ورزش و نشاط

ادامه دعوای مدیران و آتشی که دودش به چشم استقلال می‌رود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، زندگی مدیریتی احمد سعادتمند در استقلال بسیار کوتاه بود و علی رغم شروع خوب در تیم و علی رغم حل بسیاری از مشکلات مالی و سخت افزاری باشگاه در زمان تصدی وی ، اختلاف نظر عمیقی بین وی و اعضای هیئت مدیره وجود داشت. منجر به اخراج وی پس از بیان هشت نکته شد.

اگرچه او خوشحال است در اولین روزهای برکناری وی از حاکمیت استقلال ساکت بود اما در حالی که که از تاکتیک جدیدی استفاده می کند و ترجیح می دهد در برابر اتهامات علیه خود دفاع کند.

برای این منظور ، مدیر سابق آبی ها از فضای مجازی و صفحه شخصی اینستاگرام خود استفاده می کند انتخاب و حمایت های شما بدین ترتیب با هواداران استقلال سهام دارد. حمایت هایی که با سایر حمایت ها از هیئت مدیره و مخصوصاً اولین مرد وی اسماعیل خلیل زاده بود.

پس از پاسخ احمد سعادتمند به یکی از هشت بند بیانیه معروف هیئت مدیره در صفحه شخصی خود ، اسماعیل خلیل زاده در یکی از برنامه های تلویزیونی و سخنرانی هایی ظاهر شد که در باره او آخرین وضعیت آبی ها را داشت ، او به او خوشحال پاسخ داد در باره سفر او به ایتالیا که بر اساس تصمیم هیئت مدیره توضیح داده شد.

به نظر می رسد که مبارزه بین مدیران سابق و فعلی “آبی ها” همچنان ادامه دارد. نبردی که پیروز نخواهد شد و تنها کشوری که از این نبرد باخت ، استقلال و هواداران آن هستند.

شاید یک بار برای همیشه دو طرف اصلی اختلاف (خلیل زاده و سعادتمند) در یک برنامه زنده تلویزیونی بحث کرده باشند ، بنابراین پرونده دعوا برای همیشه در استقلال ببندید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا