بین المللی

استادان در خط مقدم جهاد تببین و روشنگری هستند

بهروز ناصری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، اظهار کرد: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نقش تعیین کننده ای در پیشرفت کشور دارند و هر استان و جهاد تبیین حیاتی و سرنوشت ساز است.


بیشتر بخوانید:

دانشگاهیان فرماندهان جنگ نرم جهاد هستند


وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه با فعالیت های جهادی علمی و تفکر انقلابی نقش مهم و حیاتی در پیشرفت کشور و استان ها دارند، افزود: واحدهای دانشگاهی در اقصی نقاط کشور نسبت به سایر مراکز آموزش عالی نقش مهم تری دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اساتید دانشگاه فرماندهی جنگ نرم بود و امروز در خط مقدم جهاد تبیین و روشنگری می بینیم.

وی گفت: بدون حضور و حضور دانشگاه با محوریت اساتید هیچ توسعه ای در هیچ حوزه ای صورت نمی گیرد و در استان ایلام نیز با توجه ویژه به نماینده ولی فقیه و استاندار ایلام شرایط لازم برای ورود اساتید دانشگاه و ایجاد نقشه های بیشتر.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: تبیین و نشر آثار گرانبهای استاد مطهری به عنوان یکی از معماران انقلاب اسلامی در کنار آرمان های امام و مقام معظم رهبری اولویت همیشگی دانشگاه آزاد اسلامی است. امروز رهبری انقلاب و جهاد فنی و سایر مسئولان دانشگاه بیش از هر زمان دیگری این وظیفه مهم را انجام می دهند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا