اجتماعی

کاهش دمای تهران تا ۱۰ درجه

اداره کل هواشناسی استان تهران اگرچه نشان دهنده بارندگی در نیمه شمالی استان است ، اما از فردا شب تا صبح شنبه (17 اکتبر تا 1 نوامبر) میانگین افت دما را بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد گزارش کرد.

به گزارش مجله زنده خبری بر اساس داده ها و نقشه های پیش بینی وضع هوا در دو روز آینده ، آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در برخی نقاط از بعدازظهر فردا تا عصر پنجشنبه (17 تا 29 آنلاین) به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان با احتمال وقوع طوفان گرد و خاک موقت پیش بینی می شود. از ظهر چهارشنبه (19 آنلاین) با ظهور سیستم بارشی ، ابرها به تدریج افزایش یافت و از عصر چهارشنبه تا عصر جمعه (18 تا 30 اکتبر) در ساعات خاصی ، در ارتفاعات با باران و برف و در شمال به نصف بارش استان گاهی همراه با وزش باد شدید. در این مدت بارش پراکنده در نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

سه شنبه شب در مقابل شنبه صبح (17 اکتبر تا 1 نوامبر) میانگین کاهش قابل توجه دما بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود و مه ملایمی در ارتفاعات از پنجشنبه شب تا ظهر جمعه (20 تا 30 اکتبر) پیش بینی می شود. به

به گزارش اداره کل هواشناسی تهران ، ورامین با حداکثر دمای 30 درجه سانتی گراد در 24 ساعت گذشته گرمترین نقطه استان تهران گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (26 آنلاین) نیمه ابری ، در وسط روز ، بادی و گاهی نیمه ابری خواهد بود. دمای تهران در این روز با حداکثر و حداقل دمای 20 و 8 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آسمان پایتخت روز بعد (19 آنلاین) قسمتی ابری و بادی ، در بعد از ظهر قسمتی ابری با احتمال بارش باران است و دمای هوا در گرمترین و سردترین ساعت به 18 و 6 درجه سانتیگراد می رسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا