بین المللیبرترینهای کسب و کار

بهترین روش رزرو تور استانبول نامی گشت

هر ساله استانبول در بازه زمانی تعطیلات روزهای پر شور و مملو از گردشگر را تجربه می کند و از آنجاییکه این فصل به شکلی ایام ” های سیزن ” خرید تور استانبول بشمار می رود، در این بازه زمانی کمی قیمت هتل ها و بلیط هواپیما تهران استانبول گران می شود. در نتیجه بیشتر مسافرانی که این زمان ها را برای سفرشان انتخاب می کنند، بیشتر به جهت خرید کردن و استفاده از تخفیفات هیجان انگیز این فصل راهی تور استانبول می شوند.

تورهای استانبول در تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین بازه زمانی ها برای مسافران ایرانی محسوب می شود و اینکه این تاریخ ها همیشه جزو پرفروش ترین تورهای این مقصد هستند. در نهایت شما علاقه مندان با کسب اطلاعات کافی از قیمت تور استانبول نامی گشت در وبسایت این مجموعه توریستی و گردشگری فرصتی عالی برای شروع سفری بی دغدغه و خاطره انگیز را بدست خواهید آورد.

شما علاقه مندان برای رزرو یا خرید تورهای مسافرتی استانبول می بایستی در ابتدا نوع سفر یعنی هوایی یا زمینی سفر کردن و هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید که اصلی ترین فاکتور تاثیر گذار روی نرخ تور استانبول از تهران و سایر شهرها، تاریخ سفر شماست. اگر ترجیح می دهید بلیط ارزان قیمت استانبول را خریداری کنید باید بدانید که تاریخ سفر شما در های سیزن است یا لو سیزن!! تابستان و اوایل بهار یعنی ایام نوروز ” های سیزن ” خرید بلیط تور استانبول است، یعنی در این ایام قیمت بلیط گران است و خرید تور استانبول از تهران و سایر شهرها در این ایام به افرادی پیشنهاد می ‌شود که برای تفریح و استراحت سفر می‌ کنند.

همچنین در فصل تابستان هوای استانبول نسبتا گرم و شرجی است و با توجه به شرجی بودن هوا تا حدودی به هوای شمال کشور خودمان در تابستان شباهت دارد، تابستان به صورت کلی ایام توریستی این شهر بشمار می رود و گرانی این فصل به همین دلیل است. ایام تعطیلات نوروزی اما آب و هوای استانبول مطلوب می شود و زنده شدن دوباره زمین این شهر را بیش از پیش دیدنی می‌ کند که در دیگر ماه‌ های بهار ممکن است باران ‌های شدید و مداوم را در استانبول شاهد هستیم که امکان دارد نرخ تور استانبول شما را تحت تاثیر قرار دهد. لازم به ذکر است که در های سیزن بهتر است بلیط‌ تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری پرداخت کنید. قیمت بلیط هواپیما تور استانبول در های سیزن از حدود 5/3 میلیون تومان به بالا برآورد می ‌شود.

اما فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان ایام ” لو سیزن ” استانبول بشمار می رود، این ایام مناسب افرادی است که قصد خرید لباس و… را دارند یا افرادی که ترجیح می دهند با تور ارزان استانبول خریداری کنند. پاییز فصل خوبی برای خرید تور تهران استانبول است، چرا که از ابتدای این فصل با بازگشایی مدارس تعداد تقاضا برای تور ترکیه استانبول کاهش یافته و طبیعتا قیمت پروازها و هتل ‌های این شهر نیز کاهش می ‌یابد. انتهای پاییز، یعنی جمعه آخر سال میلادی (بلک فرایدی) و ایام ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای سفر به استانبول و خرید ارزان است؛ در این بازه زمانی مسافرانی که قصد خرید دارند با توجه به تخفیف ‌های فوق العاده‌ برندها به استانبول سفر می‌ کنند.

بهترین روش رزرو تورهای ارزان استانبول

بهترین راهکاری که برای خرید ارزان تورهای استانبول می ‌توانیم به شما عزیزان ارائه کنیم این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را 3 یا 4 ماه زودتر از تاریخ سفرتان خریداری کنید. در این حالت، شما کمترین هزینه ممکن را برای خرید بلیط هواپیما استانبول و هتل های این شهر می ‌پردازید و نیز برای رزرو هتل نیز می ‌توانید حتی زمانی که به استانبول رسیدید محل اقامت خود را مشخص کنید.

در نهایت اگر شما دوست دارید به شیوه سنتی تور استانبول را رزرو کنید باید به آژانس‌ گردشگری نامی گشت ایرانیان  مراجعه کنید و با دادن مشخصات خود به فروشنده کانتر ما، تور مورد نیازتان را رزرو یا خریداری کنید. گزینه بعدی این است که وارد وبسایت نامی گشت شوید و از میان تورهای مختلف استانبول؛ تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اما اگر می‌ خواهید در کمترین زمان ممکن تورهای استانبول خود را انتخاب کنید پیشنهاد ما این است که با شماره تلف های آژانس نامی گشت تماس حاصل نمایید و با مشورت کارشناسان این مجموعه ارزان ‌ترین و متناسب‌ ترین تور را انتخاب نمایید و همچنین شما می توانید اپلیکیشن ما را بر روی گوشی خود نصب کنید. همچنین لازم است بدانید که در آژانس مسافرتی نامی گشت امکان رزرو تور استانبول اقساطی هم برای شما امکان پذیر کرده است و دیگر لازم نیست نگران پرداخت هزینه‌ های زیاد برخی از تورها به صورت یکجا باشید و می ‌توانید در چند مرحله هزینه‌ ها را پرداخت نمایید.

نتیجه گیری نهایی

شما در مجموعه مسافرتی نامی گشت می ‌توانید متنوع ترین قیمت انواع تور استانبول با شرایط و خدمات مختلف را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت‌ ها، بهترین تور را با توجه به شرایط و معیارهای خود انتخاب نمایید و در نهایت، برای رزرو تورهای استانبول می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com با کارشناسان این مجموعه جهت اطلاع از لیست قیمت تورهای استانبول با شماره تلفن 021- 49398 تماس حاصل نمایید تا بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا