ورزش و نشاط

کی‌روش ۳ استقلالی را به تیم‌ملی دعوت نکرد

به گزارش شفاف، بازیکنان استقلال تا دیروز به دلیل بازی سوپرجام در ترکیب تیم ملی غایب بودند، اما پس از کسب عنوان قهرمانی در کرمان، امروز (پنجشنبه) تنها سه بازیکن از 6 بازیکن استقلال به تیم ملی دعوت شدند و بقیه. توسط کی روش کنار حذف شدند

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی در فاصله 17 روز تا شروع جام جهانی ظهر پنجشنبه با آخرین تمرین بازیکنان با هدایت کارلوس کی روش به پایان رسید. این مرحله از اردوی تیم ملی با یک تمرین جدی، فشرده و با طراوت ملی به پایان رسید. در این تمرین بازیکنان اردوی تیم ملی پس از گرم کردن بدن خود در مجموعه پکیج راهی زمین شماره دو اردوی تیم ملی فوتبال شدند و در آنجا با هدایت کارلوس کی روش تمرینات تاکتیکی و تنوعی خود را انجام دادند.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در این تمرین حضور داشتند. سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نیز پس از بازی روز گذشته با استقلال در سوپرجام، تمرینات ریکاوری خود را به پایان رساندند. ابوالفضل جلالی هم از کسالت آرام گرفت.

با این حساب صالح حردانی، محمد محبی و مهدی مهدی پور که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشتند به تیم ملی دعوت نشدند. باید دید کی روش نظرش را نسبت به این افراد تغییر خواهد داد یا خیر.

تعدادی از مربیان ایرانی حاضر در کلاس مربیگری با حضور در تمرین عملکرد شاگردان کی روش را مشاهده کردند. دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه هفته آینده آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا