عمومی

سایت های کوتاه کننده لینک ( با دامین آتوریتی بالا)

وبسایت b2n نیز کوتاه کننده لینک ایرانی است که مزایایی مشابه وبسایت bio link دارد. اما اگر لینک ها را کوتاه کنید، تشخیص اینکار سخت میشود و به دلیل عدم نمایش لینک های واقعی، کمتر کسی میداند که کار شما همکاری در فروش محصولات و خدمات دیگر سایتهاست. از پیلینک میتوانید به رایگان استفاده کنید، اما برای دسترسی به امکانات حرفهایتر باید حق اشتراک بپردازید که میتواند به صورت ماهیانه یا سالیانه باشد. ابزار شربی رایگان نیست و مبلغ پرداختی شما به میزان محتوایی که میخواهید نمایش دهید بستگی دارد. قیمت گذاری : این سرویس به طور کلی رایگان است. مزیت سرویسهای کوتاه کننده لینک ایرانی این است که احتمال فیلترینگ بسیار کم است. از ابزارهای ایرانی استفاده کنیم یا سرویسهای خارجی؟ این کار با استفاده از یک تغییر مسیر یا redirect کردن صفحه ای که لینک یا URL طولانی دارد صورت میگیرد. این نوع کوتاه کننده های لینک مثل کوتاه کننده لینک گوگل ، با کلیک کردن کاربر بر روی لینک و ورود به آن به صورت اتوماتیک و سریع به صفحه هدف ریدایرکت میشود . حال برای اینکه بتوانیم این لینکهای طولانی را به صورت خلاصهتر و قابل خواندن نمایش دهیم، از کوتاه کننده لینک استفاده میکنیم. در این سرویس شما به راحتی میتوانید لینکهای خود را ویرایش کنید.

با داشتن ویژگی های پیوند پیشرفته ، در واقع می توانید ترافیک 50/50 – یا 75/25 یا هر چیز دیگری را از درون خود پیوند تقسیم کنید. علاوه بر این در وبسایت b2n این امکان فراهم شده تا آمار کلیکهای انجام شده روی لینک را مشاهده کنید و آماری از میزان موفقیت کمپین پیامکی خود یا نرخ کلیک پیامکها داشته باشید. همانطور که می دانید پیامکها دارای محدودیت کاراکتر هستند و هر ۷۰ کارکتر یک پیامک محاسبه میشود. در واقع، فرقی نمیکند که از کدام یک از این سرویسها استفاده میکنید. اگر به SMS های تبلیغاتی که در طول روز برای شما ارسال میشود دقت کرده باشید تعداد زیادی از لینک ها را مشاهده میکنید که به کمک کوتاه کننده لینک ها بهینه شدهاند. زمانی که شما از سایتهای عمومی کوتاه کننده لینک استفاده میکنید ممکن است در گذشته مخاطب شما از این سایت و کوتاه کننده لینک تجربه خوبی نداشته باشد.مثلا به دلیل دریافت یک پیامک فیشینگ! فراموش نکنید که زیبایی برای جذب مخاطب بسیار اهمیت دارد. این برای ما به عنوان مصرف کنندگان بد اس،ت به این معنا که به اسپمر و هکرها اجازه می دهد پیوندهای مخرب را از ما مخفی کنند. با توجه به محدودیتهایی که در ایران وجود دارد، برای دسترسی به این لینک نیاز به تغییر ای پی از سمت دریافت کننده پیامک میباشد پیشنهاد ما این است که از سرویس دهندگان ایرانی برای کوتاه کردن لینک استفاده کنید.

پر از اعداد و حروف عجیب و غریب هستند که ما به عنوان کاربر شاید معنای آنها را متوجه نمیشویم اما مرورگرها با استفاده از آنها میتوانند مقصد را پیدا کنند. از مزایای دیگر این ابزار این است که علاوه بر لینک کوتاه شده، QRCode آن را هم در اختیار تان قرار میدهد. تاثیر استفاده از لینک کوتاه را در مدیریت بودجه سایت، مورد بررسی قرار میدهیم. به طورکلی سایتهای کوتاه کننده لینک بسیار زیادی چه به زبان فارسی و چه انگلیسی وجود دارند. در لیست بهترین سرویس­های کوتاه کننده لینک، به سرویس v.ht می­رسیم که امکان سفارشی سازی و آنالیز دقیق لینک­های کوتاه شده را در اختیار شما قرار می­دهد. به این ترتیب، هم میتوانید تعداد کلیکها را اندازهگیری کنید و هم دادههای بعد از کلیک را در آنالیتیکس، مورد ارزیابی و تحلیل قرار دهید. این سایت علاوه بر کوتاه کردن لینک QRCode آن را در اختیارتان قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از سرویسهای کوتاه سازی لینک به شکل قابل توجهی اندازه لینک و تعداد کاراکترهای آن را کاهش دهید و از فضایی که در اختیار شما قرار گرفته به بهترین شکل استفاده کنید.

منظور از لینک کوتاه و سرویسهای کوتاه کننده لینک چیست؟ کوتاه کننده لینک ( سرویس کوتاه کننده URL) چیست؟ سیستم عامل کاربران چیست؟ میتوان دادههای حاصل از کلیک کاربران روی لینکهای کوتاه را اندازهگیری کرد.تعداد کلیک روی لینک، موقعیت جغرافیایی، مرورگر و دستگاههای کلیک کنندگان روی لینک بخشی از این آمار است. در بین کوتاه کننده های لینک، شاید جزء محدود سرویسهایی باشد که پولی است و پلنهای مالی مختلفی دارد. از آنجایی که سایتهای کوتاه کننده لینک اشتراکی هستند ممکن است اعتماد افراد برای کلیک روی لینک کمتر شود. این سرویس هم یکی از سرویس های پر کاربر در بین سرویس های کوتاه کننده لینک محسوب می شود. به این ترتیب میتوانید یک آدرس خلاصه و مختصر برای کاربران و مخاطبین خود بسازید. فرض کنید من میخواهم آدرس یک پادکست که در مورد سئو است را کوتاه کنم. در مثال بالا روی لینک مطالب تشخیص فالوئر فیک ۱۲۹ کلیک صورت گرفته اما همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنیم این مطلب در کمپین promote-post 108 ورودی داشته یعنی ۲۱ کلیک دیگر به هر دلیلی به این صفحه وارد نشدند.از این تعداد ورودی ۲۸۷ pageview صورت گرفته است. ممکن است صفحه سایت شما با موبایل بهینه نباشد و لازم است که دست به کار شوید و صفحات خود را بهینه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا