اجتماعیبرترینهای کسب و کار

پنل تلگرام چیست؟

معرفی بهترین پنل تلگرام و ربات های ارسال پیام انبوه

در این مقاله قصد داریم بهترین پنل خدمات شبکه های اجتماعی و ربات های ارسال پیام انبوه و تبلیغات در تلگرام را مورد بررسی قرار دهیم اما قبل از شروع، لازم است بدانیم که اصلا چرا باید در تلگرام به تبلیغ بپردازیم و چرا برای تبلیغات در تلگرام باید از ابزارهای جانبی نظیر ربات استفاده کنیم؟

در بین پیام رسان ها، تلگرام محبوبیت بالایی دارد. خدمات رایگان، تعداد زیاد کاربران و سرعت بالای ارسال، بهترین پنل تلگرام را به فرصت مناسبی برای تبلیغات بدل کرده است. اما باید بدانید که تبلیغات در تلگرام به سادگی امکان پذیر نیست چون خود تلگرام با اعمال محدودیت های روزانه برای هر خط در تعداد مجاز ارسال پیام، تبلیغات را کاری سخت و زمانبر کرده است.

تلگرام به هر خط (اکانت تلگرام) اجازه نمی دهد در هر روز به بیش از 50 نفر ناشناس پیام ارسال کند. لذا برای ارسال انبوه پیام تبلیغاتی در تلگرام نیاز دارید تا با چندین خط کار کنید. این روش تبلیغاتی (یعنی ارسال پیام خصوصی در مقیاس انبوه) با دست کار بسیار سختی است و نیاز به ابزار مخصوص دارد. به همین منظور ربات هایی طراحی شده اند که کار ارسال انبوه پیام را خودشان به صورت خودکار انجام می دهند. پنل نیز چیزی جدا از ربات نیست و در پس زمینۀ آن ربات یا نرم افزاری فعال است که کارها را انجام می دهد.

حال اجازه دهید این دو ابزار را بیشتر بشکافیم…

توضیح مختصری در ربات تلگرام مد نظر ما در این مقاله

منظور ما از ربات ارسال پیام انبوه تلگرام، بات های داخل تلگرام نـیستند. ربات های تبلیغاتی (که مد نظر ما در این مقاله هستند) ربات هایی هستند که کارهای معمول تلگرام را (بجای ما) به طور خودکار انجام می دهند. کارهای روزمره ای نظیر ارسال پیام انبوه به لیست شماره ها، استخراج اعضای گروه های تلگرامی و اد کردن افراد به گروه و …

ربات Telegram sender و ربات vUser از نمونه معروف این ربات ها در ابعاد بین المللی هستند.

پنل تلگرام چیست؟ آیا چنین چیزی وجود خارجی دارد؟

پنل در حقیقت یک Interface یا واسطه است که برای اِعمال تنظیمات و دریافت گزارش کار گزینه هایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. تقریبا تمام پنل ها در پس زمینه خود به یک نرم افزار متصل هستند. در واقع کاربر تنظیمات را از طریق پنل وارد می کند و نرم افزار (ربات) این تنظیمات را از پنل دریافت می کند، کارها را انجام می دهد و گزارش آن را در لحظه به پنل ارسال می کند. در واقع خود پنل هیچگونه فعالیتی انجام نمی دهد و فقط یک رابط است بین نرم افزار (یا مثلا یک ربات نرم افزاری) و کاربر.

به عنوان مثال پنل های SMS یا پیامک را در نظر بگیرید. شما در این پنل ها هیچ گاه به خود نرم افزار ارسال کننده دسترسی ندارید و فقط شماره ها و متن پیام را تعیین می کنید و یک دکمه را می زنید. پنل، اطلاعات ورودی شما را که در حقیقت شماره ها و متن پیام هستند به نرم افزار ارسال کننده می فرستد و بعد از اتمام ارسال SMS ها، گزارش ارسال را از آن نرم افزار دریافت کرده و به شما نمایش می دهد.

پنل تلگرام هم باید چیزی شبیه به همین پنل های پیامک باید باشد که شما شماره ها و متن پیام را به پنل وارد کنید و با فشردن یک دکمه، رسال ها انجام شوند و گزارش کار را در پنل مشاهده کنید.

قبل از هر چیز ذکر دو نکته ضروری است…

1 چیزی به نام”پنل تلگرام” که شبیه پنل پیامک (SMS) باشد، وجود خارجی ندارد!
2 اگر سایتی مدعی ارائه پنل تلگرام شد، قطعاً قصد کلاهبرداری دارد!

از ابتدای سال 2018 توابع داخلی (API) خود را به گونه ای تغییر داده است که برنامه های غیر رسمی نتوانند از API آن برای ارسال پیام انبوه استفاده کنند، از آن تاریخ تمام برنامه هایی که با API تلگرام کار میکردند از کار افتادند و دیگر نمی توان برنامه ای طراحی کرد که از طریق API تلگرام به ارسال پیام انبوه بپردازد. در نتیجه اگر کسی ادعا کند که پنلی برای این کار طراحی کرده است یقیناً کلاهبردار است نه چیز دیگر.

آیا می توان با روشی غیر از API تلگرام به ارسال پیام انبوه در تلگرام پرداخت؟

بله، با نرم افزارهای خودکار ساز که می توانند با ماوس و کیبورد بر روی تلگرام اصلی کلیک و تایپ انجام دهند این کار عملی است.

ما با چنین کاری را پیاده سازی کرده ایم، به این صورت که شما اسامی، شماره ها و متن پیام مورد نظرتان را در یک فایل اکسل درج می نمایید و نرم افزار کاربر مجازی را اجرا میکنید، زمانیکه نرم‌افزار اجرا شود اطلاعات را از فایل اکسل خوانده و با کلیک و تایپ در جایگاه صحیح در برنامه تلگرام اقدام به ارسال پیام انبوه خواهد نمود.

آیا می توان از نرم افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام کاربر مجازی به عنوان پنل پیامکی تلگرام استفاده کرد؟

خیر، چنین چیزی از نظر فنی امکانپذیر نیست. نرم افزار کاربر مجازی یک نرم افزار تحت ویندوز است که باید روی سیستم شما نصب شود و نیازمند رعایت ضوابط و قواعد خاصی برای معرفی خطوط میباشد که امکان تبدیل شدن آن به پنل پیامکی تلگرام را عملاً غیر ممکن می کند. بطور کل چیزی به عنوان پنل پیامکی تلگرام وجود ندارد تنها نرم افزاری که با آن میتوانید به ارسال پیام انبوه و بپردازید نرم افزار است که نرم افزاری تحت ویندوز بوده و باید ابتدا آنرا در سیستم خودتان نصب نمایید تا بتوانید از امکانات آن بهره ببرید.

این روزها اکثر افراد جامعه به نحوی درگیر شبکه های اجتماعی یا در اصطلاح حرفه ای تر آنها سوشال مدیا مارکتینگ هستند. هر فردی دست کم یک شبکه ی اجتماعی بر روی گوشی تلفن همراه خود دارد و از آن به منظور پیام رسانی و برقراری ارتباط با سایرین استفاده می کند. براساس آمارها هر فردی به صورت متوسط، دست کم یک تا دو ساعت از زمان خود را صرف شبکه های اجتماعی می کند. سایت ها و مرجع هایی وجود دارند که به افرادی که نیازمند خدمات در حوزه ی شبکه های اجتماعی هستند این دست خدمات را ارائه می دهند.

از جمله ی این خدمات می توان به پنل smm  اینستاگرام یا همان سوشال اس ام ام پنل اشاره کرد. به کمک این پنل ها شما می توانید کلیه ی خدماتی که در زمینه ی شبکه های اجتماعی هستند را برای کسب و کار خود در اختیار داشته باشید. در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا بیشتر در مورد پنل SMM تلگرام، پنل نمایندگی خدمات تلگرام پنل و خرید پنل تلگرام به صحبت بپردازیم، با ما در مهم ترین نکات در مورد پنل SMM تلگرام و اینستاگرم همراه باشید.

منظور از پنل SMM تلگرام  چیست؟

معمولا افراد و مرجع هایی که ارائه دهنده ی خدمات در زمینه ی شبکه های اجتماعی هستند کلیه ی این سرویس ها از جمله پنل SMM تلگرام و پنل smm اینستاگرام را به صورت نمایندگی به مشتریان ارائه می دهند. ولی منظور از این نمایندگی پنل تلگرام داشتن چیست؟ به طور کلی پنل SMM تلگرام و پنل smm اینستاگرام یا به طور کلی پنل سوشال مدیا از چندین سایت بهره می برند که به عنوان سایت های مادر یا اصلی شناخته می شوند. همه ی این پنل های فروخته شده به کاربران و مشتریان از بهترین پنل smm خدمات دریافت می کنند و این موضوعی بین المللی بوده و تنها محدود به ایران نمیشود.

افرادی که در زمینه ی خدمات سوشال مدیا و شبکه های اجتماعی مشغول به انجام فعالیت هستند این پنل ها را به متقاضی ها واگذار کرده و در مقابل مبالغی را از آنها دریافت می کنند و به این وسیله شما می توانید برای خرید پنل smm تلگرام و اینستاگرام اقدام کرده و این پنل ها را برای کسب و کار خود در اختیار داشته باشید. معمولا فروشنده هایی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند از سرورهای دنبال کننده  سایر خدمات بی بهره هستند. به همین علت هم آنها این خدمات را در ابتدا از پنل سوشال مدیا خریداری می کنند و سپس در نقش یک واسط این پنل ها را به مشتریان ارائه می کنند.

شرکت های واسط ارائه دهنده ی خدمات پنل smm تلگرام و پنل smm اینستاگرام

در قسمت قبلی در مورد بهترین پنل smm و  نمایندگی خدمات تلگرام به صحبت پرداختیم.  نکته ای که در این زمینه مطرح می شود وجود مشکل در زمینه ی دلار و نیز انجام مبادله ها و معاملات ارزی است. معمولا نمایندگی های ارائه دهنده ی خدمات خرید پنل smm تلگرام به صورت بدون واسطه و مستقیم مشغول به انجام فعالیت هستند و به همین علت هم پرداخت ها می بایست به وسیله ی ارز انجام گیرد. لذا خرید برای ما ایرانیان با این شرایط تحریم بسیار سخت و دشوار است.

اما نگران نباشید شرکت های واسطی در این میان هستند که این خدمات و پنل ها را خریداری کرده و در اختیار مشتریا ایرانی خود قرار می دهند تا آنها هم بتوانند از این خدمات بهره مند شده و برای کسب و کارهای خود از آنها استفاده کنند. لذا شما می توانید با خیالی راحت خدمات مورد نیاز خود را در زمینه پنل smm تلگرام دریافت نموده و از آنها برای کسب و کار خود بهره مند شوید.

نمایندگی پنل smm تلگرام و پنل smm اینستاگرام

همانطور که در قسمت قبلی از این مطلب از پنل smm تلگرام گفتیم با توجه به شرایط تحریم و در دسترس نبودن ارز و عدم وجود امکان مبادلات ارزی برای ایرانیان دریافت خدمات در زمینه ی پنل های سوشال مدیا با مشکل هایی روبرو است. علت عمده ی آن هم این است که نمایندگی ها و مراجعی که این خدمات را ارائه می دهند به شکلی بدون واسطه و مستقیم کار می کنند.

اما همانطور که بیان کردیم برخی شرکت ها هستند که اقدام به خرید بهترین پنل smm نموده و تنها با افزودن مبلغی کوچک برای استفاده از  خدمات سوشال مدیا مارکتینگ بهره می برند و این خدمات را به بهترین نحو ممکن برای مشتریان خود در داخل ایران فراهم آورده است. شما می توانید ارزانترین و بهترین پنل smm و فروش خدمات تلگرام را از چنین مرجع هایی دریافت کرده و از آنها برای مقاصد خود بهره مند شوید.

حتما این پرسش برایتان مطرح می شود که چگونه می توانیم این خدمات را خریداری نموده و دریافت  کنیم. شما می بایست از میان مرجع ها و سایت های خدمات دهنده معتبرترین و بهترین آنها را پیدا نموده و سپس برای سفارش اقدا کنید. معمولا شیوه ی کار اکثر این سایت های ارائه دهنده ی خدمات به این شکل است که شما در آن سایت سفارش خود را برای دریافت خدمات مثلا خدمات پنل SMM تلگرام و پنل smm اینستاگرام به ثبت میرسانید. آنگاه این سفارش ها کاملا اتوماتیک به وسیله ی سایت مورد نظر گرفته می شوند و در وضعیت در حال انتظار قرار خواهند گرفت. بعد از این پروسه خدمات مورد نظر در طی دوره ی زمانی گفته شده برای دریافت خدمات به شکل اتوماتیک فرستاده می شوند و شما میتوانید از آنها استفاده کنید.

سایر خدماتی که در زمینه ی SMM یا همان بازاریابی شبکه های اجتماعی ارائه می شوند کدام هستند؟

آیا تصور کرده اید که خدمات SMM و سوشال مدیا مارکتینگ تنها محدود به پنل SMM تلگرام بوده و هیچ خدمات دیگری را در بر نمی گیرند؟ اگر اینطور فکر کرده اید که کاملا در اشتباه هستید. به طور کلی خدماتی که در زمینه ی اس ام ام SMM یا همان سوشال مدیا مارکتینگ ارائه می شوند کلیه ی شبکه های اجتماعی نظیر ، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی در این رده را در اختیار می گیرند.

مرجع ها و سایت هایی که در حوزه ی پنل SMM تلگرام و پنل smm اینستاگرام مشغول به انجام فعالیت هستند کلیه ی خدمات موجود در حوزه ی همه ی شبکه های اجتماعی ذکر شده را به کاربران ارائه می دهند. اما یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین این خدمات خدماتی است که در زمینه ی اینستاگرام ارائه می شود.

از جمله خدماتی که در این پنل ها می توانید در اختیار داشته باشید می توانیم به خدمات مربوط به فالوور و دنبال کننده ها، خدمات مربوط به لایک، خدمات مربوط به ممبرها و اعضای کانال ها و سایر مواردی از این قبیل اشاره کنیم. شما می توانید خیلی راحت به سایت مرجع مورد نظرتان مراجعه کرده و سفارش خرید پنل SMM تلگرام و یا اینستاگرام، فیسبوک و … را برای خود به ثبت برسانید تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید آن را در اختیار داشته و از آن استفاده کنید.

کدام مرجع ها را برای دریافت خدمات پنل سوشال مدیا مارکتینگ انتخاب کنیم؟

حالا که با اهمیت استفاده از پنل های SMM آشنا شدید و در مورد خدماتی که ارائه می دهند اطلاعاتی به دست آورید نوبت به این میرسد که ببینیم این خدمات را از چه سایت ها و مرجع هایی می بایست دریافت کنیم؟ این سایت ها و مرجع ها باید چه مشخصه ها و ویژگی هایی داشته باشند که بتوانیم آنها را به عنوان سایت و یا مرجعی معتبر به شمار آورده و از خدمات آنها بهره مند شویم؟ به طور کلی سایت های خوب و معتبر در این زمینه می بایست خدماتی نظیر موارد زیر را به کاربر و یا مشتری خود ارائه دهند:

ارائه ی خدمات پشتیبانی قوی

نخستین و شاید مهمترین موضوعی که در این زمینه می توانیم بیان کنیم خدماتی است که در زمینه ی پشتیبانی به کاربران و مشتری ها ارائه می شوند. اگر این خدمات کاملا مناسب بوده و به صورت واقعی و بیست و چهار ساعته در همه ی روزهای هفته حتی روزهای تطیل ارائه شوند و همچنین این مرجع یک تیم پشتیبانی کاملا قوی و حرفه ای در اختیار داشته باشد که بتوانند از پس رفع مشکل ها در کوتاهترین زمان ممکن بر بیایند و مشتری و کاربر در این زمینه دچار مشکل نشده و خدمات از وی سلب نشوند.

سعی کنید مرجع هایی را انتخاب کنید که خدماتی که در اختیار شما قرار می دهند کاملا مطمئن و با سطح کیفی بسیار بالایی باشد. به این شکل شما می توانید بهتر و راحت تر از این خدمات بهره برده و بازدهی خوبی در اختیار داشته باشید.

مورد مهم بعدی در زمینه ی پنل های اس ام ام و خدمات مربوط به آنها بحث بروزرسانی ها و آپدیت است که باید لحظه ای انجام شود

در سال های گذشته قبل از اینکه اپلیکیشن تلگرام در ایران تحریم شود، این پیام رسان به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار برای برقراری ارتباط بین افراد مختلف به شمار می رفت.

افراد زیادی از تلگرام به عنوان بستری برای فعالیت ‌های تجاری و اقتصادی خود استفاده می کردند؛ عده ای با راه‌ اندازی کانال‌ های مختلف در تلگرام اقدام به کسب درآمد، از طریق فروش محصولات و یا تبلیغات کردند.

با تحریم شدن تلگرام، مخاطبان این پیام رسان بیم آن را داشتند که دیگر کسی بر روی این رسانه اجتماعی فعالیت نخواهد کرد. اما نه تنها چنین اتفاقی نیفتاد، بلکه با اضافه شدن قابلیت های جدید به تلگرام، مخاطبان آن روز به روز افزایش یافت.

امروزه موضوعاتی مانند ایجاد کانال های بزرگ، افزایش ممبر و یا خرید پنل تلگرام به یکی از چالش های بازاریابان کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است. افرادی زیادی بر روی تلگرام، اقدام به ایجاد کانال های بزرگ جهت انجام کارهای تبلیغاتی، معرفی و فروش محصولات و یا خدمات خود کرده اند. به همین دلیل افزایش ممبر تلگرام همانند افزایش فالوورهای اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از آسان‌ ترین و سریع ‌ترین روش های افزایش ممبر کانال های تلگرام، خرید پنل تلگرام است. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم چگونه با خرید این پنل علاوه بر افزایش ممبرهای کانال خود می‌توانید از طریق فروش سرویس‌های خدمات مجازی موجود در آن نیز به درآمد برسید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پنل تلگرام چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟

هر کسی به راحتی می تواند در تلگرام، یک گروه و کانال راه اندازی کرده و کسب درآمد کند. اما فراموش نکنید زمانی می توانید از تلگرام درآمد زایی کنید که بتوانید ممبرهای زیادی به دست آورید. افزایش ممبر و توسعه کانال و گروه های تلگرام بسیار سخت و زمان بر می باشد.

معمولاً افراد سعی می کنند با تبلیغات، تبادل، خرید ممبر، اعضای کانال خود را افزایش دهند. این روش ها کاربردی و موثر هستند، اما بسیار زمان بر می باشند؛ برای اینکه از این روش ها به نتیجه دلخواه خود برسید، بایستی مبالغ زیادی را صرف تبلیغات و تولید محتوا کنید. از این رو پیشنهاد ما به شما، برای رشد و توسعه کسب و کارتان، خرید پنل تلگرام است.

پنل ها در تلگرام علاوه بر افزایش ممبرهای واقعی و فیک، برای افزایش بازدیدهای پست نیز کاربرد دارند. با خرید پنل تلگرام می توانید کاملاً بی واسطه و بدون صرف هزینه، اعضای کانال و گروه خود را افزایش دهید و برای پست های خود بازدید دریافت کنید.

شما نیز اگر میخواهید بازدید پست های خود را افزایش دهید، ساده ترین راه افزایش بازدید تلگرام از طریق پنل میباشد. تا زمانی که بازدید پست هایتان کم باشد، افراد تصور میکنند اعضای کانال و یا گروه شما فیک هستند؛ همین تفکر مخاطبان مانع رشد پیج تان می شود.

خرید پنل تلگرام چگونه به رشد و توسعه کسب و کارها کمک می کند؟

در تلگرام نیز مشابه دیگر شبکه های اجتماعی، کاربران تمایل به عضویت در کانال ‌هایی با محتواهای جذاب و تعداد ممبر بالا دارند. همانطور که می دانید اکنون می توانید در کانال های بزرگ برای پست ها کامنت بگذارید و آن ها را لایک کنید.

از این رو برای صاحبان کسب و کار، تعداد بازدیدهای یک پست تلگرامی به همراه تعداد لایک و کامنت های پست از اهمیت بالایی برخوردار است. حال اگر اعضای کانال تلگرامی شما افزایش یابد، متعاقباً تعامل پست هایتان نیز بالا می رود.

همه کسانی که تجربه مدیریت کانال‌های تلگرامی را داشته‌اند به خوبی می‌دانند، که افزایش ممبر تا چه اندازه ای می‌تواند در افزایش درآمدهایشان تأثیرگذار باشد. این عوامل باعث شده تا صاحبان کانال‌ها به دنبال افزایش تعداد اعضای کانال ها و همچنین افزایش تعداد بازدید پست‌های کانال خود باشند.

اگر شما نیز محصول یا خدماتی برای فروش دارید، پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت به فکر راه اندازی کانال در تلگرام باشید. همچنین می توانید با ایجاد یک کانال و افزایش ممبرهای آن، از طریق تبلیغات نیز بر روی این پلتفرم به درآمد برسید.

از آنجایی که تلگرام، کاربران ایرانی زیادی دارد و با توجه به قابلیت هایی که تلگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است، هر کسی می تواند از این فرصت طلایی برای معرفی کسب و کارش و یا به نمایش گذاشتن برند خود استفاده کند.

نوع ممبرها در پنل تلگرام

توجه کنید در پنل های ممبر تلگرام می توانید انواع ممبرهای فیک و واقعی را به تعداد دلخواهتان سفارش دهید. ممبرهای واقعی گران‌تر هستند و اما در کانال تلگرام با پست ها تعامل دارند؛ از این رو کسانی که در کار تبلیغات تلگرامی هستند، بهتر است اعضای کانال هایشان واقعی باشد.

برای کانال‌های فروشگاهی نیز ممبرهای واقعی اهمیت بیشتری دارند. زیرا علاوه بر این که تعداد اعضای کانال و تعداد ویوی پست‌هایشان افزایش می یابد، به مرور زمان به مشتریان وفادار آن‌ها تبدیل شوند.

در حالت کلی باید بگویم کانال‌های تلگرامی برای رسیدن به اهدافشان، به ممبرهای واقعی نیاز دارند؛ زیرا کانال‌هایی در تلگرام معتبر هستند که پست های آن ها بازدید بیشتری داشته باشد. ممبرهای فیک صرفاً عدد اعضای کانال را بالا می برد و در میزان بازدید پست های کانال تأثیری ندارد؛ با این حال ممبرهای فیک نیز طرفداران خاص خودشان را دارند.

برخی از کانال‌ها فقط برای افزایش تعداد اعضای کانال خود اقدام به خرید ممبر می کنند. از طرفی قیمت ممبرهای فیک بسیار کمتر از ممبرهای واقعی می باشد؛ به همین دلیل خرید ممبر فیک برای آن‌ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

علاوه بر این میزان ریزش ممبرهای فیک کانال ها نسبت به ممبرهای واقعی بسیار کمتر است. برخلاف شبکه اجتماعی اینستاگرام که احتمال ریزش فالوورهای فیک بخاطر الگوریتم های هوشمند اینستاگرام بسیار زیاد است. با این تفاسیر می توان گفت ممبرهای فیک بهترین نوع ممبر آفلاین هستند.

ممبرهای کانال تلگرامی در دوسته زیر طبقه بندی می شوند:

ممبر واقعی کانال های تلگرام

ممبرهای کانال شما واقعی هستند؛ به همین دلیل در کنار افزایش تعداد اعضای کانال، بازدید پست های کانال نیز بیشتر می شود. اگر کانال بزرگ تلگرامی داشته باشید، این ممبرها می توانند برای پست های شما کامنت گذاشته و یا آن ها را لایک کنند.
توجه کنید! ممبرهای واقعی زمانی می توانند قطعاً در بازدید پست های یک کانال نقش مؤثر داشته باشند، که به اختیار خود در کانال عضو شوند.

ممبر فیک کانال های تلگرامی

در این روش ممبر های فیک به کانال شما اضافه می شوند، که صرفاً باعث می شوند عدد ممبرهای کانال زیاد دیده شود و هیچ نقشی در بازدید پست های کانال نخواهند داشت.

نحوه افزایش ممبرهای واقعی کانال‌های تلگرامی توسط پنل تلگرام
روش‌های مختلفی برای جذب ممبر از طریق خرید پنل تلگرام وجود دارد؛ اما رایج ترین روش ها اد اختیاری و اد اجباری ممبر برای کانال ها است.

اد اجباری در کانال های تلگرام

اد اجباری به سه دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شود.
اد اجباری معمولی
اد اجباری سایلنت
اد اجباری هیدن

اد اجباری معمولی در کانال ها

در اد اجباری معمولی کاربران تلگرام، بدون این که بخواهند و به صورت خودکار به عضویت کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی درمی‌آیند. بعد از جوین شدن خودکار در کانال ها، پیامی برایشان ارسال می‌ گردد و آن‌ها از عضو شدن در کانال مطلع می‌ شوند.

از آنجایی که این اد( اضافه کردن) به خواست خود کاربر نبوده است، بنابراین در اد اجباری معمولی میزان ریزش ممبرها بسیار زیاد است. زیرا در این روش هیچ اجباری برای باقی ماندن اعضا در کانال وجود ندارد، به همین دلیل اگر موضوع یا پست‌های برایشان جذاب و مفید نباشد به سرعت کانال مربوطه را ترک می‌کنند.

اد اجباری سایلنت در کانال ها

اد اجباری سایلنت نیز عملکرد مشابهی با اد اجباری معمولی دارد؛ با این تفاوت که هیچ پیامی برای کسانی که عضو کانال شده‌اند ارسال نمی‌شود. اعضای کانال ها فقط در صورتی متوجه کانال مربوطه می شوند، که لیست چت‌هایشان را بر روی تلگرام بررسی کنند؛ اینجاست که متوجه می شوند که در یک کانال ناشناس عضو هستند.

اد اجباری هیدن در کانال ها

اد اجباری هیدن یا مخفی بسیار کاربردی تر از دو روش قبلی می باشد. بزرگترین مزیت این روش آن است که ممبرها متوجه عضویتشان در کانال‌ها نمی‌شوند، در نتیجه قادر به ترک کانال نیز نیستند.

ناگفته نماند که در این روش، ممبرهای اد اجباری هیدن متوجه حضورشان در کانال مربوطه نمی باشند؛ از این رو این ممبرها نمی توانند پست‌های کانال را ببینند و نقشی نیز در افزایش بازدید پست های نخواهند داشت. به زبانی ساده تر می توان گفت ممبرهای هیدن نیز همانند ممبرهای فیک صرفاً در افزایش رقم اعضای کانال ها تأثیرگذارند.

با توجه به ریزش پایین اد اجباری هیدن و واقعی بودن ممبر ها، یکی از بهترین راهکار های افزایش اعضای کانال های تلگرامی، اد اجباری هیدن می باشد.

اد اختیاری (پاپ آپ ) کانال تلگرام

در این روش هنگامی که کاربران در حال استفاده از گوشی خود هستند، تلگرام آن ها به صورت خودکار باز شده و کانال شما به آن ها نمایش داده می شود. در صورتی که تمایل داشته باشند و محتواهای کانال تان برای آن ها جذاب باشد، به احتمال زیاد در کانال شما عضو شوند.

در واقع یک نوتیفیکیشن پاپ آپ تبلیغاتی بر روی صفحه تلگرام مخاطبان نمایان می گردد؛ کاربر با کلیک بر روی این پیام به کانال مورد نظر ارجاع داده می شود. در این روش جذب تمامی ممبرها کاملاً واقعی و به اختیار خود کاربر می باشد.

توجه کنید تمامی روش های ذکر شده را در افزایش ممبر گروه و سوپرگروه های تلگرام نیز کاربرد دارند.

ویژگی های خرید پنل ممبر تلگرام

با خرید پنل ممبر تلگرام علاوه بر بالا بردن تعداد اعضای کانال‌ها تلگرامی خود، می‌توانید از طریق فروش ممبر به کانال های دیگر نیز کسب درآمد کنید. به همین دلیل بسیاری از افراد که بودجه کافی برای راه اندازی یک کسب و کار را ندارند می‌توانند به کمک خرید پنل ممبر تلگرام به درآمد بسیار خوبی بر روی این پلتفرم برسند.

علاوه بر این شما می‌توانید با فروش سرویس های پنل به دیگر افراد، زیر نماینده داشته باشید و از این طریق نیز به درآمد قابل‌ توجهی دست یابید.

مدیران کانال‌های تلگرامی تمایل زیادی دارند تا در ازای پرداخت هزینه برای کانال های خود ممبر خریداری کنند و اگر شما هم جزع ان دسته هستید میتوانید از سایت نایس اس ام ام پنل ممبر واقعی خریداری کنید. بنابراین اگر کمی در زمینه دیجیتال مارکتینگ تخصص داشته باشید می‌توانید به راحتی تعداد زیادی مشتری برای پیدا کنید.

البته صرفاً داشتن کانال در تلگرام برای رسیدن به اهداف شما کافی نیست، بلکه باید به فکر افزایش تعداد اعضای کانال خود نیز باشید. با خرید پنل تلگرام می توانید به راحتی و در مدت زمان کم، هم اعضای کانال تان را افزایش دهید و هم با فروش اعضا برای دیگر کانال ها به درآمد بیشتر برسید.

منبع (nicesmmpanel)

مروری بر عناوین پنهان کردن عناوین
دکمه بازگشت به بالا