اجتماعیبرترینهای کسب و کار

چگونه پنل اینستاگرام بسازیم

امروزه فروش فالوورهای اینستاگرام به بازار برگشته است، اما این فالوورهای فروش از کجا می آیند؟ سوالاتی که ممکن است ذهن هر بیننده ای را به خود مشغول کند عبارتند از:

اگه بخوایم صادقانه جواب بدیم همه این فالوورها فیک هستن یا فیک!! بیش از 20 هزار (ک 20) اکانت اینستاگرام ایجاد شده و مشترکین با آنها فروخته می شوند. چگونه این حساب ها را مدیریت می کنند؟

آیا می توانم با این بسته فالوور بفروشم؟

بله، با این بسته می توانید اکانت های اینستاگرام خود را با استفاده از API اینستاگرام کنترل کنید و این نیاز به VPN های اینستاگرام دارد که باید جداگانه خریداری شوند.

آیا نیاز به برنامه نویسی دارد؟

خیر، کل منبع نوشته شده است. من فقط به یک پروکسی اینستاگرام نیاز دارم که بتوانید با Surge on Google یا سایر روش های رایگانی که در دوره به شما آموزش می دهیم پیدا کنید.

ساخت پنل اینستاگرام

چگونه فالوور بفروشیم؟ شاید شروع کار سخت باشد! روش کار به این صورت است که اگر در مراحل بعدی یک حساب کاربری وارد کنید، API اینستاگرام یک فالوور برای آن حساب اضافه می کند. یعنی شما چندین اکانت جمع می کنید و وارد کرفس شخصی خود می شوید و بعد از آن یک فالوور سفارش می دهید، آن شخص را با اکانت هایی که جمع کرده اید فالو می کنید.

اکنون به پنلی نیاز دارید تا سفارشات خود را به پنل ارسال کنید تا پنل سفارشات شما را جمع آوری کند.

پنل اینستاگرام چیست؟

پنل اینستاگرام یا فالوور، پنل لایک و کامنت سرور است. که به کل حساب لینک شده و حساب ها را مدیریت می کند.

این مبحث آموزشی : تعمیم + آموزش مقدماتی php

توجه: دوستان برای استفاده از API برنامه نویسی لازم است؟ چه زبانی؟ php!

اما نگران نباشید! برای کسانی که تا به حال با PHP کار نکرده اند، ما در این بحث اصولی را که در این بحث نیاز دارید به شما آموزش داده ایم، بنابراین اگر برنامه نویسی بلد نیستید مشکلی نیست.

ایجاد پنل اینستاگرام و ساخت آن

پنل اینستاگرام | در واقع پنل فالوور وب سایتی است که خدمات شبکه اجتماعی را ارائه می دهد. اما همانطور که بسیاری از افراد آن را به عنوان پنل فالوور می شناسند، ما در این پست از آن با این نام یاد می کنیم. شما می توانید از سرویس های مختلفی مانند لایک، فالوور، Find View و هزاران سرویس دیگر از هر شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب یا هر شبکه اجتماعی دیگری استفاده کنید، اما پشتیبانی از هر شبکه اجتماعی در هر پنل فالوور متفاوت است.

پنل فالوور چیست و چگونه کار می کند؟

گروه فالوورها را می توان با بازار مقایسه کرد!! در پنل فالوور می توانید به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشید. اما شاید بپرسید این لایک ها و فالوورها از کجا آمده اند!؟ کارشناسان سیستم هایی ساخته اند و هزاران حساب کاربری را مدیریت کرده اند. این حرفه ای ها زمان زیادی را با مشتریان و کاربران خود نمی گذرانند. از طرفی مردم عاشق این خدمات هستند و در واقع گروه فالوور رابط بین این متخصصان یا مزارع ربات و مشتریان این خدمات است.

دکمه بازگشت به بالا