ورزش و نشاط

اجازه دهید بازیکن خارجی جذب کنیم

به گزارش شفاف ، یحیی گل محمدی پس از دیدار با مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: درباره سازماندهی سفر به تاجیکستان صحبت کردیم. مشکلاتی وجود دارد و متأسفانه محل دفن زباله و عدم همکاری میزبان در حال بحث است. فدراسیون فوتبال نامه ای نوشت و من دقیقاً نمی دانم که فدراسیون کاری انجام داد یا نه. ما هنوز اجازه نمی دهیم مربی ما زمین تمرین را از نزدیک ببیند. من فکر می کنم که بازی در حضور تماشاگران خواهد بود و بازی در زمین مصنوعی خواهد بود که نشان از سختی کار ما دارد. آنها همه را بسیج کرده اند تا تیم ما به نتیجه نرسد. رویدادهای غیرحرفه ای اتفاق می افتد.

وی درباره جذب مهاجم برای پرسپولیس نیز گفت: در هر صورت تیم باید تقویت شود و وقتی صحبت از قهرمانی به میان می آید ، نمی توانیم دست خالی برویم. به همین دلیل امروز گفتیم حداقل کاری که می توان انجام داد این است که با وجود قانون باشگاه های بدهکار ، دوباره بازیکن خارجی بگیریم تا دست خالی به آسیا نرویم. ما در جذب بازیکن مشکل داریم ، اما باشگاه های دیگر خیلی راحت بازیکن می گیرند. ما واقعاً نمی توانیم با سایر باشگاه ها رقابت کنیم. با این حال ، ما انتظار داریم که فدراسیون به تیم ما کمک کند ، زیرا ما با استقلال نماینده ایران هستیم و امیدواریم آنها به ما اجازه جذب بازیکن خارجی را بدهند.

وی همچنین گفت: امیدوارم آنها شرایط را درک کنند و به ما اجازه جذب بازیکنان خارجی را بدهند. همکاری های بیشتری باید انجام شود و باشگاه های بدهکار باید بازبینی شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور کارسه باقری در اردوی تیم ملی برای پرسپولیس ضروری است ، گفت: بله ، ما تمرینات بدنسازی داریم و به آن نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا