اجتماعیبرترینهای کسب و کار

خرید فالوور اینستاگرام ارزان درجه یک با تخفیف ویژه

خرید فالوور ارزان

هر روزه کاربران اینستاگرامی فراوانی در پی یافتن راهی برای گسترش صفحه خود هستند. راه‌هایی که علاوه بر پاسخگویی به این نیاز، بدور از صرف هزینه و زمان زیاد باشد. تولید محتوای خوب، بارگذاری فیلم و عکس جذاب، زمان‌شناسی در بارگذاری مطالب و… در جذب فالوور بسیار مؤثر است. اما تا چه می‌توان به سود دهی این محتوا و مطالب تکیه کرد؟

از جمله روش‌های سود ده، کم ضرر و پر طرفدار، خرید فالوور تضمینی است که قطعاً بی‌نتیجه نخواهد ماند. خرید فالوور ارزان یکی از پیشنهاداتی است که بسیاری از صاحبان پیج‌های موفق به دیگران توصیه می‌شود.

البته این نکته وجود دارد که بسیاری از افراد برای خرید فالوور ارزان شک دارند که خرید این نوع فالوور به صاحبان پیج‌های نوپا و تازه ایجاد شده توصیه می‌شود زیرا ریسک کمتری داشته و نیازمند صرف هزینه هنگفتی نیست.

اما چرا باید فالوور بخریم؟

خرید فالوور اینستاگرام به ما این امکان را می‌دهد که بیشتر دیده شویم. در واقع اگر افراد بیشتری ما را فالوو کنند و لایک پیشتری دریافت خواهیم کرد و در پی آن احتمال راه‌یابی صفحه ما به اکسپلور هم بالا می‌رود.

روش عاقلانه برای خرید از هر پیج این است که تعداد فالوور‌ها و لایک‌های آن پیج را بررسی کنیم. پس طبیعتا هرچه تعداد فالوور بیشتر باشد به نوعی اعتمادمان جلب می‌شود. پس خرید فالوور یک روش سود‌آور است و البته برای پیج‌های نوپا خرید فالوور ارزان توصیه می‌شود.

استفاده از سایت‌های معتبر و مراجعه به آن برای خرید فالوور ارزان و واقعی دقت لازم را به خرج دهید زیرا اگر فالوور فیک خریداری کنید باعث بی‌اعتباری صفحه شما شود.

فالوور اینستاگرام چیست؟

فالوور اینستاگرام در لغت به معنای دنبال کننده یا تعقیب کننده است. زمانی که شما پیج شخصی را دنبال یا فالوو می‌کنید، شما به فالوورهای پیج آن شخص اضافه می‌شوید. و در مقابل آن تمام کسانی که پیج شما را فالوو کنند نیز به فالوورهای پیج شما اضافه می شوند و از آن پس تمام محتوای ارسال شده شما اعم از پست ها و استوری ها ، لایو های شما را در صفحه اصلی یا صفحه خانه خود مشاهده خواهد کرد. یعنی اینکه فالوورها تمام اطلاعاتی که شما به اشتراک می گذارید را می بینند.

انواع فالوور اینستاگرام

اگر به دنبال مسیر موفقیت هستید، باید پیج خود را ارتقاء دهید و به آن اعتبار ببخشید. برای اینکه یک حساب کاربری در اینستاگرام اعتبار بیشتری کسب کند. باید تعداد فالوورهای آن نسبت به دیگر رقبا بیشتر باشد. چرا که تعداد فالوور بیشتر، مساوری با تعداد لایک، کامنت، بازدید بیشتر و در نتیجه افزایش فروش و خدمات رسانی بیشتر بنابراین خرید فالوور واقعی، روشی مناسب برای موفق شدن است. همچنین توجه داشته باشید که فالوورهایی که امکان خرید آن ها برای شما فراهم شده، انواع گوناگونی دارند در ادامه انواع مختلف فالوور اینستاگرام را برای شما ذکر خواهیم کرد:

  1. فالور ایرانی
  2. فالور خارجی
  3. فالور واقعی
  4. فالور فیک

فالوور ارزان اینستاگرام و با کیفیت

فالوور ایرانی ارزان به افرادی گفته میشود که صرفا برای افزایش فالوور استفاده می شوند ولی احتمال افزودن افراد فعال و واقعی وجود دارد. مای ممبر همیشه سعی دارد تا بهترین محصولات ممکن در بازار را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

به چه دلیل فالوور ایرانی ارزان بخریم؟

یکی مرد جنگی به از صد هزار ! در دنیای اینستاگرام ، فالوور ایرانی ارزان را ما اینگونه معنی میکنیم که اگر صفحه فروش شما فالوور زیاد داشته باشد. باعث اعتماد بیشتر و تبدیل شدن فرد به مشتری ، بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر ولی بی نتیجه ماندن آن است.

از آنجایی که در این روزها اکثریت کسب و کارها برای معرفی خدمات ، محصولات خود ، افزایش فروش و معرفی برند از اینستاگرام استفاده می‌کنند. جذب مخاطب و افرادی که صفحه شما را دنبال کنند یا همان فالوور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در همین راستا افراد و متخصصین برای جذب مخاطب خود روش‌های گوناگونی را به کار می گیرند. خرید فالوور اینستاگرام یکی از اولین گزینه‌ هایی است برای بیشتر دیده شدن تا به این طریق بتوانند هر چه سریعتر تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.

به همین صورت زمانی که تعداد فالوور های یک پیج افزایش یابد. تعداد بازدید آن صفحه بالا می رود و این کار باعث بیشتر شناخته شدن برند می‌شود.

چرا اینستاگرام یکی از بهترین جاها برای فروش است؟

امکانات و ویژگی‌های منحصر بفرد اینستاگرام باعث حضور قابل توجه صاحبان کسب‌ و کار در آن و تبدیل شدنش به سریعترین ، بهترین و موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری شده است و شما میتوانید با خرید فالوور ارزان در این موفقیت سهیم شده و به سودآوری کلان برسید.براساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۸ اعلام شد ، اینستاگرام موثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.

آمارهای رسمی نشان می‌دهد که اگر یک شرکت ، فروشگاه ، برند و یا هر کسب‌ و کار دیگر ، حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعال نیست. میزان قابل توجهی از سودآوری خود را از دست می‌دهد و بهتر راه این است. که با استفاده از فالوور ارزان سری وارد دنیای اینستاگرام شوید و آن را جبران کند.

چرا فالوور را از مای ممبر بخریدم؟

جذب فالوور ارزان و کاملا واقعی و فعال و هدفمند و علاقه مند به موضوع مورد نظر شما یا در شهر و کشور مورد نظر شما و ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب ، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌ های مای ممبر محسوب می‌شود.

مای ممبر با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با به کارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان ، می‏‏‌کوشد. امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ ها و بهترین خدمات را فراهم آورد.

فالوور ایرانی ارزان اینستاگرام به چه معناست؟

فالوور ایرانی ارزان یعنی افراد ایرانی فیک و واقعی و فعال شما را دنبال می کنند. فالوور به معنای دنبال کننده است ، فالوور اینستاگرام به افرادی می گویند. که پیج اینستاگرام شما را دنبال می کنند تا از فعالیت شما آگاه باشند. و زمانی که شما مطلبی در پیج خود می گذارید. مطالب شما برای فالوورهای شما به نمایش گذاشته می شود. و انها میتوانند ان را لایک یا کامنت بزارند.

شما با استفاده از فالوور ارزان در یک صفحه تجاری. در واقع راه « بازاریابی اینستاگرامی » و « جذب مشتری از طریق اینستاگرام » را طی خواهید کرد. چرا که مای ممبر با دارا بودن تیم متخصص در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی و برندینگ اینستاگرامی ، افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما را به صورت هدفمند و عملی انجام میدهد.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

·         بیشتر دیده می شوید

از اولین مزایای خرید فالوور اینستاگرام بیشتر دیده شدن است. هر چقدر تعداد افراد بیشتری شما را فالوو کنند لایک بیشتری خواهید گرفت و شما وارد اکسپلور می‌شوید.

·         تأیید می شوید

اکثر افراد وقتی که قصد دارند پیجی را دنبال کنند یا از آن خرید کنند در وهله ی اول به تعداد فالوورهای آن پیج نگاه می کنند. چرا زمانی که به این امر آگاه هستیم که افزایش فالوور می‌تواند باعث جلب اعتماد و اعتبار ما در بین کاربران شود از آن استفاده نکنیم.

·         بالاتر می روید

همانطور که گفتیم ومی دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام فضای بسیار خوبی برای پیشرفت دادن به کسب‌ و کار و افزایش و کسب درآمد برای افراد است. شما با خرید فالوور  می توانید این فضا را برای خود محیا سازید. حتما به این امر توجه داشته باشید که خرید فالوور زیاد و به صورت یک جا و فیک می‌تواند اختلاف زیادی میان تعداد فالوورها و لایک‌های پیج شما ایجاد کند پس حواستان جمع باشد که گول هر فالووری یا هر شرکتی را نخورید.

چند نکته مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام

·         از موقعیت مکانی استفاده کنید

موقعیت مکانی در اینستاگرام یکی از آپشن های پراهمیت در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام است. پست هایی که در موقعیت های مکانی مختلف ثبت می شوند، می توانند افرادی را که در آن موقعیت مکانی هستند را برای دیدن پیج اینستاگرام شما دعوت کنند. به عنوان مثال شما پستی را در محدوده مکانی نمایشگاه کتاب ثبت می کنید کاربرانی که برای دیدن پست های نمایشگاه کتاب وارد این قسمت می شوند. پست های شما را هم می بینند و احتمال این که شما را فالو کنند بسیار زیاد است. پس در نتیجه اگر در همایش ها، نمایشگاه ها و موقعیت های مکانی مختلف مهم برای بیزینستان شرکت می کنید، موقعیت مکانی خود را هم به ثبت برسانید.

·         استایل خاص خودتان را مشخص کنید

اگر به پیج های اینستاگرام برندهای معروف و یا سایت های معروف نگاهی کنید. متوجه خواهید شد که در این پیج ها برای قرار دادن تصاویر سبکی خاص وجود دارد. منظور از سبک خاص ساختن قالبی اختصاصی برای قرار دادن تصاویر در بین قالب ها است. با همین روش ساده می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید و به آن ها نشان دهید در کار خود خبره و حرفه ای عمل می کنید.

·         فعال باشید

یک روش بسیار مهم و مثبت برای افزایش فالوور اینستاگرام پاسخ دادن به نظرات کاربران پیجتان در کامنت پست ها است. زمانی که پست های شما نظر فالوورها را جلب کند و یا سوالی برایشان مطرح شود به احتمال زیادی برای شما نظر خود را در زیر پست ها ثبت می کنند. حتما به نظرات کاربرانتان پاسخ بدهید. چون این کار باعث جلب اعتماد و ایجاد حس خوب در کاربران پیجتان می شود و تاثیر زیادی روی آنها می گذارد. به همین شکل شما را به کاربران معرفی می کنند.

·         استوری بسیار مهم

امروزه اکثر کاربرانی که وارد اینستاگرام می شوند عموما برای دیدن استوری های اینستاگرام وارد این برنامه می شوند و یکسری از استوری ها جذابیت بیشتری برایشان دارد. استوری در اینستاگرام باید بسیار جدی گرفته شود. استوری های زیاد و جذاب را در پیج خودتان قرار دهید و تلاش داشته باشید تا با استوری هایتان افراد مختلف را به دنبال کردن پیج خود مشتاق کنید. استوری اینستاگرام باعث افزایش فالوور شما می شود.

·         کپشن جذاب

برای پست های خود کپشن های جذاب قرار دهید. سعی کنید تا با متن های مختلف جذاب افراد را به سمت پیج خودتان بکشید که پست های شما را با اشتیاق ببینند و با انجام این کار در آخر فالوور های بیشتری جذب کنید. متن کپشن های شما می تواند کوتاه ، مفید ، کاربردی و خلاقانه و طنز یا حتی پرسشی باشد تا بتوانید به واسطه آن کاربران را سوق دهید تا پست شما را ببینند ، لایک کنند و یا آن را به اشتراک بگذارند.

موفقیت در افزایش فالوور اینستاگرام با استمرار در تولید محتوا

اصلی ترین دلیل موفقیت در فضای اینستاگرام این است که به صورت مداوم تولید محتوا کنید. اگر در شروع کارتان خوش‌شانس باشید و عده‌ای شما را فالو کنند. بهترین راه برای از دست دادنشان فعال نبودن است. در فضای شلوغ اینستاگرام باید سعی کنید در خاطر مخاطبانتان بمانید و برای انجام این کار باید دائما فعال باشید و محتوای خوب و با کیفیت تولید کنید.

بهترین زمان برای پست پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنید و سعی کنید پست‌هایتان را در زمان هایی منتشر کنید که کاربران بیشترین فعالیت را دارند. برای انجام این کار می‌توانید ازآمار هایی که اینستاگرام در بخش insights در اختیار شما قرار می‌دهد کمک بگیرید. این اطلاعات قابل اطمینان‌ترین اطلاعاتی است که در اختیار شما قرار می گیرد تا ساعت درستی را برای انتشار پست انتخاب کنید. به سایز درست پست اینستاگرام نیز دقت کنید. همچنین یک تقویم و برنامه‌ریزی برای منتشر کردن محتوا به شما این امکان را می دهد که قطار محتوایی شما روی ریل درستی حرکت کند.

اینستاگرام و اهمیت افزایش فالوور

در اوایل استفاده از اینستاگرام، صرفا برای سرگرمی بود. اما امروزه می‌توانیم بسیاری از برند‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر را که به هدف سودآوری و افزایش مشتری وارد اینستاگرام شدند رو ببینید.  اینستاگرام به شبکه اجتماعی محبوبی تبدیل شده که هر شخص یا شرکتی با توجه به هدف خود، چه برای سرگرمی و چه برای اهداف تجاری آن را انتخاب می‌کند.اگر می خواهید از آن برای درآمدزایی و تبلیغ برند خود استفاده کنید،

 اینستاگرام پروفایل‌های تجاری ارائه می دهد. درست مانند یک حساب کاربری شخصی، می‌توانید به راحتی آن را ایجاد و مدیریت کنید. اینستاگرام با ارائه تجربه کاربری آسان، از همه کاربران خود پشتیبانی می‌کند.  با خرید فالوور ایرانی ارزان شما زودتر از آنچه که انتظارش را داشته باشید می‌توانید جایگاه مناسبی را برای برند خود پیدا کنید.

رسانه های اجتماعی کنترل دنیای آنلاین را به عهده گرفته اند. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و تلگرام و واتساپ  به عنوان روشی برای برقراری ارتباط با عزیزان به یکی از ابزار های ضروری برای کسب و کار آنلاین تبدیل شده اند.

شبکه های اجتماعی نه تنها برای سرگرمی استفاده می شود، بلکه در حال حاضر یک ابزار بازاریابی منحصر به فرد برای برخی از سازمان ها، صاحبان برند و … است. اگر کسب‌وکاری دارید یا می‌خواهید محصولی را تبلیغ کنید، یا صرفاً تلاش می‌کنید پیام شما توسط افراد بیشتری دیده شود ، اینستاگرام بهترین روش است.

با اینستاگرام، اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوهای شما به بخشی از بسیاری از کمپین ها و استراتژی های بازاریابی تبدیل شده است. با خرید فالوور اینستاگرام این تعامل را بسیار ساده‌تر کرده است و می‌تواند به صورت یک لحظه به تعداد زیادی فالوور اینستاگرام دست یابید.

خرید فالوور ارزان از مای ممبر

اگر به دنبال خرید فالوور ارزان و مقرون به صرفه هستید مای ممبر بهترین انتخاب است. برخی افراد سودجو با قیمت های بسیار پایین فالوور می‌فروشند. مطمئن باشید که این فالوورها تقلبی و غیر فعال هستند به این دلیل فالوورهای باکیفیت را نمیتوان با قیمت بسیار پایین عرضه کرد . برخی دیگر از متقلبان با ارائه قیمت‌های بالا و نجومی ادعا می‌کنند که فالوورهایشان از همه لحاظ مورد تایید و بهترین هستند در صورتی صحت هیچکدام ازاین دو مورد  ذکر شده مورد تایید مای ممبر نمیباشد. در قلمرو خرید و فروش فالوور مانند بسیاری از صنف های دیگر محدوده قیمت خاص خود وجود دارد که تیم حرفه ای فالو وان به خوبی این حدود قیمت را می‌داند و آن را عملی کرده است.

دکمه بازگشت به بالا