ورزش و نشاط

درخواست رونی از یونایتد: بگذارید رونالدو برود!

تلاش رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد یکی از موضوعات اصلی نقل و انتقالات تابستانی بوده است.
یک سال پس از بازگشت به اولدترافورد، این بازیکن به دنبال باشگاهی است که بتواند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند زیرا شیاطین سرخ نتوانستند به این رقابت ها راه پیدا کنند و در رده ششم جدول قرار گرفتند.
ستاره پرتغالی برای شرکت در تمرینات پیش فصل، تایلند و استرالیا را به همراه سایر هم تیمی هایش از دست داد، اما پس از بازگشت تیم به انگلیس به تمرینات بازگشت. این در حالی است که مدیران یونایتد بارها در اخبار تاکید کرده اند که تصمیمی برای فروش رونالدو ندارند.
رونی در صحبت با ساندی تایمز گفت: “من فکر می کنم یونایتد باید اجازه دهد رونالدو برود. نه اینکه نتواند در تیم تنهاچ بازی کند. او می تواند در هر تیمی بازی کند و گل بزند. اما دیدگاه شخصی من این است که یونایتد در حال حاضر آماده حضور در رقابت های قهرمانی نیست، بنابراین هدف اصلی آنها باید ساخت تیمی باشد که بتواند در سه یا چهار سال آینده قهرمان شود.
وی با اشاره به تصمیم این بازیکن برای جدایی از اولدترافورد گفت: اگر خبر تصمیم کریستیانو برای جدایی از این باشگاه صحت داشته باشد، یونایتد باید اجازه جدایی او را بدهد و شماره 9 را بخرد که بتواند تا سه یا چهار سال آینده در این تیم حضور داشته باشد. سال ها. به میدان بروید و به آنها کمک کنید تا موفق شوند. تنها باید زمان زیادی برای انجام این کار داشته باشد.

258 258

دکمه بازگشت به بالا