اجتماعی

اسامی نفرات برتر کنکور اعلام شد

اسامی برترین داوطلبان در 5 گروه آزمایشی برای ارزیابی تحصیلات کشور در سایت قرار گرفت.

به گزارش مجله زنده خبری ، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی محمد پیام ثابتی از تهران ، محمد شایان شعبانی از رفسنجان ، محمد اسماعیلی از اراک ، پارسا نوروزی نژاد از سبزوار ، امیر مهدی میکانی از اراک ، ترانه خسرو جردی از مشهد ، محمدجواد حداد احمدپور غریب از مشهد به ترتیب از رتبه های اول تا پنجم در رتبه های دوم قرار دارند. .

در علوم تجربی گروه تجربی نیما ابوالحسنی از تبریز ، پارسا فاطی از اردبیل ، عرفان کاراپه از ترکمن ها ، آیناز مارالی از جلفا ، حسن قیم از اهواز ، آرین آور از تهران ، برید محمدی از ساکز ، محمدحسن فلاحت از اهواز و نوافاضه موفق به کسب رتبه های یک تا یک شدند 10 به ترتیب

در گروه تجربی در علوم انسانی امیرمهدی ذوالفی از ابهر ، جواد عبدیای شمیرانات ، محمدجواد مهدیان از شاهین شهر ، امیرحسین جلالی از یزد ، امیر محمد باقری از تهران ، حسین ملکی از نیشابور ، سحر محمدی سیالی دهلی دانی.داهی دانیل شامیان دامی دانیال شمیدان دامی دانیال شمیدان شمیدان Dahi Danali Shamidhan Damid Shahanikhan Damid Shahhanhid، Daniel Shamidhan Damid Dahal Shamidhan Dami Dani، Shahidhan Dami Dami Daming از دامی دامید و Shamihan Dani Daming از Damid Damid.

در گروه تجربی هنر سید سپهر فرندی از زنجان ، بهنود امیری از کرج ، پریا آلستی از تهران ، میسا شفیع پور فومنی از رشت و پروشا یوسف سیاهبندی از تهران نیز رتبه های 1 تا 5 را کسب کردند.

همچنین امیرحسین زرندی از هوی آن ، سحر دورودگر از تربت حیدریه ، آرتین مطابری از تهران ، دانیال منتظری از اصفهان ، امیرحسین جعفرآبادی از تهران و سید محمد سعد سید هاشمیزی از کرج به ترتیب در رتبه 5 از 1 تا 1 قرار دارند. گروه تجربی زبان به دست آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا