بین المللی

حریری در انتخابات پارلمانی لبنان شرکت نخواهد کرد

رهبر جنبش لبنان برای آینده و نخست وزیر سابق لبنان که روز جمعه به لبنان بازگشته است، استعفای خود را از انتخابات پارلمانی آتی اعلام کرد.

به گزارش روزنامه لبنانی الجمهوریه، برخی منابع در فراکسیون آینده لبنان گفتند سعد حریری، رهبر کنونی و نخست وزیر سابق لبنان که روز جمعه به لبنان بازگشت، گزارشی کلی از وضعیت سیاسی این کشور ارائه کرد. سیاست های دولت فعلی در مورد وضعیت اقتصادی و پولی لبنان و انتخابات در آن کشور.

منابع فاش کردند: حریری در این نشست به صراحت اعلام کرد که نه وی و نه فراکسیون وی قصد شرکت در انتخابات آتی مجلس را ندارند.

منابع افزودند: برخی از اعضای فراکسیون آینده گفته اند که با چنین تصمیمی مخالفت خواهند کرد و برخی دیگر ابراز نگرانی کرده و تاکید کرده اند که حریری باید در انتخابات شرکت کند زیرا حریری بر این موضوع تاکید کرده است.

رهبر جنبش آینده خطاب به حاضران در این جلسه گفت: جنبش آینده نامزد واحدی برای این انتخابات معرفی نکرده و از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد. وی همچنین خطاب به اعضای کمیسیون گفت: حتی اگر اعضای فعلی فراکسیون یا مرتبط با جریان آینده بخواهند در انتخابات شرکت کنند، کاندیداتوری آنها بر عهده آنهاست و به تنهایی در انتخابات شرکت می کنند نه با نام. جریان آینده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا