اجتماعی

آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور

ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان سراسر کشور با حضور رئیس کمیته امداد در استان اردبیل کلید خورد.

به گزارش مجله زنده خبری ، سید مرتضی بختیاری ، رئیس کمیسیون کمک ها ، در ابتدای ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان با حضور سید پرویز فتاح ، رئیس بنیاد مستضعفان گفت. هزار نفر برای خانواده فقیر جامعه ساخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: این خانه ها با اولویت به مددجویان روستایی ، یتیمان و خانواده های سه نفره یا بیشتر ساخته و تحویل داده می شود.

بختیاری خاطرنشان کرد: 45 میلیون تن تسهیلات از سوی بنیاد برای نیازمندان به مددجویان مددکار جهت احداث این واحدها پرداخت می شود. همچنین وام 35 میلیون تنی از طرف کمیسیون کمک به مشتریان اعطا می شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی کمیته امداد ، رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه 50 میلیون حجم تسهیلات از سوی بنیاد مسکن ارائه شده است ، افزود: امیدواریم شاهد افزایش مسکن برای نیازمندان و محرومان خیریه باشیم. در این زمینه. “

وی با تأکید بر اینکه تامین مسکن مناسب برای مددجویان به طور جدی دنبال می شود ، گفت: همکاری و مساعدت بنیاد مستضعفان ، بنیاد مسکن ، سپاه و کمک های مردمی این امر را تسریع کرده است.

بختیاری با بیان اینکه بر اساس این طرح 362 واحد مسکونی برای مشتریان در استان اردبیل ساخته می شود ، اعلام کرد: 146 واحد از آنها در شهرهای گرمی و اینگوت محروم از قلمرو این استان به بهره برداری می رسد و 216 بلوک در شهرستانهای خالهال ، کوثر ، شاهرود و هروش رستم ساخته می شود.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم همه این واحدهای مسکونی در مدت 18 ماه در کشور به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا