اجتماعی

کلاسهای درس در آزادشهر نهایتا 15 نفره و حضوری است

مجله زنده خبری/ گلستان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با تشریح شرایط برپایی کلاس ها در این شهرستان گفت: برگزاری کلاس های عملی، مدارس و کلاس های روستایی در وهله اول حضور خواهد داشت.

گربانعلی بذر افشان در گفت و گو با خبرنگار مجله زنده خبری، با بیان اینکه شرایط رنگ تاج در شهر نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است، گفت: تاج قرمز.

وی با بیان اینکه شرایط برگزاری کلاس ها در مدارس و هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان تابعی از شرایط عروق کرونا ویروس است، افزود: طبیعتا سلامت و ایمنی مردم به ویژه دانش آموزان برای ما در اولویت است اما باید قبول کنیم که با توجه به واکسیناسیون مورد نظر دانش آموزان در شهرستان و لزوم ارتقای کیفیت آموزشی باید به کلاس های حضوری رفت.

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر گفت: از امروز یکشنبه 22 اسفندماه تا پایان اسفندماه کلیه مدارس روستایی و کلیه مدارس ابتدایی پایه اول شهر و روستا و سمینارها و دوره های عملی در کلیه هنرستان های فنی و حرفه ای و کلیه مدارس متوسطه دوم در شهرستان و روستاها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با رعایت ظرفیت حداکثر 15 نفر در هر کلاس شخصی خواهد بود.

بذرافشان با تاکید بر اینکه سایر مدارس و رشته هایی که در این مقوله نیستند در فضایی شاد به کلاس های خود ادامه می دهند، گفت: بدون دغدغه جلسه حضوری برگزار کنید.

به گزارش مجله زنده خبری، در حال حاضر در استان گلستان دو شهرستان آزادشهر و آک کالا در تاج سرخ قرار دارند، گنبدکاووس، گرگان، بندرگز، کردکوی، علی آبادکتول، بندرترکمن، گمیشان، گالیکش. و کلاله در ایالت نارنجی و تنها سه شهرستان شرقی مراوه تپه، مینودشت و رامیان در شرایط تاج زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا