اقتصادی

ظرفیت‌های همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه انرژی بررسی شد

وزیر نفت در راس هیاتی به ونزوئلا سفر کرد و با مقامات ارشد ونزوئلا دیدار و بر توسعه روابط دوجانبه تهران و کاراکاس بویژه در حوزه انرژی تاکید کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، جواد اوجی در اوایل هفته جاری در راس هیاتی به ونزوئلا سفر کرد و طی آن با ال عصامی وزیر نفت ونزوئلا به همراه تعدادی از مقامات ارشد ونزوئلا از جمله نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور دیدار کرد. دلسی رودریگز معاون اول رئیس جمهور ونزوئلا به طور جداگانه دیدار و بر توسعه روابط دوجانبه تهران و کاراکاس تاکید کرد.

وزیر نفت روز سه شنبه در توییتی نوشت: «امروز با مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا و دیگر مقامات ارشد ونزوئلا دیدارهایی داشتیم. روابط ایران و ونزوئلا سابقه طولانی دارد و ما می خواهیم از همه فرصت های خود برای توسعه روابط و همکاری استفاده کنیم.

به گزارش مجله زنده خبری، ایران و ونزوئلا در حاشیه ششمین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در قطر با حضور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در حوزه خدمات فنی، انتقال فناوری، خدمات آموزشی، آموزش نیروی کار و همکاری در توسعه صنعت پالایش یادداشت تفاهم توسط وزیر نفت ایران و فلیکس پلاسنسیا گونزالس وزیر امور خارجه ونزوئلا امضا شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا