اجتماعی

افزایش مرگ و میر کرونایی در کردستان

مجله زنده خبری / کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر 463 بیمار مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در بیمارستان های استان بستری هستند.

فرزین رضایی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، با اشاره به تعداد بستری در کردستان به تفکیک استان ، اظهار داشت: 209 نفر در سنندج ، 50 نفر در ساکز ، 68 نفر در مریوان ، 27 نفر در کروه ، 20 نفر در بیجار ، 20 نفر در کامیاران ، 13 نفر در دیواندره بانه 53 بیمار دارند و در دهگلان 3 بیمار مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر 71 بیمار مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب در بخش ویژه بستری هستند.

دکتر رضایی از فوت 7 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا ویروس قلب در کردستان را از ابتدا تاکنون 538 مورد عنوان کرد و گفت: 191 نفر از آنها در سنندج ، 112 نفر در سقز ، 45 نفر در Corve ، 40 نفر در کامرون ، 39 نفر در بانه ، 35 نفر در دیواندره ، 32 نفر در بیجار ، 32 نفر در مریوان و 12 نفر در دهگلان جان خود را از دست دادند ، همه آنها به صورت بهداشتی و طبق دستورالعمل های مربوطه به خاک سپرده شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به شهروندان گفت: “روند فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک ، شستن منظم دست با آب و صابون ، اعمال اصول بهداشتی و قرنطینه را ادامه دهید تا زنجیره این ویروس کشنده شکسته شود ، در غیر این صورت در این حالت تعداد بیماران افزایش می یابد. ” و مرگ به تاج را در حومه شهر خواهیم دید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا