اجتماعی

تبعیض در تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اراک را متوقف کنید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جمعی از مسئولان اراک با صدور بیانیه ای نسبت به تغییر وضعیت برخی از کارمندان موقت کارمندان موقت و شرکت های دارای قرارداد مستقیم اعتراض کردند. در متن بیانیه آمده است: “طبق مجوز صادر شده توسط اداره مرکزی برای تغییر وضعیت برخی از کارمندان موقت و شرکت با قرارداد مستقیم با توجه به تعیین رتبه ها و شاخص های اولویت.” سنجی کارمندان فعلی شهرداری با نظر سرپرست فعلی ، بدون در نظر گرفتن اولویت ها و ویژگی های خاص ، به سادگی روابط شخصی را در نظر می گیرند و موارد حاشیه ای مانند شرکت در مبارزات انتخاباتی کاندیداهای مورد حمایت و دوستانه و دوستانه را در نظر می گیرند. روابط خانوادگی. لیست تغییر وضعیت و حذف سایرین فقط به دلیل اختلافات شخصی و مواردی از این دست است که همه شایسته توجه است.

در قسمت دیگر این بیانیه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد مبارزه با اژدهای هفت سر فساد تأکید شده است: س questionال این است که تفاوت بین لیسانس یا استاد یا متخصص در شهرداری با دیگری چیست؟ شخصی در همان دفتر؟ با داشتن مدرک لیسانس با 3 سال سابقه کار ، وی صرفاً به دلیل وابستگی به مردان بدون مسئولیت در سیستم شهرداری در لیست تغییر وضعیت قرار می گیرد ، اما افراد با 10 سال سابقه و مسئولیت در سیستم فعلی حذف می شوند به این دلایل از لیست.

در قسمت دیگر بیانیه آمده است: ما فقط خواهان رفع تبعیض بین کارمندان شهرداری هستیم و همچنین می خواهیم اجرای طرح تغییر وضعیت سریعتر اجرا شود اما طرحی مانند این طرح که تغییر وضعیت دوستان کارمندان شهرداری.

گفتنی است در پایان این بیانیه با اشاره به تغییرات شورای شهر در ماه آینده از اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر اراک خواسته شد تا اقدامات جدی برای جلوگیری از هرگونه تبعیض در توقف موارد گفته شده انجام دهند. رویه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا