اجتماعی

آمار بیماران کرونایی در گلستان دو رقمی شد

مجله زنده خبری/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر 99 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در بیمارستان های استان گلستان بستری هستند.

سعید گل فیروزی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری عروق کرونا ویروس قلب در استان گلستان، گفت: در حال حاضر 99 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در بیمارستان های استان گلستان بستری هستند که 32 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه و 15 نفر از طریق دستگاه هستند. برای زندگی.

وی به رنگ تاج در گلستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرهای گرگان، گنبدکاووس، گمیشان، مینودشت، آکالا، آزادشهر و رامیان در آب تاج و شهرهای کردکوی، بندرگز قرار دارند. ، بندرترکمن، علی آبادکتول، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در جایگاه تاج زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به روند کاهش تاج در استان گلستان اشاره کرد و تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ شهری در استان با وضعیت تاج قرمز و نارنجی وجود ندارد.

گلفیروزی با بیان اینکه طی ماه‌ها تعداد مبتلایان به بیماری‌های عروق کرونا ویروس قلب در گلستان دو برابر شده است، خاطرنشان کرد: اگرچه شیوع بیماری‌های عروق کرونا ویروس قلب کاهش یافته است، اما به معنای پایان بیماری عروق کرونا ویروس قلب نیست.

وی از مردم خواست به رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و تزریق هر سه نوبت واکسن کراون ادامه دهند تا شاهد پیک جدید یا پیک جدید نباشیم.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا