برترینهای کسب و کارعمومی

دلایل بلاک‌ شدن توسط اینستاگرام و روش‌های رفع آن؛ موقتی یا دائمی؟!

چرا یک حساب کاربری را مسدود می‌کند؟ چگونه می‌توانید مشکل بلاک شدن را برطرف کنید؟ در این  مطلب با بررسی کامل مسئله بلاک شدن توسط اینستا و نحوه خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام  که از کدام سایت بخریم به این سه سؤال پاسخ خواهیم داد.

انواع بلاک شدن توسط اینستا

همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام در مورد محتوایی که به کاربران خود اجازه اشتراک‌گذاری می‌دهد، بسیار سخت‌گیر است. هر کاربر برای اجازه حضور و فعالیت در این برنامه باید به قوانین آن احترام بگذارد. در‌غیر‌ این صورت با جریمه‌هایی مواجه می شوند که گاهی ممکن است پیج را در معرض خطر جدی قرار دهند. در ادامه انواع مختلف بلاک‌شدن و همچنین راه‌حل هر کدام را توضیح می‌دهیم. بلاک‌ شدن اکانت توسط خود اینستاگرام به سه شکل زیر اتفاق می‌افتد:

  • ارور confirm it’s you to login
  • بلاک‌شدن به‌دلیل سن
  • بلاک شدن موقتی
  • بلاک شدن دائمی

بلاک شدن به دلیل ارور confirm it’s you to login

ارور confirm it’s you to login برای اطلاعات کامل‌تر به مقاله‌ای که در آن به‌طور مفصل به بررسی این مشکل پرداخته‌ایم، مراجعه کنید.

بلاک‌ شدن در اینستا به دلیل سن

شما باید به پشتیبانی این برنامه ثابت کنید که هنگام ثبت‌نام اشتباه شده است و در‌واقع بالای 13 سال سن دارید. از روزی که این اتفاق می‌افتد، شما تا 30 روز برای این کار فرصت دارید؛ اگر در مهلت 30 روزه اقدام لازم برای را انجام ندادید، پیج شما برای همیشه از دسترس خارج می‌شود.

بلاک‌ شدن موقتی توسط اینستا

بلاک شدن موقت

این خطا به‌دلیل موقتی‌بودن پس‌از بازه زمانی مشخص‌شده به‌صورت خودکار رفع می‌شود. شما می‌توانید منتظر بمانید تا مدت زمان مشخص‌شده به پایان برسد؛ اما اگر عجله دارید جای نگرانی نیست؛ در‌واقع با اقدامی ساده می‌توانید حساب خود را از حالت مسدود موقت بیرون بیاورید.

The reasons for being blocked by Instagram and how to fix it; Temporary or permanent?!

دلایل به‌وجود‌آمدن ارور موقت

  • لایک‌کردن بیش‌از حد مجاز
  • فالو و آنفالوهای متعدد و پشت سر هم در یک بازه زمانی کوتاه
  • انتشار پست‌های متعدد با فاصله بسیار کم
  • ارسال کامنت بیش‌از حد مجاز
  • ارسال دایرکت‌های بیش‌از جد مجاز و تبلیغاتی در مدت زمان کم
  • ارسال کامنت‌های تکراری و متعدد در یک مدت زمان کوتاه

بلاک‌ شدن توسط اینستا به‌صورت دائمی

بلاک دائمی اینستا

نوع دیگری از اکشن بلوک‌ها، بلاک‌شدن به‌صورت دائم است. این نوع از بلاک زمانی رخ می‌دهد که قوانین و مقررات این شبکه اجتماعی به شکل‌های مختلف نقض شده باشد. مثلا اگر حساب کاربری شما برای چندین بار پشت سر هم به‌صورت موقت بلاک شود. در حالت دیگر کاربران این اپلیکیشن، حساب کاربری شما را ریپورت کنند. در ادامه انواع دلایل بلاک‌شدن دائمی را بررسی می‌کنیم.

دلایل بلاک‌ شدن دائمی پیج

هوش مصنوعی اینستاگرام به‌طور مداوم رفتار شما را رصد و تجزیه و تحلیل می‌کند. به‌طورکلی، هنگامی‌که به‌نوعی، استاندارد‌های این برنامه را نقض می‌کنید، در واکنش به این قانون‌شکنی، اقدام به بلاک‌کردن پیج‌تان خواهد کرد. ابتدا بیایید به دلایلی که ممکن است این برنامه شما را مسدود کند، نگاهی دقیق بیندازیم. با خواندن این دلایل می‌توانید از بلاک‌شدن جلوگیری کنید.

لایک‌کردن بیش‌ازحد

لایک‌کردن بیش‌ازحد سایر پست‌ها ممکن است منجر به بلاک ‌شدن شود. طبق قوانین این برنامه، حداکثر در یک ساعت مجاز به لایک‌کردن 350 عکس و ویدیو هستید. ما به شدت توصیه می‌کنیم این قانون را رعایت کنید. به‌طور عمومی محدودیت‌ها به شرح زیر است:

  • 150 لایک در هر ساعت
  • 60 کامنت در هر ساعت
  • 60 فالو و 60 آنفالو در هر ساعت

فالو‌کردن تعداد زیادی پیج

فالو بیش‌ازحد

استفاده نادرست یا زیاد از هشتگ‌ها

درصورت استفاده از هشتگ‌های نامرتبط یا هشتگ‌های مرتبط با هرزنامه یا محتوای غیرقانونی، به زودی جریمه می‌شوید. این کار باعث کاهش نرخ تعامل صفحه شما هم می‌شود. تعداد هشتگ‌های مجاز، حد‌اکثر 30 هشتگ است. بهتر است مرتبط با موضوع محتوایی که منتشر کرده اید، هشتگ های مناسب بنویسید.

منشن‌کردن دیگران بیشتر از تعداد معمول

منشن کاربران

دلیل دیگری که ممکن است باعث بلاک‌شدن توسط اینستا شود، ذکر مکرر نام سایر کاربران است. در پست‌ها و نظرات خود زیاد به سایر کاربران اشاره نکنید. این امر به‌ویژه زمانی مهم است که از افرادی که در لیست “فالوور” شما نیستند، نام می‌برید. اگر می‌خواهید حساب خود را ایمن نگه دارید تا حد امکان از انجام این کار خودداری کنید.

شکایت کاربران

دلیل دیگر این است که کاربران شما را ریپورت می‌کنند. شاید مهم‌ترین دلیلی باشد که باعث جریمه‌شدن و بلاک کردن پیجتان می‌شود. سعی کنید تا حد امکان محتوایی که باعث می‌شود کاربران شما را گزارش کنند، ارسال نکنید. موارد زیر امکان دارد یکی از دلایل شکایت کاربران دیگر باشد:

  • ارسال مطالب نامناسب
  • ارسال پیام به دایرکت
  • کامنت‌های تجاری
  • توهین

نداشتن پست کافی در پیج‌تان

ممکن است اخیرا یک حساب کاربری ایجاد کرده باشید؛ اما هنوز پست منتشر نکرده‌اید. این اپلیکیشن شما را یک کاربر جعلی می‌داند؛ چراکه هنوز هیچ پستی در حساب خود ندارید. حتما چند عکس در پروفایل خود منتشر کنید. 10 پست ممکن است برای شروع خوب باشد. همه آن‌‌ها را به‌طور همزمان پست نکنید، در عوض، آن‌ها را یک به یک در طول زمان پست کنید

استفاده از ربات‌ها یا برنامه‌های شخص ثالث

برنامه‌های شخص ثالث

احتمالا می‌دانید که ربات‌هایی برای فالو‌کردن، لایک‌کردن و کامنت‌گذاشتن وجود دارند. کاربران از این ربات‌ها برای جذب فالوور یا دیده‌شدن پیج‌شان استفاده می‌کنند. اگرچه این ربات‌ها در افزایش تعداد فالوورهای شما بسیار موثر هستند؛ اما بهتر است از آن‌ها استفاده نکنید.

بلاک‌های پی‌در‌پی

شما نباید بعد از بلاک‌های موقت پی‌در‌پی همچنان بدون توجه به قوانین در این برنامه فعالیت کنید. در این صورت به احتمال بسیار زیاد، حساب شما برای مدت طولانی‌تر یا برای همیشه مسدود خواهد شد.

حل مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام

حل مشکل بلاک

برای رفع مشکلات بلاک‌شدن چندین راهکار وجود دارد که در ادامه آمده است.

  1. از یک دستگاه دیگر استفاده کنید

دلیل مسدود‌شدن اقدامات شما ممکن است آدرس IP شما باشد. گاهی اوقات، اینستاگرام به دلیل IP  حساب‌ها را مسدود می‌کند؛ بنابراین پس‌از مشاهده هر‌گونه خطا، از Wi-Fi به داده تلفن همراه بروید. یادتان باشد حتما به‌جای اینترنت وای فای، باید از اینترنت موبایل استفاده کنید.

  1. از پشتیبانی برنامه بخواهید شما را رفع بلاک کند

قسمت پایین پیغام اکشن بلاک، دکمه‌ای با عبارت Tell us می‌بینید. با فشاردادن این دکمه از پشتیبانی می‌خواهید که از حساب شما رفع بلاک کند.

  1. حساب اینستای خود را به فیس‌‌بوک پیوند دهید

در مجله بازار بخوانید:

  1. با دستگاه دیگری وارد شوید

سعی کنید از تلفن، تبلت یا حتی رایانه شخصی دیگری استفاده کنید.

  1. به پشتیبانی برنامه ریپورت بفرستید

اگر هیچ‌ یک از کارهایی که باعث بلاک‌شدن می‌شود را انجام نداده‌اید، باید به پشتیبانی اطلاع بدهید.

دکمه بازگشت به بالا