ورزش و نشاط

رونالدو دوباره به دور قرنطینه رفت


بنا به گزارش شفاف و طبق گفته موندو دپورتیوو ، جنبش #door_home_ در حال حاضر مشغول اجرای شبکه های اجتماعی است. بسیاری از ورزشکاران نشان می دهند که روزهای قرنطینه در خانه هایشان چگونه سپری می شود. یکی از آنها کریستیانو رونالدو است که ویدئویی را به اشتراک می گذارد که به فرزندانش می آموزد چگونه دست های خود را بشویند تا از شیوع ویروس Corona جلوگیری شود.

با این حال ، به نظر می رسد مهاجم پرتغالی از بودن در خانه خسته شده و تصمیم گرفته است به همراه نامزد و فرزندان خود از خانه خارج شود.

همانطور که انتظار می رفت ، پاپاراتزی پرتغالی ها این لحظه را ثبت نکرد و از زوایای مختلف از یوونتوس عکس گرفت. رونالدو زحمت نمی کشید و در یک لحظه قدردانی خود را مطرح کرد.

درست است که در پرتغال محدودیت های خروج بسیار سختگیرانه نیست و به مردم اجازه داده می شود برای مدت کوتاهی با فرزندان خود به پیاده روی بروند ، برای مدت کوتاهی در خارج از خانه دویدند یا به خرید لوازم مورد نیاز بپردازند ، اما رفتار رونالدو بسیار محبوب است. نه پیروان او. آنها از این مهاجم پرتغالی برای رسانه های اجتماعی انتقاد کردند.

به گزارش مجله زنده خبری ، رونالدو پیش از این به دلیل ترک ایتالیا و سفر به کشورش با انتقاداتی روبرو شده بود. او مادر خود را برای سفر به مادیرا بهانه کرد ، اما به نظر می رسد که وی قصد ندارد در قرنطینه ایتالیا بماند.


انتشارات سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت مجله زنده خبری هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا