ورزش و نشاط

جابجایی میهج دو دروازه‌بان مطرح لیگ در ایران!

                                                                                                                                                                                                            انتقال دو دروازه بان برجسته لیگ به ایران!

طبق گزارشات شفاف، پیام نیازمند پس از سه فصل حضور در اصفهان و سپاهان با پیشنهاد حضور در لیگ پرتغال از این تیم جدا شد و حالا از علیرضا حقیقی به عنوان گزینه جدی این تیم در فصل 21 یاد می شود.

دروازه بان سابق تیم ملی که سابقه دو بازی در جام جهانی و جام ملت ها را دارد ، در اوایل فصل بیستم به او پیشنهاد بازی در استقلال داده شد اما در نهایت به سراغ گل گهر سیرجان رفت و پیشنهاد امیر گاله نوئه را پذیرفت. حقیقی که فصل گذشته با عملکرد بی نقص خود سهم بزرگی در بقای نساجی مازندران داشت ، در گل گهر به خواسته خود نرسید ، بنابراین اکنون شایعات جدیدی درباره آینده او در فصل 21 به گوش می رسد و از سپاهان به عنوان مقصد جدید وی نام برده می شود.

شایعه دیگر درباره انتقال دروازه بانان مربوط به رشید مظاهری ، دروازه بان فعلی استقلال است که گفته می شود امیر گاله نوح و دروازه بان گوهر سیرجان او را مشاهده کرده اند. مظاهری که در ابتدای فصل با انتقالی جنجالی از تراکتور راهی استقلال شد ، در هفته های پایانی لیگ با درخشش سیدحسین حسینی جای خود را از دست داد و تنها در دو بازی گذشته به ترکیب اصلی بازگشت. یک استراحت شایعه شده است که در پایان فصل احتمالاً او دوباره تیم خود را تغییر داده و به گل گهر می رود تا شاگرد امیر گاله نوح شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا