اجتماعی

وزیر کشور حکم شهردار فردیس را صادر کرد

وزیر کشور با صدور حکمی محمدرضا عزیر را به عنوان شهردار فردیس منصوب کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در متن حکم وزیر کشور خطاب به محمدرضا عزیر مبنی بر انتصاب شهردار فردیس آمده است:
بر اساس این تعریف و به استناد تبصره 3 بند 1 ماده 80 قانون تشکیلات، تکالیف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 10/3/96 و اصلاحات بعدی آن و قانون اساسی. . به پیشنهاد شورای اسلامی شهر فردیس به سمت شهردار فردیس منصوب می شوم.

با توجه به منویات مقام معظم رهبری و محتوای بیانات گام دوم انقلاب، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و مؤثر و برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست های ذیل محقق شود:

پایبندی به اصول و قواعد معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق، شناسایی سیمای شهرها و استحکام بناها، رعایت ضوابط امانتداری، دینداری، کفایت و کارآمدی، شفافیت فرآیندها و هویت بخشی. مکان های فساد و مبارزه جدی با کارگزاران تسهیل، تسریع و انضباط خدمات رسانی به شهروندان و پوشش همه جانبه خدمات شهری، احترام به توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عادلانه به محرومان و آسیب پذیران با رویکرد محله محوری ظرفیت جوانان و توجه ویژه به کار زنان، جانبازان، سالمندان و معلولان، تلاش جدی و مسئولانه برای توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقای فضای سبز شهری، افزایش نشاط و فضایل معنوی، فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه توجه به توسعه فرهنگی و مذهبی مراكز ما و ترويج موازين اسلامي، احترام و حسن رفتار با مردم و جلب اعتماد عمومي، جلب مشاركت عمومي و نوآوري و خلاقيت در ارائه خدمات و همكاري متقابل با مسئولان ملي و محلي در جهت تقويت حكمراني مؤثر شهري است.

امیدوارم با استعانت از خداوند یگانه و با عنایت بقیه حضرتعالی بتوانید به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یابید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا