اجتماعی

لزوم اتخاذ رویکردهای پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سرقت

فرمانده انتظامی آمادگی کامل خود را برای اجرای برنامه های هفتگی ناجا به طور همزمان از 17 تا 23 اکتبر اعلام کرد و بر لزوم اجرای برنامه های با کیفیت موثر تأکید کرد.

به گزارش مجله زنده خبری پیش از ظهر امروز ، جلسه هماهنگی برنامه های هفته ناجا و توضیح و توضیح اقدامات ضد سرقت به سرپرستی سردار “حسین اشتری” در قالب ویدئو کنفرانس با حضور استانی در مقر ناجا برگزار شد. فرماندهان پلیس

در این جلسه تخصصی ، فرمانده نیروی انتظامی با سلام و تبریک روح بلند و آسمانی امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، مدافعان حرم و حرمت نظم را گرامی داشت. و امنیت ، به ویژه سردار شهید. حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفتند: برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی ، سلامتی و موفقیت روزافزون برای مقام معظم رهبری داریم.

وی سالروز رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و ایام سوگواری برای خدا را تسلیت گفت و ادامه داد: حسین (ع) ، ما مجدداً از دستورات گرانبهای رهبر عالی ، مدظله العالی استفاده کردیم.

اشتری تأکید کرد: فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری جان تازه ای در پیکر نیروهای مسلح دمیده و برای ما پلیس این دستورات برای ایشان است ، زیرا همیشه چراغ راه است.

اجرای برنامه های هفتگی ناجا

فرمانده انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شروع برنامه های هفتگی ناجا از شنبه (8 اکتبر) تا جمعه (14 اکتبر) ، اظهار داشت: تلاش های عظیم دستگاه های انتظامی برای جذب سرمایه اجتماعی و مشارکت عمومی در دستیابی به اهداف بزرگ اهداف

از فناوری هوشمند استفاده کنید

عشری با اشاره به شعار امسال ناجا مبنی بر «پلیس هوشمند ، امنیت پایدار» گفت: امروز نیروی انتظامی سازمانی است که از فناوری های جدید و فناوری های هوشمند برای تسریع و سهولت در ارائه خدمات انتظامی به مردم بهره می برد. ” در اجرای برنامه های هفتگی ناجا ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، ویژگی قابل توجه “اطلاعات پلیس” به منظور دستیابی به “امنیت پایدار” باید آشکار باشد.

وی در ادامه بر ضرورت “کیفیت” در تولید برنامه های هفتگی ناجا تاکید کرد: پلیس یک سازمان “مسئول” و “یادگیرنده” است. از سوی دیگر ، این نیروی مردمی قابلیت “متقاعدسازی” را نیز دارد ، بنابراین ارزش آن را دارد که ضمن ارائه این ویژگی های قابل توجه ، روحیه “مشارکت” و “مشارکت” پلیس در برنامه های هفتگی ناجا را نشان دهیم.

اشتری بر لزوم رویکردی «خلاقانه» و «ابتکاری» در برنامه های هفتگی ناجا تأکید کرد: باید از برنامه های تکراری و بی اثر اجتناب شود. از سوی دیگر ، معیار و تمرکز برنامه های اجرایی افزایش آگاهی عمومی برای جلوگیری از وقوع جرم و جراحت است.

رئیس پلیس با اشاره به لزوم پوشش تنوع و دامنه ماموریت های پلیس مرزی به مرکز در رسانه ها از جمله بصری ، صوتی ، نوشتاری و فضای مجازی ، خاطرنشان کرد: و امنیت در جامعه پایدار است ، بنابراین باید از آن استفاده کافی را ببریم. توانایی رسانه ها در دستیابی به این هدف مهم.

از تصویر مطلوب پلیس اطمینان حاصل کنید

وی با تأکید بر ارائه تصویر مطلوب از قدرت پلیس همراه با عدالت و انصاف پلیس به مردم ، خاطرنشان کرد: دشمنان. نمایش قدرت پلیس مایه افتخار اعضای جامعه است ، بنابراین این ویژگی پلیس باید در این هفته منعکس شود.

اشتری هفته پلیس را فرصتی مناسب برای تجلیل از سرسبزی نیروهای پلیس شامل فرماندهان ، افسران ، درجه داران ، سربازان تازه کار و خانواده های آنها خواند و گفت: از سخت کوشی پلیس و نقش حمایتی خانواده های آنها قدردانی کنید.

فرمانده انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که تکریم خانواده های شهدا و جانبازان باید رویکرد همیشگی ما باشد ، زیرا تکریم این عزیزان کوچکترین نشانه سپاسگزاری ماست. باشد که برکت برای همه ما باشد. علاوه بر این ، ما نباید از مراقبت از خانواده متوفی و ​​اعضای مرتبط ناجا غافل شویم.

اشتری هفته ناجا را فرصتی مناسب برای افزایش انتظارات و خواسته های پلیس جامعه و نهادهای مسئول عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه ای غنی که این روزها داریم ، می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد و …. ”

اقدامات متقابل را تقویت کنید

فرمانده ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مبارزه جدی با سرقت و بازگرداندن اموال مسروقه به قربانیان یکی از خواسته های جدی مقام معظم رهبری از پلیس است ، خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت همواره یکی از اولویت های ماموریت پلیس اردوگاه ضد سرقت به همین منظور راه اندازی شده است.

وی با اشاره به عزم پلیس برای مقابله با سرقت ، بر ضرورت اتخاذ رویکردهای “پیشگیرانه” و “پیشگیرانه” برای جلوگیری از وقوع این جنایت تاکید کرد: وقوع سرقت علل و عوامل مختلفی دارد که باید متناسب با عوامل مختلف باشد. از سوی دیگر ، با یافتن علل اصلی در کاهش وقوع این جنایت ، به نظر می رسد که قوانین و مجازات ها باید بازدارنده کافی برای برخورد با جنایتکاران و سارقان باشد.

اشتری بر لزوم پاسخگویی ، نزدیک شدن نهادها و نهادهای دولتی و خصوصی در ایفای نقش خود در جلوگیری از سرقت ، با تمرکز بر پتانسیل ها و قابلیت های ضد سرقت ناجا تاکید کرد و گفت: اجرای مستمر پروژه های خاص مانند محور “همسایه” از طرف دیگر ، با ارتقاء استفاده از سیستم نما ، کنترل بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه ، نظارت بر مناطق جنایی و آلوده با توجه به اطلس سرقت مبتنی بر زمان و صحنه جنایت ، می تواند در مبارزه با سرقت م effectiveثر باشد. نیز م effectiveثر است

تقویت گشت های خودرو و موتوری

اشتری افزود: تقویت فعالیت گشت های هوشمند و هدفمند ضد سرقت وسایل نقلیه موتوری و خودروها به همراه نظارت بر فعالیت سارقان نیز می تواند در کاهش وقوع این جنایت مثر باشد.

بازتاب کشف اموال مسروقه در رسانه ها

فرمانده انتظامی با اشاره به دستاوردهای پلیس در مبارزه با سرقت تاکید کرد: “پوشش یافته های پلیس در این زمینه به ویژه بازگشت اموال مسروقه به قربانیان می تواند نمونه بارز ارعاب سارقان و حتی کاشت پیام های پیشگیرانه باشد. “از رسانه ها و فضای مجازی کافی برای مقابله با سرقت استفاده کنید.

فرمانده انتظامی آمادگی کامل خود را برای اجرای برنامه های هفتگی ناجا به طور همزمان از 17 تا 23 اکتبر اعلام کرد و بر لزوم اجرای برنامه های با کیفیت موثر تأکید کرد.

اشتری با اشاره به لزوم اصلاح فرآیندها به منظور تسریع واکنش و خدمت رسانی به مردم ، در آخرین قسمت سخنان خود اقدامات مطابق دستور کار جلسه را اعلام کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا