اقتصادی

عکس | شاهکار جدید مرسدس بنز؛ تلفیق زیبایی و قدرت

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری، از نظر ظاهری با خودرویی کاملا پویا و اسپرت طرف هستیم، جزئیات مشکی رنگی به قسمت پایین سپر جلو اضافه شده و با جلوپنجره مشکی AMG هماهنگ شده است. بنز تمام تلاش خود را کرد تا جلوپنجره خودرو را دراز و باریک کند تا با شکل چراغ ها همخوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

در نمای جانبی C63، رینگ‌های بزرگ شاخ‌دار به اسپرت‌تر جلوه دادن خودرو کمک کرده‌اند. حروف Turbo E-Performance در زیر دریچه گلگیر کوچک دیده می‌شود.

عکس شاهکار جدید مرسدس بنز;  ترکیبی از زیبایی و قدرت

قسمت عقب خودرو با اضافه شدن دو لوله اگزوز دوقلو و یک دیفیوزر مشکی بسیار زیباتر شده است.حروف قرمز رنگ C63 S در کنار لوگوی مشکی AMG نشان دهنده تمایز این خودرو با نسخه استاندارد است.

فضای داخلی C63 با روکش های فیبر کربنی و صندلی های AMG Performance و همچنین فرمان اسپرت با ترکیب چرم و آلکانترا تزئین شده است.

بریم سراغ اصل ماجرا؛ قلب تپنده این خودرو با وجود اندازه کوچکش بسیار قدرتمند است. یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ به همراه یک موتور الکتریکی قدرت این خودرو را تشکیل می دهد. این موتور کوچک توانایی تولید 680 اسب بخار قدرت را دارد (476 اسب بخار. دارای موتور برقی بنزینی + 204 اسب بخار! گشتاور این خودروی پلاگین هیبریدی 1020 نیوتن متر است!

شتاب صفر تا صد در هر دو مدل 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت سدان 280 کیلومتر و در ایستگاه – 270 کیلومتر در ساعت است.گیربکس 9 سرعته اتوماتیک است.

موتور برقی محور عقب را به حرکت در می آورد اما موتور بنزینی هر چهار چرخ را به حرکت در می آورد که به همان سیستم 4Matic متصل است.ویژگی های جدیدی مانند فرمان اکسل عقب و دمپرهای تطبیقی ​​نیز به خودرو اضافه شده است.

وزن این خودرو 2036 کیلوگرم است و قیمت آن احتمالا بین 80 تا 110 هزار دلار است.

5858

دکمه بازگشت به بالا