برترینهای کسب و کارعمومی

چرا تلگرام طلایی نصب نمیشه؟

چرا برنامه تلگرام و موبوگرام نصب یا فعال نمیشه؟ + راه حل رفع مشکل

امروزه به دلیل مشکلات فیلترینگ با تلگرام نصب و راه اندازی این برنامه با مشکلاتی رو به رو شده است اگر شما نیز مشکل نصب و فعالسازی تلگرام را دارید و میخواهید بدانید چرا تلگرام یا موبوگرام نصب یا وصل نمیشه با ما همراه باشید. قبلا مطلبی در مورد برای شما قرار داده بودیم.امروز توضیحات بیشتری خواهیم داد. برای نصب تلگرام یا موبوگرام ابتدا باید ورژن برنامه مناسب با گوشی خود را دانلود نمایید. اگر از برنامه تلگرام طلایی یا هاتگرام استفاده میکردید باید بگویم که گوگل پلی این برنامه ها را جاسوسی و مخرب اعلام کرده پس به دنبال برنامه جایگزین باشید. ترجیحا نسخه اصلی تلگرام را از سایت اصلی آن دریافت کنید. حال که نسخه مناسب با سخت افزار دستگاه خود را پیدا کردید به سراغ نصب و راه اندازی برنامه می رویم.

چرا تلگرامم یا موبوگرامم نصب یا وصل نمیشه؟

همانطور که میدانید نرم افزار تلگرام فیلتر بوده و برای استفاده از آن باید فیلترشکن یا وی پی ان استفاده کنید.

این ارور به معنی این است که شما تعداد دفعات زیادی شماره تلفن خود را برای ورود به تلگرام وارد کرده اید و مسدود شده اید.

برای رفع این مشکل باید صبر کنید.

این مسدودیت موقتی بوده و پس از ۲۴ ساعت توسط تلگرام رفع میگردد و جای نگرانی وجود ندارد.

راه حل سریع رفع مسدودی بیش از حد تلاش کردی تلگرام

البته یک راه دیگر برای رفع سریع این مسدود شدن و رفع ارور بیش از حد تلاش کردی وجود دارد و آن هم تغییر آی پی می باشد؛برای این کار میتوانید از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید و یا کشور فیلترشکن یا وی پی ان خود را تغییر دهید.به همین سادگی. امیدوارم این مطلب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

اگر شما نیز مشکلی برای نصب و وصل شدن تلگرام یا موبوگرام دارید از طریق نظرات مشکلات خود را بیان کنید تا شما را راهنمایی کنیم. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بعد از فیلترینگ تلگرام برای استفاده از این برنامه روی به برنامه هایی مانند تلگرام طلایی و هاتگرام و… هستید حتما به تازگی با این برنامه به مشکل خورده اید. برای حل مشکل نصب تلگرام طلایی و هاتگرام و همچنین مشکل کانکتینگ این برنامه با ما همراه باشید.

تلگرام طلایی چیست؟ چرا تلگرام بدون فیلتر iOS و اندروید با آن میسر بوده و به چه نهادی وابسته است؟

نسخه بدون فیلتر تلگرام چیزی است که 40 میلیون کاربر تلگرام در ایران در تلاشتند آن را پیدا کنند! کم کم حکم اکسیر جوانی را پیدا کرده و خیلی نایاب است. نمونه هایی مثل تگلرام دی آر (Telegram DR) وجود داشت که با حذف آن از گوگل پلی بهتر است فکر نصب کردن آن را از سر بیرون کنید.

از طرفی تلگرام دی آر نسخه iOS نداشت اما این روزها نام تلگرام طلایی سر زبان ها افتاده است، نرم افزاری که تلگرام بدون فیلتر iOS و اندروید با آن میسر بوده اما این روزها هر چیزی که دسترسی بدون محدودیت به تلگرام را ارایه کند، خود می توند زیر سوال باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم تلگرام طلایی چیست؟ چرا تلگرام بدون فیلتر iOS و اندروید با آن میسر بوده و به چه نهادی وابسته است؟

همانند همیشه خوشحالیم که کاربرانی پیگیر و جستجوگر داریم که همیشه ما را در ارایه اطلاعات صحیح و به روز یاری می کنند، این بزرگترین وجه تمایز ترنجی با دیگر وب سایت های مشابه فعال در زمینه اخبار تکنولوژی است! چند روزی هست که با کاربر همیشه همراه ترنجی با نام کاربری “رسول آریان” درباره تلگرام طلایی در حال تحقیق هستیم. همیشه گفته اند جوینده یابنده است و این بار هم این مثال مصداق دارد!

همه چیز از دانلود و نصب تلگرام طلایی آغاز شد

خب، همه چیز از دانلود و نصب تلگرام طلایی آغاز شد. همانند همه نسخه های غیر رسمی دیگر تلگرام (به خصوص نمونه های ایرانی) وقتی آن را نصب می کنید، اجبارا در کانال آن ها عضو می شوید. کانال تلگرام طلایی در تلگرام با 4.4 میلیون نفر (در هنگام نگارش این مطلب – 22 اردیبهشت ساعت 14:30) یکی پر جمعیت ترین کانال های تلگرامی است که جدیدترین پیام آن ها حدودا 3 میلیون بار دیده شده است، پس این یعنی کاربر فعال قابل توجهی در این برنامه حضور دارند.

به اطلاعات کانال مراجعه می کنیم و به وب سایت رسمی نرم افزار تلگرام طلایی می رسیم، یعنی وب سایت طلاگرام (Talagram). اطلاعات مربوط به دامنه را بررسی می کنیم و به نام شرکت راهکار سرزمین هوشمند (SLS) است. حتی اگر به اسکرین شات های موجود در وب سایت آن ها نگاه کنید، نام مخاطبین با پسوند SLS به وضوح دیده می شود. وقتی به وب سایت آن ها مراجعه می کنیم متوجه می شویم که پشت پرده تلگرام طلایی که تلگرام بدون فیلتر را روی iOS و اندروید ارایه می کند، شرکتی است در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران!

با آن ها تماس می گیریم تا از چند و چون ماجرا باخبر شویم. در ابتدا انکار می کنند و می گویند که هات گرام متعلق به ماست اما با ارایه مشخصات کامل و منتقل شدن تماس به فرد دیگری، می گویند که با شما تماس می گیریم!

تلگرام طلایی یا همان طلگرام پیشرفته سکرت چت و تایید دو مرحله ای را دارد

تلگرام طلایی یا همان طلگرام پیشرفته سکرت چت و تایید دو مرحله ای را دارد و این ها مواردی که می تواند دلگرم کننده باشد اما عدم حضور تگلرام طلایی در گوگل پلی و اپ استور که فروشگاه های نرم افزاری رسمی اندروید و iOS هستند، مشخصا مسئله نگران کننده ای است. همچنین اگر واقعا تلگرام فیلتر است و دسترسی به آن نباید ممکن باشد، چطور شرکتی از پارک علم فناوری دانشگاه تهران چنین بستری را فراهم می کند؟! حتی آن ها عنوان می کنند که یک نرم افزار به نام هات گرام (Hotgram) که آن هم همین عمل را انجام می دهد متعلق به آن هاست! جالب است که قابلیت مکالمه نیز در این نسخه در دسترس نیست و این یعنی عبور از فیلتر به صورت انتخابی و شاید حتی باب میل (!).

همچنانِ همیشه ما در ترنجی به شما توصیه می کنیم به عنوان نسخه تلگرام بدون فیلتر هر فایل apk را دانلود نکنید! قطعا امنیت شما از هر چیز دیگری مهم تر است!

منبع:

twitter smm panel

smm panel

دکمه بازگشت به بالا