برترینهای کسب و کارعمومی

سفارش رپورتاژ آگهی edu

امروزه که سایت‌ها برای بدست آوردن رنک بهتر در گوگل تلاش می‌کنند، از روش‌های متفاوتی برای بدست آوردن آن استفاده می‌کنند. افزایش سئو برنامه‌نویسی سایت و یا سئو محتواها، لینک دادن و بک لینک گرفتن از سایت‌های مختلف و… از جمله این روش‌ها هستند. در میان این‌ها رپورتاژ که طرفداران زیادی دارد، بهبود چشم‌گیری به سئو سایت و در نتیجه رنک گوگل سایت‌ها می‌کند. رپورتاژ آگهی edu هم نوعی رپورتاژ است که قصد داریم امروز آن را بررسی بکنیم. اگر شما هم دنبال راهی برای رنک بهتر گوگل هستید و یا به دنبال رپورتاژ دانشگاهی می‌گردید، با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی، نوعی محتوا یا مقاله است که در وب‌سایت‌ها منتشر می‌شود. هدف از این نوع مقالات افزایش سئو سایت به کمک گرفتن بک‌لینک از سایت‌های دیگر است. معمولاً این مقالات در وب‌سایت‌های پربازدید استفاده می‌شود؛ چرا که هر چه تعداد استفاده از لینک در سایت بیشتر شود، تأثیر بک‌لینک نیز بیشتر می‌شود. بک‌لینک به خودی خود روی بازدید سایت مؤثر است و دلیل کافی برای استفاده از رپورتاژ را به شما می‌دهد. در این بین، رپورتاژ آگهی edu که مانند رپورتاژ معمولی، نوعی محتوای تبلیغاتی است، تفاوت‌ها و شباهت‌هایی با آن  دارد.

رپورتاژ آگهی edu چیست؟

رپورتاژ آگهی edu یا رپورتاژ دانشجویی، همان رپورتاژ معمولی است که تغییراتی برای افزایش کیفیت و سئو در آن انجام گرفته است. در رپورتاژ آگهی دانشجویی هم باید نکات مقاله‌نویسی و بالا بودن کیفیت رعایت شود. به هیچ عنوان نباید از مقالات کپی استفاده کرد؛ چرا که به جای تأثیر مثبت روی سایت شما، باعث کاهش سئو شما می‌شود.

تفاوت‌های رپورتاژ آگهی با رپورتاژ آگهی دانشجویی

اگر به نام رپورتاژ آگهی edu مراجعه کنیم، می‌توانیم مهم‌ترین تفاوت آن را با رپورتاژ معمولی متوجه شویم.  کلمه edu مخفف education است و معادل «آموزش» یا «محتوای آموزشی» هست .آدرس‌های اینترنتی که برای سایت‌ها استفاده می‌شوند، دارای دو بخش نام و پسوند هستند. برای مثال در آدرس google.com، گوگل نام و .com پسوند سایت است. رپورتاژ آگهی edu یا دانشجویی در سایت‌هایی که پسوند edu دارند استفاده می‌شود. عموم این سایت‌ها متعلق به دانشگاه‌ها و یا سازمان‌های آموزشی است و همین باعث شده که اعتبار این سایت‌ها پیش گوگل بیشتر باشد.

وقتی که بک‌لینک دریافتی شما از طریق سایتی با پسوند edu باشد، یا به عبارتی از سایتی دریافت شود که اعتبار بیشتری پیش گوگل داشته باشد، باعث می‌شود که گوگل اعتبار بیشتری هم به شما بدهد. به اصطلاح آن سایت، شما را در لیست رنک گوگل به سمت خود می‌کشد. استفاده از رپورتاژ آگهی edu همچنین، باعث می‌شود که «دامین و پیج آتوریتی سایت» (Page Authority & Domain Authority) بهبود یابد. منظور از این دو مورد، نمره‌ سایت شماست؛ البته دامین آتوریتی تنها به اعتبارنامه دامنه شما تخصیص داده می‌شود. این نمره‌ها با توجه به تعداد بازدید و استفاده از لینک سایت شما تعیین می‌شوند.

این موارد مهم‌ترین تفاوت رپورتاژ دانشجویی بود. تفاوت‌های بیشتری میان این محتواهاست. از جمله این تفاوت‌ها:

سایت میزبان معتبر

بک‌لینک استفاده شده در رپورتاژ آگهی edu از یک سایت دانشگاهی دریافت می‌شود؛ همین موضوع باعث شده که گوگل به اعتبار آن، رنک شما را بهبود بخشد. این موضوع با توجه به هزینه نسبتاً کمی که پرداخت می‌کنید، نقطه قوتی برای رپورتاژ دانشجویی محسوب می‌شود. سایت‌های دانشجویی به دلیل فعالیت‌های زیاد دانشجویان و اساتید، توجه گوگل را جلب می‌کند. این فعالیت‌ها در کنار مقاله رپورتاژی که در وبلاگ آن سایت هست، نمره مثبتی به کار نامه سایتتان اضافه می‌کند.

زبان استفاده شده برای مقاله

معمولاً در در رپورتاژ معمولی از زبان فارسی استفاده می‌شود؛ چرا که اغلب بازدیدکنندگان سایت‌های خبری و یا وبلاگ‌ها فارسی زبان هستند و هدف از قرار دادن مقاله رپورتاژ هم همین بینندگان فارسی زبانند. البته که مقالاتی که به زبان انگلیسی باشند هم استفاده می‌شوند؛ اما تعداد آن‌ها قابل چشم‌پوشی هست. در رپورتاژ آگهی edu که هم از زبان فارسی و هم زبان انگلیسی آن استقبال شده است، می‌توانید هر کدام از این دو زبان را برای مقاله خود انتخاب کنید.ولی مقاله انگلیسی زبان به دلیل سختی مقاله‌نویسی آن ممکن است، هزینه بیشتری داشته باشد.

سفارش آنلاین رپورتاژ آگهی edu

امکان سفارش آنلاین این نوع رپورتاژ فراهم است و نیازی به مراجعه حضوری نیست. تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که منبعی برای نوشتن مقاله خود پیدا کنید و سایتی با پسوند edu برای انتشار آن مقاله در نظر بگیرید. بعضی شرکت و یا تیم‌ها هستند که هر دوی این خدمات را در اختیار شما می‌گذارند و شما را از پیدا کردن سایت میزبان بی‌نیاز می‌کنند.

اگر قصد دارید رپورتاژ آگهی دانشجویی خود را اینترنتی سفارش بدهید، قبل از انتشار، از اعتبار سایت edu مطمئن شوید و کیفیت مقاله رپورتاژ خود را بررسی کنید. حتماً چک کنید که مقاله استفاده شده شما نمونه‌ای تکراری از مقاله دیگری در اینترنت نباشد. البته شما می‌توانید یک شرکت معتبر را انتخاب کنید و خیالتان را از هر سه این موضوعات راحت کنید.

نکات مهم در تولید محتوای رپورتاژ آگهی edu

در هر تولید محتوایی باید اصولی را رعایت کردن تا محتوا به بهترین خود تبدیل شود؛ این موضوع درباره رپورتاژ آگهی edu هم صدق می‌کند. اگر می‌خواهید که برای کسب‌وکار خود رپورتاژ بنویسید و یا می‌خواهید مقاله‌ای که خریداری کردید را بررسی کنید، باید بدانید که:

  • در محتواهای رپورتاژ، بهتر است تعداد زیادی بک‌لینک استفاده نکنید. درست است که هدف از استفاده رپورتاژ، بک‌لینک است، اما استفاده بیش از حد هم ممکن است کیفیت مقاله شما را کاهش دهد.
  • ترجیحاً مقاله رپورتاژ آگهی خود را در سایتی قرار دهید که به صورت دائمی قرار بگیرد. تأثیر بلند مدت مقاله روی سایت دانشگاه می‌تواند تأثیر خوبی روی سایت شما بگذارد.
  • توضیحات کاملی درباره کسب‌وکار خود ارائه بکنید، مخاطب با خواندن مقاله شما، اولین نگاه به شرکت شما را پیدا می‌کند. اینکه این نگاه کامل و صادقانه باشد، کمک می‌کند که امکان مشتری شدنشان بیشتر شود.
  • راه‌های ارتباطی خود را در مقاله قرار بدهید تا مشتری بتواند سؤالات خود را از شما بپرسد.

رپورتاژنویسی برای افزایش بازدید

تأثیر مقالات رپورتاژ و از همه بیشتر رپورتاژ آگهی edu روی سئو سایت اثبات شده است. هر چند ممکن است مقاله‌ای با کیفیت نامناسب تأثیر منفی روی سئو خارجی سایتتان بگذارد، اما اگر به اندازه و باکیفیت کار خود را انجام بدهید، قطعاً به پیشرفتتان کمک می‌کند. برای استفاده از رپورتاژهای دانشگاهی از اکانت‌های هک شده استفاده نکنید و حتماً با اکانت‌های اورجینال مقالات خود را منتشر کنید. استفاده از رپورتاژنویس‌های با تجربه را اولویت قرار بدهید تا از کیفیت کار مطمئن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا