ورزش و نشاط

رضا اسدی آن «هیس» را برای من فرستاد

چندی پیش وحید کلیچ پیشکسوت پرسپولیس پس از دیدار چهره به چهره با رضا درویش در دفتر این باشگاه گفت که هافبک 11 میلیارد تومانی رضا اسدی در میانه میدان چه می کند؟! حالا این دروازه بان باسابقه معتقد است که شادی گل کنایه آمیز رضا اسدی متوجه اوست و …

آقای کلیچ بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دیدی؟

آره مخصوصا شادی گلهای رضا اسدی!

چگونه؟!

رضا اسدی این هیس را به من نشان داد وحید کلیچ!

چرا اینطور فکر کردی؟

به هر حال من انتقاداتی به او داشتم و حالا هافبک 11 میلیارد تومانی پرسپولیس برای تیم هشتم جدول گل زده و «هیس» را برای من و منتقدانش می فرستد. مشکلی نیست! امیدوارم هر هفته یک گل بزند و هیس بفرستد.

مثل اینکه خیلی ناراحت بودی؟

نه مشکلی نیست من و امثال من سال ها برای پرسپولیس با افتخار بازی کردیم و مفتی هم بازی کردیم. ما هیچ پولی نگرفتیم چه برسد به 11 میلیارد تن، اما هرگز برای هواداران پرسپولیس و منتقدان و پیشکسوتان باشگاه هس نفرستادیم. هافبک 11 میلیارد تومانی به نظر می رسد در دربی یا جام جهانی گل زده است و این باعث خوشحالی و …

شاید انتقاد شما و اینکه می گویید هافبک 11 میلیارد تومانی به او زد.

گفتم مهم نیست علیرضا بیرانوند را با کپسول آتش نشانی مقایسه نکردم؟ دیدید بهترین دروازه بان آسیا شد و پنالتی رونالدو را در جام جهانی 2018 اجرا کرد، هدف من از این حرفه ها این است که این بچه ها را به خودم بیاورم. باز هم مشکلی نیست، حاضرم رضا اسدی هر هفته گل بزند و برای من و امثال من هیس بفرستد.

به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم اراک چه کسی بود؟

حامد پاکل با اینکه 20 دقیقه بازی کرد عالی بود. برای من هم اتفاق افتاده که تلفنی با او صحبت کنم.

بیشتر بخوانید:

پیروزی بعدی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک؟

نه، قبل از آن به او گفتم می توان حق را گرفت. ما خیلی صحبت کردیم و گفتم تو بازیکن خوبی هستی و باید خودت را در زمین نشان بدهی و …

آیا آن دیگری “هیس” به کسی نشان نداد؟

گل زد و لوگوی پرسپولیس را به زیبایی بوسید. این هیس دیگر قدیمی و فرسوده نیست. بازیکن پرسپولیس باید ظرفیت داشته باشد. او اینجا بازیکن بزرگی می خواهد و هرکسی پیراهن این تیم را می پوشد باید ظرفیت انتقاد داشته باشد. خوب نیست یک دروازه خالی باز کنی و بعد برای همه یک “هیس” بفرستی. این موضوع روی هواداران پرسپولیس هم تاثیر گذاشت. حامد پاکدل با حرکت درست و شادی یک گل زیبا محبوب دل ها می شود و این … برویم!

آلومینیوم اراک را چطور دیدید؟

ببینید پرسپولیس همه جور بازی کرد. حامد لاک هیچ عکس العمل خاصی جز یک شوت از راه دور نداشت و حتی دروازه بان ما زمین نخورد! حالا نمی دانم چرا رسول خطیبی و دوستانش اینقدر مشغول آلومینیوم هستند؟!

کمک داور در بازی صفر مرتکب خطای آفساید شد. اگر این آفساید گرفته نمی شد، بازیکن آلومینیوم با حامد لاک یک بر یک می داشت؟

اتفاقا من معتقدم پیام حیدری یکی از شخصی ترین داوران ماست که قضاوت خوبی هم داشت. چرا وقتی رسول خطیبی و تیمش پرسپولیس را در اراک شکست دادند همه چیز کابوس است و قاضی مشکلی ندارد اما وقتی می بازد زمان و مکان را از دست می دهد؟! بهتر است مردان توانایی باخت را داشته باشند. پرسپولیس بهتر بازی کرد و برنده زمین را ترک کرد و این برد ربطی به داوری نداشت.

حالا خیلی ها بر این باورند که استقلال و پرسپولیس شانس اصلی پیروزی هستند. با این عقیده موافقی؟

به نظر من سپاهان دیگر از مسیر منحرف نمی شود و به پای پرسپولیس و استقلال نمی رسد. از این به بعد تیم قهرمانی می شود که کمتر اشتباه می کند و رقبای مستقیم خود را شکست می دهد. البته استقلال در ابتدای لیگ به تساوی رسید و الان نیم فصل دوم خیلی بهتر شده است. این تیم اول با تیم های ضعیف تری بازی می کند اما حریف پرسپولیس سخت تر است. با این حال معتقدم پرسپولیس همچنان می تواند قهرمان شایسته ای در لیگ برتر شود.

256 251

دکمه بازگشت به بالا