اجتماعی

واکنش استاندار به دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان

مجله زنده خبری/گلستان استاندار گلستان به دستگیری یکی از فرمانداران شهرستان گرگان به اتهام دریافت رشوه واکنش نشان داد.

علی محمد زنگنه عصر امروز شنبه 21 شهریور در گفت و گو با خبرنگار مجله زنده خبری، اظهار کرد: ما در برخورد با فساد خط قرمز نداریم، همه به مردم خیانت می کنند و می خواهند به امید و انتظارات ایجاد شده در مردم آسیب برسانند، بدون اینکه ما با او انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در برخورد با فساد از هیچکس راضی نیستیم، تصریح کرد: رئیس جمهور در دستوری که به بنده دادند بر رفع تبعیض، پاکیزگی، مبارزه با فساد و عدالت در بخش های مختلف آن تاکید کردند.

استاندار گلستان افزود: همه متخلفان به ویژه متکیان به جایگاه مسئول در دولت مردمی بدانند که من با هیچکس تعارف ندارم و اقدامات ما در برابر فساد قاطع و سریع خواهد بود.

زنگنه از اقدامات هوشمندانه، دقیق و قاطع دستگاه قضایی استان قدردانی کرد و یادآور شد: با پرونده فرماندار شهرستان گرگان عادلانه و در همه ابعاد برخورد خواهد شد و تاکید ما بر مبارزه با فساد فقط مربوط به شخص خاصی نیست و در مجموع توجه ویژه ای به این موضوع دارم و در جلسه امروز همایش به همه استانداران اعلام کردیم که این موضوع را سرلوحه توجه خود قرار دهند.

به گزارش مجله زنده خبری، خبر دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه در روزهای گذشته واکنش های زیادی را در پی داشته است.

ماجرا از این قرار بود که دادستان مرکز گلستان از دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان در حین دریافت سکه طلا به عنوان رشوه خبر داد و در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: این مدیر باید 100 سکه طلا دریافت می کرد. موضوع باید برای پرونده ای که در اداره حقوقی این سازمان مشکل داشت حل شود. زمانی که این مسئول ۲۷ سکه طلا به عنوان پیش پرداخت دریافت کرد، با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا