اجتماعی

کاهش دمای تهران از سه‌شنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی سه روز آینده صاف تا نیمه ابری و آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری دور از انتظار نخواهد بود. همچنین روند کاهش دما از روز سه شنبه (25 آبان) آغاز می شود.

به گزارش مجله زنده خبری بر اساس داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تهران طی سه روز آینده نسبتاً پایدار همراه با آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی ملایم و گرد و غبار محلی در مناطق پرتردد شهری انباشته می‌شود.

از روز دوشنبه (24 آبان) با نفوذ سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و از ظهر روز سه شنبه (4 آبان) تا اواخر وقت چهارشنبه (5 آبان) در ساعات معینی در نیمه جنوبی استان بارش و در شمال استان وزش باد و باران. نیمه باران، برف و مه پیش بینی می شود.

مه و کاهش دید و گاهی کولاک نیز در این مدت از ارتفاعات و شیب ها پیش بینی می شود. از امروز (23 آبان) تا فردا (23 آبان) افزایش نسبی دما و از روز سه‌شنبه (4 آبان) تا اواخر وقت چهارشنبه (5 آبان) کاهش محسوس دما به طور میانگین 4 تا 7 درجه سانتی‌گراد در مناطق شمالی مشاهده می‌شود. یخبندان های شبانه مورد انتظار

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های آبعلی و فیروزکوه با دمای 7 درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

آسمان تهران فردا (23 آبان) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (24 آبان) ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و بارش متناوب با کمینه دمای 6 و بیشینه دما. از A. دمای 14 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا