اجتماعی

بررسی ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم ۱۴۰۰

هفتاد و ششمین جلسه کمیته برنامه های امنیتی ، اجتماعی و انضباطی مدیریت بیماری های عروق بیماری کرونا با تاکید بر ادامه و تقویت روند واکسیناسیون سریع به منظور کاهش شدت بیماری در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، هفتاد و هفتمین جلسه کمیته برنامه های امنیتی ، اجتماعی و انضباطی مدیریت بیماری های تاج با حضور حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور و رئیس کمیته ، دکتر ایرج هاریچیچی معاون وزیر بهداشت و دکتر رئیسی ، معاون وزیر بهداشت. آموزش پزشکی و نمایندگان اعضای کمیسیون در وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه ، دکتر رئیسی ، معاون بهداشتی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از روند واکسیناسیون و روند تسریع شده در کشور ارائه کرد و اثرات ارزیابی شده در کشور در نتیجه تزریق واکسن را به کاهش مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان.

همچنین اقدامات و هماهنگی های سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری مجالس عزاداری محرم امسال توسط نماینده این سازمان در جلسه تشریح و در مورد اعضا بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، در این جلسه همچنین بیان شد که با تسریع روند واکسیناسیون در کشور ، گروه های در معرض خطر بیشتر به منظور کاهش شدت بیماری واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا