اقتصادی

بررسی شکایات درباره نحوه ادغام مؤسسات مالی در بانک سپه در کمیسیون‌ اصل نود

سخنگوی کمیته اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: شکایات مربوط به ادغام موسسات مالی در بانک سپه در آن کمیته در دست بررسی است.

در مصاحبه ای با مجله زنده خبری ، سپاه پاسداران و بسیج. سهامداران واقعی در مورد شکایات دریافتی از ادغام م institutionsسسات مالی در بانک سپه گفتند: “چندین شکایت عمومی توسط سهامداران بانک ها ادغام شده در بانک سپه مانند بانک آنلاین اقتصاد ، حکمت ، انصار و … مطرح شده است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند. “

نماینده تهران با اشاره به اولین شکایت ، تصریح کرد: سهامداران این بانک ها معتقدند که ارزیابی سهام آنها به درستی انجام نشده است ، بنابراین حقوق آنها هنگام پرداخت با آنها نقض شد ، زیرا ارزش سهام آنها بیشتر بود از آن که زمان فرآیند ادغام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به محور دوم شکایت اظهار داشت: همچنین کارمندانی که از این بانک ها به بانک سپه مراجعه کرده و شاغل بودند معتقدند که از ظرفیت آنها به درستی استفاده نمی شود و حقوق آنها ضایع می شود در حالی که حقوق و مزایای آنها نیز به درستی نیست پرداخت شده.

هزریان با اشاره به حضور طرفین در کمیسیون اصل 90 گفت: در این جلسه اولین موضوع یعنی نحوه ارزش گذاری سهام مورد بحث قرار گرفت و با توجه به اینکه 180 هزار نفر در بانک های ادغام شده سهامدار هستند ، ابتدا موضوع برای شکایات واقعی سهامداران حقوق آنها از دست رفته است و اگرچه بر قیمت نادرست سهام آنها تأکید شده است ، اما پیشنهاداتی برای حل این مشکل ارائه شده است.

سرانجام سخنگوی کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد: “سرانجام ، تصمیم بر این شد که این موضوع ظرف یک هفته حل شود و به همین منظور جلسه بعدی پنجشنبه این هفته با حضور اعضای کمیسیون ماده 90 ، نماینده وزیر ، مدیر اجرایی بانک سپه و سایر مقامات.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا