ورزش و نشاط

آرامش در اردوی پرسپولیس بدون حضور مجیدصدری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به مصاف استقلال تهران می رود که حواشی همیشگی دربی پایتخت این بار نصیب مدیران دو باشگاه شد تا بتوانند جنجالی ترین صحبت ها را مقابل یکدیگر داشته باشند.

درگیری لفظی مجید صدری سرپرست پرسپولیس و مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال تهران باعث شد تا مربیان دو تیم از بازیکنان بخواهند که تنها بر پیروزی در این دیدار سنتی تمرکز کنند.

اما اردوی پرسپولیس با حواشی ایجاد شده در فضای مجازی بین مدیران وضعیت بسیار متفاوتی دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی که صبح امروز تا ساعت 10 صبح در هتل صرف صبحانه کرده بودند برای استراحت به اتاق های خود رفتند و سپس ساعت 12:30 ناهار را صرف کردند و خود را برای جلسه فنی قبل از مسابقه آماده کردند.

اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آرام است که سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت در اردو نیست اما باید دربی پایتخت را در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کند.

علاوه بر این پرسپولیسی هایی که منتظر تحقق وعده مالی مجید صدری برای دریافت پول هستند همچنان با حساب خالی روبرو هستند.

صدری تنها در صورتی در اردوی پرسپولیس حاضر می شود که بتواند در ساعات باقی مانده تا شروع دربی به حساب بازیکنان واریز کند و در غیر این صورت در ورزشگاه آزادی این دیدار را تماشا خواهد کرد.

بازیکنان پرسپولیس که در مقابل هتل محل اقامت خود مورد استقبال تعدادی از هواداران قرار گرفتند، گاهاً از لابی هتل بیرون آمدند و با آنها عکس یادگاری گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا