اجتماعی

سهل‌انگاری موجب آتش سوزی در جنگل‌های نکا شد

مجله زنده خبری/مازندران فرماندار نکا با بیان اینکه آتش سوزی در منطقه لای نکا سطحی بوده است، گفت: در این فصل جنگل خشک، برگریز و مستعد آتش سوزی است. شکارچیان و مسافران در جنگل حضور دارند و سعی در ایجاد آتش دارند. پیدا کرده و بسیاری از سرمایه های طبیعی سوزانده خواهد شد.

عبدالرضا بابایی در گفت وگو با مجله زنده خبری، درباره آخرین اقدامات برای اطفای حریق جنگل های شرق مازندران اظهار کرد: منطقه آتش گرفته، کوهستانی، شیب دار و صعب العبور بود. افزایش خواهد یافت

فرماندار شهرستان نکا افزود: با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، منابع طبیعی، بسیج مردمی این منطقه و با کمک یک فروند بالگرد آتش سوزی در لای 1000 هکتار از نکا و توسکا چسمه گلوگا مهار شد. خاموش شد.

این مسئول با بیان اینکه آتش سوزی در منطقه لای نکا سطحی بوده است، گفت: در این فصل جنگل خشک، برگریز و مستعد آتش سوزی است. شکارچیان و مسافران در جنگل حضور دارند و اقدام به برافروختن آتش می کنند، سهل انگاری باعث رشد آتش و شعله ور شدن قسمت زیادی از سرمایه های طبیعی می شود.

بابایی حفظ منابع طبیعی و مواهب خدادادی را ضروری دانست و از مردم خواست: با رعایت احترام متقابل به طبیعت و حفظ محیط زیست، انتظار می رود پس از شکار و اوقات فراغت در جنگل، آتش روشن شده توسط مردم به طور کامل خاموش شود. ، به طوری که اگر باد کوچکی هم بوزد شاهد آتش سوزی در پهنه جغرافیایی وسیع و نابودی گونه های گیاهی و جانوری نباشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا