روز مرخصی اعمال کند ؛ این به معنای بستن دفاتر ، نگهداری مردم در خانه ، بستن جاده های شهر و مسدود شدن ترافیک است.

محمدرضا احمدی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، با اشاره به شرایط نامساعد کرونا در کشور اظهار داشت: اکنون وقتی با شما مصاحبه می کنم شاهد ترافیک در شهر تهران هستم ، آن افرادی که در این ترافیک حضور دارند یا مطب های خود را ترک کرده اند یا جای دیگر ، به نظر نمی رسد اراده جدی برای مقابله با این وضعیت وجود داشته باشد ، در حالی که با وجود این همه بیمار و مرگ ، آنها می گویند ما هنوز به اوج موج چهارم نرسیده ایم.

وی افزود: در روزهایی که محدودیت ها اعمال شد و مردم پروتکل ها را دنبال کردند ، تعداد کشته ها و میتلائیان به خوبی کاهش یافت ، اما اکنون تعداد آنها به شدت افزایش یافته و کاملاً نگران کننده است ، همه اینها نشان می دهد که تا حدودی متناسب با سیاستگذاری نیست هماهنگی کامل در این سیاست ها به منظور شکستن زنجیره توزیع.

سخنگوی مردم رشت گفت: برخی از تجار حق دارند بگویند وقتی چک داریم چرا مغازه ها را تعطیل می کنیم؟ اگر اصناف و بازرگانان شغل خود را ببندند ، حداقل بانک ها باید متوقف شوند ، نه اینکه بگویند ما باید بازرسی ها را به تعویق بیندازیم ، اما در عمل چک ها بازگردانده می شوند.

احمدی گفت: “دولت نقش اصلی را دارد و باید چند روز تعطیلی گسترده را اعمال كند ، یعنی. برای بستن دفاتر ، نگه داشتن مردم در خانه ، بستن جاده ها در شهرها و جلوگیری از ترافیک ، ما باید زنجیره آتش سوزی ها را بشکنیم. “مردم ، همراه با مقامات ، باید سخت کار کنند ، و در حال حاضر در این شرایط باید دوره ها را به تعویق بیندازید ، پروتکل ها را دنبال کنید و ماسک را با دقت بمالید و به فواصل توجه کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا