عمومی

شباهت ها و تفاوت های بین پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره

با توجه به گسترش روز افزون سنعت و تجارت و رواج در بازار خرید و فروش و معاملا و کار های دیگر ، تعداد شرکت ها و اداره جات و ساختمان های کاری و اداری زیادی تشکیل شده اند که همه آنها نیازمند تقسیم فضایی در عرصه خود هستند تا هر فرد بتواند در محیط خصوصی و کاری خود وظایفش را به درستی و بدون دخالت کسی و دوری از هر گونه سر و صدا انجام دهد. یا خیر. اگر استفاده از سیستم های پارتیشن شیشه ی از نظر کیفی به کار شما آسیبی نمی رساند. پارتیشن ها بطور کلی جهت تقسیمبندی محیط ها و فضاهای اداری و گاها خانگی استفاده میشود و در آن از پرکننده های سلولزی و فریمهای آلومینیومی همراه شیشه برای زیبایی فضاهای مورد نظر شما استفاده می کنند. در فضاهای کوچک، جداکنندههای شیشهای به منظور استفاده حداکثر از فضا میتوانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. پارتیشن شیشه ای به عنوان دیوار های مدرن و شیک و امروزی در محیط های کاری استفاده میشود و طرفداران و علاقه مندان زیادی هم دارد. علاوه بر موارد بالا در این مورد پارتیشن ها امکان استفاده از شیشه های مات شونده به جای شیشه های معمولی فضای مدرن کاری شما را کامل تر میکند.

پارتیشن دو جداره

اگر شما نیز به دنبال به دنبال آن هستید که علاوه بر داشتن حریم خصوصی در محیط کار ، چند عنصر انتقال نور، زیبایی و همینطور طراحی مدرن و مینیمال را همزمان باهم داشته باشید ما به شما پارتیشن شیشه ای را در https://partitionparchin.com/ پیشنهاد میکنیم. در مواردی که بحث ایمنی محیط اهمیت دارد از شیشه لمینت و در مکان هایی که نیاز به عایق صوتی و انرژی مطرح است, از شیشه دو یا چند جداره استفاده می شود. در پارتیشن شیشه رنگی هم از شیشههای تک رنگ و هم از چند رنگ مختلف شیشه میتوان استفاده کرد. پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره با استفاده از شیشه سکوریت ۶ میلیمتر ساخته می شود و در هر فریم دو عدد از این شیشه در دوطرف استفاده می شود که ضخامت مجموع این دو را به ۱۲ میلیمتر می رساند.با افزایش جداره ، استحکام پارتیشن ها افزایش می یابد به همین دلیل براحتی می توان پارتیشن دو جداره را با ارتفاع بلند تری ساخت. نکته مهم هم این است که هزینه ی نصب پارتیشنهای اداری در مقایسه با ساخت دیوار های ثابت کمتر است و نیاز به تغییر کلی محیط اداری ندارد. از ویژگی های این مدل پارتیشن میتوان به این اشاره کرد که اگر از این پارتیشن در محیط اداری و شرکتی مثل بانک استفاده شود ، تمامی کارمندان و حتی کافرما میتواند از فعالیت های تمامی کارمندان اطلاع داشته باشد و بر فعالیت آنها نظارت داشته باشد.

آشنایی بیشتر با پارتیشن ها

این مدل از پارتیشن ها از نظر نوع و مدل تنوع زیادی دارند که بهتر است برای انتخاب هر کدام به عواملی از قبیل رنگ و طرح، نوع، ویژگی ها و البته نحوه نصب توجه نمایید تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با ابعاد موردنیاز خود انتخاب نمایید. پارتیشن شیشه ای مات به دلیل ویژگی هایی که دارد به خوبی می توانند نور را در فضا پخش کند. ما با استفاده از مهندسین متخصص و آشنا با دانش فنی روز دنیا، برای سازمان هایی که به دنبال طراحی واحد اداری و بهره وری از محیط کار خود هستند ، ایده پردازی کرده و کاربردی ترین پروژه ها را اجرا کرده است. فن آوری های موجود در پشت شیشه هوشمند به رفع اختلاف متناقض طراحی و تقاضای عملکردی برای تعادل بخشیدن به مزایای نور طبیعی ، نماها و نقشه های کف باز با نیاز به صرفه جویی در انرژی و حفظ حریم خصوصی کمک می کند. این مدل پارتیشن که یکی محبوترین انواع پارتیشن اداری است با حفظ نور و زیبایی محیط کار ، امنیت و حریم خصوصی افراد را در شرکت و اداره راحت و کارآمد میکند و باعث افزایش بهرهوری نیروی کارمندان میشود. لازم به ذکر است که این سبک پارتیشن دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه با آنها آشنا میشوید و نسبت به محیط کاری خود و مقدار هزینه در نظر گرفته شده ، مدل مورد نظر خود را از شرکت آنیل چوب خریداری کنید.

پارتیشن تک جداره

در میان این موارد ذکر شده پارتیشن شیشه ای با شیشه سکوریت بیشترین کاربرد و استفاده را دارد که ضخامت این شیشه ها 10 میلیمتر میباشد و دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت دارند و از نظر شفافیت نیز بهترین گزینه هستند. برخی از موارد با چهارچوب چوبی و MDF نصب می گردد و بیشتر در آزمایشگاههای بیمارستان ها کاربرد داشته اند. تکنسین های مجرب ما پس از بازدید از محل و با توجه به نیازتان، پارتیشن تک جداره مناسب با توجه به سلیقهتان را پیشنهاد میدهند و پس از تأیید شما در مورد نوع و قیمت ها قرارداد تنظیم و کار شروع خواهد شد و اینجاست که استارت تغییر در دکورتان زده خواهد شد. پارتیشن اداری شیشه ای در واقع همان دیوار شیشه ای است که کمک میکند فضا و محیط را به بخش های مجزا و کوچکتر تقسیم کنیم. 1. این کار با ثابت کردن ورق شیشه در یک چارچوب چوبی ساخته شده است . 2. ورق های شیشه ای با استفاده از مهره های چوبی یا بتونه در چارچوب چوب ثابت می شوند . همچنین این مدل از به روز ترین مدل های پارتیشن اداری و خانگی شیشه ای است که فضای مدرنی ایجاد میکند. این نوع از پارتیشن از پنل های شیشه ای تشکیل شده است که توسط بست هایی به کف پنل چفت می شوند، آخرین پنل می تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد و همچنین قابلیت اجرا با جام شیشه را هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا