اقتصادی

حمایت از اشتغالزایی های خرد در حوزه مددجویان

حمایت از اشتغال خرد در حوزه مددجویان

مجله زنده خبری/ کوم مدیرکل کمیته پشتیبانی استان کوم خواستار پیوند طرح های مشترک این نهاد و سازمان جهادی استانی برای حمایت از اشتغال خرد بدون نیاز به سرمایه شد.

حسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان کوم در دیدار با عباس پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کوم با اشاره به فضاهای مشترک برای استخدام مددجویان با حمایت کمیته امداد گفت: سعی شود از این امر جلوگیری شود. بسته شدن و انحراف مشاغل در روستاها.
وی با انتقاد از شعار و ارائه شهرسازی تاکید کرد: اگر می خواهیم مشکلات را حل کنیم باید روستاها را توسعه دهیم.
مسعودیان راد با بیان اینکه روستاهای کوم باید به عنوان روستاهای نمونه کشور در اشتغال خرد معرفی شوند، افزود: در صورت تغییر روش دامپروری و کشاورزی در استان می توان به صورت مشترک اشتغال بدون سرمایه را آغاز و از آن حمایت کرد. “
مدیرکل کمیته پشتیبانی استان کوم خواستار پیوند برنامه های مشترک کمیته حمایت از کشاورزی و جهاد استان شد و تصریح کرد: این نهاد آمادگی دارد نیروی کار مورد نیاز برای اشتغال در مشاغل کشاورزی و دامپروری را بدون نیاز به اشتغال در استان تامین کند. نیاز به سرمایه با نقشه راه تدوین شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان.
وی همچنین خواستار برنامه ریزی مشترک برای افزایش زکات استان شد و خاطرنشان کرد: استان کوم باید در این زمینه در کشور الگو باشد.
در این نشست عباس پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان کوم نیز با ابراز خرسندی از حضور دکتر مسعودیان راد در کمیته مددکاری استان گفت: آمادگی همکاری با نهاد مقدس کمیته امداد استان را داریم. کمک در زمینه اشتغال و انتقال دانش و فناوری به مددجویان مستعد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا