اقتصادیبرترینهای کسب و کارسلامت و تندرستیعمومی

انواع قارچ گانودرما در ایران

 

در زیر به چند مورد از خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما اشاره می کنیم

۱. دکتر بیز محصولات: انواع سرطان ها را درمان می کند: از نظر علمی ثابت شده که قارچ گانودرما سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند و از تکثیر سلول های سرطانی در بدن جلوگیری می کند. مطالعات انجام شده بر سرطان سینه نشان داده، مصرف قارچ گانودرما در کنار چای سبز رشد سلول های سرطانی را متوقف میکند. عصاره ی گانودرما در بسیاری از دارو های شیمیایی برای درمان سرطان، در بسیاری از شرکت های داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد. آزمایشات انجام شده بر روی  محصولات گانودرما در ایران نیز نتایج مشابهی را در بر داشته اند.

۲. سیستم ایمنی را بهبود می بخشد: در یک مطالعه ی انجام شده بر روی بیماران مبتلا به تومور، قارچ گانودرما به مدت ۳۰ روز تجویز شده بود و نتایج حاکی از آن بود که قارچ گانودرما سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد و بیماران عوارض جانبی کمتری را نسبت به شیمی درمانی تجربه می کنند.

۳. بیماری های قلبی و عروقی را درمان می کند: قارچ گانودرما قرن هاست که برای درمان استرس و اضطراب بیماران تجویز می شود. پژوهشگران ثابت کرده ان که خواص قارچ گانودرما در درمان بیماری های قلبی و عروقی به دلیل وجود  یک  ترکیب آلی به اسم تری ترپن است که فشار خون را متعادل می سازد، کلسترول را پایین می آورد واز رسوب چربی در رگ ها و تصلب شرایین جلوگیری می کند.

۴. حاوی مقادیر بالایی انتی اکسیدان است: همه ی ما در طول روز در معرض رادیکال های آزادی هستیم که به مرور زمان موجب انواع سرطان ها، بیماری های مغزی و مشکلات قلبی می شود. در اطلس دارو های طبیعی، قارچ گانودرما به عنوان یکی از قوی ترین ماده های آنتی اکسیدان شناخته شده است. پلی ساکارید های موجود در قارچ گانودرما مسئول این حجم انبوه از آنتی اکسیدان ها در این قارچ است.

۵.تقویت کبد و درمان بیماری های کبدی: یک آزمایش انجام شده بر بیماران مبتلا به هپاتیت ب و بیلی روبین، نشان داد که بعد از یک ماه مصرف از قارچ گانودرما سطح آنزیم های کبدی بیماران به شدت کاهش یافته بود و بیماری آنها رو به بهبودی بود.

۶. چربی خون را درمان می کند: مطالعه ی انجام شده در سوییس نشان داد که قارچ گانودرما با  بهبود عملکرد کبد منجر به جلوگیری از تولید و ذخیره کلسترول های بد در بدن شده و از تجمع بیش از اندازه چربی ها در رگ های خونی جلوگیری می کند. از آنجایی که تعداد مبتلایان به بیماری چربی خون در در ایران روز به روز در حال بیشتر شدن است، به نظر می رسد که قارچ گانودرما در ایران در درمان این بیماری بسیار موثر عمل کند.

۷.یک آنتی بیوتیک قوی است: قارچ گانودرما با بهبود عملکرد سیستم ایمنی، در مقابل میکروب ها و باکتری های مخرب  از بدن محافظت میکند. قارچ گانودرما از تکثیر کاندیدا آلبیکانس، باسیلوس سرئوس، شریشیا کُلای و باکتری هایی که منجر به عفونت مجاری ادرار میشوند، جلوگیری می کند.

قارچ گانودرما در ایران به صورت دمنوش یا به همراه پودر قهوه مصرف می شود.

۸. دیابت را درمان می کند: قارچ گانودرما با بهبود عملکرد غده ی پانکراس، باعث تحریک این غده شده و موجب می شود که تولید انسولین در بدن از سر گرفته شود. بدین ترتیب موجب جذب و تجزیه ی قند خون در بدن شده و مقدار آن را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

۹. انواع بیماری های پوستی را درمان می کند و از پیری آن جلوگیری می کند: قارچ گانودرما با دارا بودن خاصیت ضد آلرژی و آنتی هیستامین، از انواع حساسیت ها پوستی جلوگیری می کند و بیماری های پوستی از جمله پیسی و پسوریازیس را درمان می کند و از ایجاد چین و چروک بر پوست می کاهد.

عرضه و مصرف قارچ گانودرما در ایران

قهوه سوپریم دکتر بیز: تا چندین سال پیش قارچ گانودرما در ایران به آن صورت  شناخته شده نبود، ولی امروزه تبلیغات گسترده ای در مورد این قارچ صورت می گیرد. امید است تا با آگهی بخشی درست در مورد این قارچ و خواص و فواید آن، بیماران بیشتری درمان و بهبود یابند. از آنجایی که قارچ گانودرما در ایران توسط فروشندگان بیشماری به فروش و عرضه می رسد بهتر است تا با تحقیق بیشتر و اطلاعات کافی نسبت به خرید آن اقدام شود. برای خالص می‌توانید در ایران گانودرما سفارش خود را ثبت کنید

فروش قارچ گانودرما خالص به دو صورت سالم و آسیاب شده

از آنجا که مصرف قارچ گانودرما به صورت پودر و آسیاب شده بسیار راحت‌تر است و خیلی از افراد نیز امکان آسیاب کردن این قارچ را به دلیل سفت بودن در منزل ندارند ایران گانودرما این قارچ محبوب را در بسته‌های صد گرمی و به دو صورت سالم و آسیاب شده عرضه می‌کند. شما هنگام سفارش قارچ گانودرما می‌توانید انتخاب نمایید که کدام نوع برای شما ارسال شود. لازم به ذکر است که تمامی قارچ‌ها به صورت خشک شده هستند.

قارچ گانودرما که نام علمی آن Ganoderma Lucidum است جز گونه قارچ های قرمز است و در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. این قارچ ارزش درمانی و تغذیه ای بسیار زیادی دارد یکی از کامل‌ترین مواد غذایی در طبیعت است. این قارچ حدود ۲۰۰۰ سال است که در چین برای مسائل درمانی از آن استفاده می‌شود و چینی‌ها به آن Lingzhi می‌گویند. گانودرما در چین به نمادی از سلامتی و طول عمر تبدیل شده است و به آن اکثیر جوانی نیز می‌گویند. در زمان بسیار دور گانودرما در دسترس مردم عادی قرار نداشت و مخصوص پادشاهان بود. اما خوشبختانه امروزه این قارچ سلامتی بخش در اکثر کشورها در دسترس عموم مردم قرار گرفته و بسیاری از مردم از آن برای درمان بیماری های خود از آن استفاده می‌کنند.

قارچ گانودرما چگونه سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند؟

یکی از مهمترین خواص قارچ گانودرما افزایش و بالا بردن دو چندان سیستم ایمنی بدن انسان می‌باشد. در حالی که برخی از جزئیات در این باره هنوز هم کاملا مشخص نشده است، مطالعات و آزمایشات نشان داده‌اند که قارچ گانودرما می‌تواند بر ژن‌های گلبول سفید خون تاثیر بگذارد. بدین ترتیب می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تا حد گسترده‌ای بالا ببرد.
همچنین بنا بر تحقیقات منبع اطلاع رسانی دکتر آکس و سایت  :
درون قارچ گانودرما نوعی فعالیت‌های مولکولی وجود دارد که سبب افزایش سلول‌های سفید و قاتل سرطان می‌شود. این سلول‌های طبیعی به وجود آمده به طور جدی با سرطان مقابله می‌کنند. از دیگر تحقیقات به عمل آمده درباره‌ی قارچ گانودرما این است که این گیاه می‌تواند تعداد دیگر گلبول‌های سفید (لنفوسیت‌ها) را در افرادی که مبتلا به سرطان کولورکتال هستند افزایش دهد. برخی بر این باورند که قارچ گانودرما فقط می‌تواند بر روی افرادی که از بیماری رنج می‌برند تاثیرگذار باشد، درصورتی که چنین نیست. تمامی انسان‌ها می‌توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از پودر قارچ گانودرما استفاده نمایند.

اگر شما به بیماری‌هایی مثل ویتیلیگو یا پیسی، پسوریازیس یا بیماری‌های دیگری که به علت ضعف سیستم ایمنی بدن هستند مبتلا هستید با تقویت سیستم ایمنی بدن خود از طریق مصرف قارچ گانودرما می‌توانید این بیماری‌ها را برطرف نمایید. و اگر مبتلا به سرطان هستید می‌توانید از این قارچ برای کمک به بهبود وضعیت خود استفاده نمایید.

آنتی اکسیدان‌های فراوان قارچ گانودرما باعث پیشگیری از ابتلا و مبارزه با بسیاری از بیماری‌های شما می‌شود

قارچ گانودرما یکی از منابع قدرتمند آنتی اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. این قارچ دربرگیرنده سطح بالایی از آنتی اکسیدان‌هاست. پپتید گانودرما لوسیدوم قوی‌ترین آنتی اکسیدانی است که در این گیاه یافت می‌شود. سایر آنتی اکسیدان‌ها شامل پلی‌ساکاریدها، کمپلکس پپتید پلی ساکاریدی و ترکیبات فنولی است.

قارچ گانودرما یا داروهای شیمیایی؟

همانطور که گفتیم قارچ گانودرما لوسیدم در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. امروزه بسیاری از مردم استفاده از گیاهان دارویی و ارگانیک را به داروهای شیمیایی ترجیح می دهند و تا حد ممکن سعی میکنند برای درمان و علاج بیماری خود از داروهای گیاهی استفاده کنند. جالبه بدونید که بسیاری از داروهای شیمیایی حاصل تحقیق بر روی گیاهان دارویی است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرده که حدود ۸۰ درصد از مردم دنیا از داروهای گیاهی استفاده میکنند. یعنی چیزی حدود ۴ میلیارد نفر در دنیا! همین موضوع شرکت های داروسازی هم ترغیب کرده تا مطالعات و تحقیقات زیادی بر روی گیاهان نقاط مختلف جهان داشته باشند.

حتماً می دانید که داروهای شیمیایی عوارض جانبی جدی و بعضاً غیر قابل جبرانی برای بدن به همراه دارد و خیلی از اوقات درمان یک بیماری با داروهای شیمیایی بیماری های دیگری را به وجود می آورد که ممکن است از بیماری اولیه نیز خطرناک تر باشد. علاوه بر عوارض بسیار جدی که داروهای شیمیایی با خود به همراه دارند قیمت آنها نیز بسیار بالاتر از داروهای گیاهی می باشد. داروهای گیاهی بر خلاف داروهای شیمیایی با طبیعت و بدن انسان سازگاری کامل دارد.

 

 جایگاه قارچ گانودرما در طب سنتی

در گذشته و زمانی که هنوز داروهای شیمیایی تولید نشده بودند مردم برای درمان بیماری‌های خود تنها از گیاهان و مواد موجود در طبیعت استفاده می‌کردند. یکی از محبوب‌ترین گیاهان دارویی که از حدود چهار هزار سال پیش در طب سنتی چین جایگاه ویژه‌ای داشت و به «پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان» شهرت یافت و خواص فوق‌العاده آن باعث شد تا به اکثر کشورها راه پیدا کند قارچ گانودرما نام دارد که به تازگی در کشور ما نیز شناخته شده و از خواص درمانی آن برای بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امریکایی‌ها ۱۴ برابر مردم ایران از داروهای گیاهی استفاده می‌کنند!

۷۰% از جمعیت چین، ۷۰% از جمعیت کانادا، ۴۸% از جمعیت استرالیا،۴۰% از جمعیت کلمبیا، ۶۵%از جمعیت هند، ۴۹% از جمعیت فرانسه، ۴۲% از جمعیت آمریکا و حدود ۳% از جمعیت ایران در درمان بیماری‌ها از داروهای گیاهی استفاده می‌کنند. (منبع: )

همچنین بر اساس آمار دیگری که دانشگاه علوم پزشکی اراک منتشر کرده است مصرف داروهای گیاهی از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۳ برابر شده است! همچنین ۳۲ کشور در در دنیا دارای دانشکده های طب سنتی هستند

 

دکمه بازگشت به بالا