عمومی

دیجی فالوور مرجع خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل فوری

بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید. پست الکترونیک برای عموم قابل مشاهده باشد اخطار! نظر بصورت خصوصی ارسال شود نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک میباشد. این ابزارها با تلفیق خلاقیت در ایجاد روش های مختلف برای بالا بردن فالوور یک پیج، در صورت رعایت قوانین اینستاگرام می تواند نقش مهمی در دیده شدن محتوای ما داشته باشند.

یکی از روش های موثر در افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، خرید فوری آنها از سرور یا سایت فروش معتبر بوده که علاوه بر شعار ارزان ترین، به صورت سریع این دنبال کننده ها را به پیج متقاضی اضافه و تعداد فالوورهای ایرانی و فعال که واقعی نیز هستند را افزایش دهند. فالوورهای واقعی تأثیر زیادی در افزایش مشتریان محصولات یا خدماتتان خواهند داشت. برای رشد در شبکهای به بزرگی اینستاگرام، به هر دو نوع هشتگهای خاص و عمومی نیاز خواهید داشت. شاید شما به روشهای مختلف چند صد فالوور به دست آورده باشید، اما ناگهان طی فقط چند روز، دوباره بخش بزرگی از آنها را از دست داده باشید.

در بخش قبلی به طور کامل دانستید که ریزش فالوور به چه معناست؛ حال دیدگاه شما نسبت به این موضوع چیست؟ ریزش به این معناست که فالوورهای شما بعد از اینکه وارد پیج شما میشوند، پس از مدتی از پیج شما خارج و اصطلاحا شما را آنفالو کنند. ابزارهای مختلفی در زمینه افزایش دنبال کنندگان پیج اینستا وجود دارد که اصطلاحا به فالوورگیر اینستاگرام معروف هستند. در این بین چهره های مختلفی از خوانندگان معروف تا ورزشکاران حرفه ای حضور دارند.

اما به هر حال، پیجهایی هم هستند که هنوز به خوبی کارشان را انجام میدهند و با تولید محتوا و تبلیغات مؤثر، بیشترین سهم را در جذب فالوور دارند. همانگونه که اشاره کردیم، ابزارهایی در این زمینه وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره و به معرفی بهترین آنها در بین انواع فالوورگیر اینستاگرام خواهیم پرداخت. پیج های بسیاری را داریم که با وجود تولید محتوای خوب و ارزشمند، از اقبال عمومی خیلی خوبی برخوردار نبوده و مطالبشان خیلی مورد استقبال قرار نمی گیرد. من میدانم که این مسئله میتواند خیلی دلهرهآور باشد. من میدانم که شما راهحلهای زیادی را برای افزایش فالوور اینستاگرام خود امتحان کردهاید. من همچنین برخی از راهنماییهای مفید از کارشناسان اینستاگرام و راههایی که برای رشد حسابهایشان استفاده میکنند را بررسی میکنم.

پیشنهاد میکنم به جای استفاده از موارد دیگر مثل برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و یا فالوئر بگیر اینستاگرام، با استفاده از اصول زیر، پیجتان را رشد دهید تا هر چه سریعتر بتوانید ۱۰۰۰ فالوئر اول پیجتان را جذب کنید. خب، برای همین هست ه کمتر کسی سراغ این برنامه میرود از لیست کار حذف شده است. از آنجایی که سرعت فالوو سرور این برنامه بالاست و بیش از سقفی که اینستاگرام برای فالوو کردن تعیین کرده است فالوو میکند، پیج شما برای مدتی بلاگ میشود. این موضوع زمانی اهمیت دار تر از قبل میشود که شما قصد فروش محصولات خود در اینستاگرام را داشته باشید.

پس داشتن یک پیج با فالوور مناسب میتواند روند پیشرفت پیج را سرعت بخشیده و اعتماد اولیه برای بیننده را جلب کرده باشد. با این کار فالوورهای پیج شما به سرعت بالا میرود. برای این کار از خودتان بپرسید که هدف محتوای اینستاگرام شما چیست؟ این روش چگونه باعث افزایش فالوور یک پیج می شود و تاثیر آن در بالا رفتن بازدید پست های ما چیست؟ این امر باعث افزایش امنیت پیج اینستای شما شده و همه فرآیند فالوورگیری یا همان افزایش فالوور از طریق پنل متصل به سرور فالوورگیر فالوکمپ و فالوجت صورت می پذیرد.

اما چنانچه از فالوجت استفاده کنید، کلیه این فرایندها را به این ربات دوست داشتنی می سپارید و این سامانه با توجه به تنظیمات شما، شروع به فعالیت می کند. این ربات حرفه ای (فالوجت) که پیشرفته ترین فالوورگیر اینستاگرام بحساب می آید، پنل حرفه ای را برای اعمال تنظیمات در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به زمینه ای که در اینستاگرام فعال هستید، بتوانید جذب فالوور کنید. در این مقاله بهتون توضیح دادیم که برای افزایش فالوور چه کاری باید انجام بدیم که شاید مهم ترین آن فعالیت هدفمند( مخصوصا در استوری ) باشد. یکی از روش های کاربردی در این زمینه بازدید مکرر استوری های افرادی است که دنبال می کنید.

یکی از جذابترین گزینهها برای جذب فالوور در اینستاگرام استفاده از لایو ویدئو است که در استوری برای به اشتراک گذاشتن اتفاقات روزمره ای که در اطراف خود میگذرد میتواند برای کاربران جذاب باشد. چه کسی در ایران بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد؟ و چه کسی قرار است که این محتوا را ببیند؟ یکی از عیب هایی که این موضوع می تواند داشته باشد و صفحه تان را دچار مشکل کند این است که اگر شما برای خرید فالوور واقعی اقدام نکنید و از دنبال کننده های فیک بهره بگیرید پس از مدتی اینستاگرام به وسیله ی الگوریتم هایی که در اختیار دارد می تواند آنها را شناسایی کرده و از صفحه تان پاک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا