بین المللی

واکنش کاردار ایران به مداخله‌جویی‌های نماینده مورد حمایت منافقین در پارلمان انگلیس

به گزارش گروه سیاست خارجی فارس سید مهدی حسینی متین ، کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (چهارشنبه) در توئیتر در واکنش به اظهارات مداخله جویانه دیوید ایمز ، نماینده پارلمان انگلیس در مورد 13 انتخابات ریاست جمهوری در ایران با اشاره به حمایت مالی گروهک تروریستی منافقین از این نماینده مجلس ، آمیز می نویسد: عضو پارلمان انگلیس که مدتهاست با گروهک تروریستی منافقین ارتباط داشته و پاداش دریافت می کند ، بار دیگر بر حمایت خود از دموکراسی تأکید می کند در ایران.

وی افزود: “وی (عضو پارلمان انگلیس) جمعه گذشته به عمد ندید که در بیرمنگام – (اعضای) این سازمان ، که وی آن را طرفدار دموکراسی می نامد – مورد بی رحمانه زنی که می خواست در یک نظرسنجی رأی دهد. ایستگاه در بیرمنگام. او همچنین به زخم ها حمله می کند.

حسینی متین جمعه شب ، همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، در توئیتر درباره حمله به این خانم نوشت و نوشت: مدعیان دروغین دموکراسی با منشأ تروریستی و وابستگی به بیگانگان ، امروز در بیرمنگام ، محترم بانویی که فقط رأی می دهد ، اساسی ترین حق هر شخص برای شرکت در تعیین سرنوشت به طرز وحشیانه ای نقض شده است. سفارت در حال بررسی موضوع از طریق کانال های رسمی است.

وی افزود که سه نفر از زمان حادثه دستگیر شده اند.

گفتنی است که این موضوع (شنبه) توسط سفیر انگلیس در تهران “راب مک کایر” در وزارت امور خارجه آورده شده است. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا