اجتماعی

اهتمام دولت سیزدهم بر تسریع و تکمیل واکسیناسیون در کوتاهترین زمان

مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم برای تسریع و تکمیل هرچه سریعتر واکسیناسیون ، از اقدام بشردوستانه یونان با ارسال محموله ای 150 هزار دوز واکسن اهدایی به ایران تقدیر کرد.

به گزارش مجله زنده خبری و وزارت بهداشت ، روابط عمومی دکتر محمد حسین نیکنام ، مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، با محموله ای 150 هزار دوز از واکسن اهدایی یونان وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شد. الکساندر کیس ، سفیر این کشور در ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه ، دکتر نیکنام با تشکر از یونان برای اقدام بشردوستانه در ارسال محموله مذکور ، بر توسعه و تعمیق روابط بین دو کشور تمرکز کرد.

ارتقاء همکاری بین دانشمندان و دانشگاههای ایران و یونان

مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در سراسر کشور ، از تلاش های دولت سیزدهم برای تسریع و تکمیل هرچه سریعتر واکسیناسیون در کشور صحبت کرد.

در ادامه این جلسه ، دکتر نیکنام بر ارتقاء همکاری بین دانشگاهیان و دانشگاه های دو کشور مطابق توافقنامه هایی که در سفر وزیر بهداشت یونان به بلغارستان در 3 سال گذشته منعقد شده است ، تاکید کرد. برگزارکننده این برنامه تشکر و قدردانی می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا