استانی

فراخوان اعزام مشمولان به خدمت مقدس سربازی در چهارمحال وبختیاری

به کزارش خبرگزاری مجله زنده خبری استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ”مجید بهمنی” اظهار داشت: کلیه مشمولان استان چهارمحال وبختیاری در مقاطع تحصیلی مختلف که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم مرداد ۱۴۰۲ دریافت کرده اند می بایست راس ساعت ۷ صبح روزیکشنبه مورخه اول مرداد ماه در معاونت وظیفه عمومی استان واقع در (شهرکرد، منظریه، جاده دانشگاه آزاد، جنب پلیس راهنمایی و رانندگی) حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام گردند.

وی افزود:مشمولان اختصاص یافته سپاه استان باید به صورت انفرادی در ساعت ۷ صبح روز یکشنبه مورخه یکم مرداد خودرا به سپاه استان معرفی کنند و از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی استان خودداری نمایند.

وی گفت: مشمولانی که در مهلت تعیین شده جهت اعزام به خدمت مراجعه ننمایند و وارد غیبت شوند برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان های دولتی و وابسته و نهادهای قانونی، عدم صدور پروانه کسب و … مواجه خواهند شد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

46

دکمه بازگشت به بالا