اجتماعی

اختصاص روزهای ویژه و شاد برای کودکان کار

شهردار منطقه 13 از برنامه های تفریحی هفتگی برای کودکان کار خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، محمدهادی علی احمدی با بیان اینکه کودکان کار منطقه 13 هر هفته به دعوت معاونت آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 13 به مراکز تفریحی اعزام می شوند، افزود: در نظر داریم با اجرای برنامه های ویژه و سرگرمی روزهای شادی را برای کودکان کار ایجاد کنیم. برنامه ها. یک روز در هفته یک روز فراموش نشدنی را با سایر همسالان خود سپری کنید.

وی در خصوص توزیع امکانات تفریحی بین کودکان کار افزود: با برنامه ریزی های انجام شده کودکان کار هر هفته به مراکز تفریحی از جمله استخر، سینما و شهربازی اعزام می شوند.

شهردار منطقه 13 با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه های ویژه کودکان کار ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین کودکان کار است، یادآور شد: تغییر نگرش کودکان کار که می توانند محیط زندگی خود را تغییر دهند و مانند سایر کودکان از حقوق آموزشی برخوردار شوند. خنده دار و مفید و البته دست مورد علاقه آنها; از جمله اهداف این طرح است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، وی فردای بهتری را برای همه کودکان آرزو کرد و خاطرنشان کرد: کار کودکان تنها آموزش و یادگیری نیست، بلکه بازی است و در این راستا برنامه های تفریحی تدارک دیده شد تا گام های کوچکی برای آنها باشد. کودکان کار

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا