برترینهای کسب و کارعمومی

چرا اینورتر خروجی ندارد؟

به طور کلی اینورترها وسایل و ابزار مهم و ضروری هستند و معمولاً اکثر مردم دنیا از اینورترها در ادارات و منازل استفاده می کنند و از آن بهره می برند و این دستگاه ها به تعداد زیاد در سراسر دنیا وجود دارد. اینورترها با تهیه نسخه پشتیبان از قبل، تجهیزات ضروری افراد را در هنگام قطع برق ایمن نگه می دارند. اینورترها معمولاً به باتری‌ها متصل می‌شوند و باید به خوبی در کنار سایر دستگاه‌های موجود نگهداری شوند. زیرا در صورت نگهداری نادرست و نامناسب باعث بروز مشکلات زیادی می شود و این مشکلات بر روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر می شود.

مشکل عمده ای که توسط بسیاری از افراد یا کاربران اینورتر گزارش شده است، بیپ مداوم اینورتر است. در قسمت زیر رایج ترین علل و راه حل های حل مشکل بوق اینورتر ذکر شده است که می تواند برای بسیاری از کاربران مفید و مهم باشد.

دلیل صدای مداوم اینورتر چیست؟

در بخش های زیر به دلایل اصلی نویز اینورتر اشاره شده است:

1- اینورتر اصولاً با باتری کار می کند: یکی از دلایل اصلی و رایج بوق زدن اینورتر این است که اینورتر با باتری کار می کند و صدای هشدار یا بیپ دائمی اینورتر است.اینورتر اساساً نشان می دهد که دستگاه اصلی در خط کار نمی کند. ، به برق باتری منتقل شد.

2- در اینورتر در شرایط خاصی تعداد کمی باتری وجود دارد. دلیل دیگری که چرا اینورتر شما به طور مداوم بوق می دهد می تواند هشداری در مورد باتری کم باشد. این بوق ها یا بوق های دستگاه به این معنی است که اینورتر در شرف خاموش شدن است و همچنین ممکن است سیگنالی برای شارژ باتری دستگاه باشد. برای جلوگیری و محافظت از باتری در برابر تخلیه بیش از حد، اینورتر اساساً خاموش می شود. به طور معمول اینورتر قبل از خاموش شدن 2-3 دقیقه بوق می دهد.

3- حداکثر استفاده از توان اینورتر: یکی از دلایل مهم و اساسی سیگنال پیوسته این دستگاه اضافه بار برق است و در صورتی که اینورتر در حالت حداکثر بار باشد زنگ هشدار به صدا در می آید و تجهیزات و دستگاه های سنگین و غیر ضروری باید حذف شوند. . زنگ اینورتر به طور مداوم به صدا در می آید یا تا زمانی که اضافه بار برداشته شود.

4- اینورتر در تست اولیه باید رد شود: اگرچه این روش چندان مناسب نیست، اما دلیل احتمالی بوق اینورتر نیز می تواند به این دلیل باشد که اینورتر در تست پذیرفته شده یا خودآزمایی قرار نگرفته و مورد تایید قرار گرفته است. کارشناسان و رد شد. معمولاً اکثر اینورترها هر دو هفته یک بار برای بررسی هماهنگی و یکپارچگی بین باتری و اینورتر بررسی و آزمایش می شوند.

حل مشکل صدای معکوس

در قسمت زیر موارد اصلی رفع مشکل بوق اینورتر به ترتیب با توجه به دلایل اصلی بیپ شدن اینورتر ذکر شده است:

1- اولین دلیل سیگنال اینورتر این است که خروجی های منبع تغذیه اصلی باتری به سرعت به باتری های پرقدرت تبدیل می شوند.

2- برای قطع و خاموش کردن زنگ ممتد یا صدای ژنراتور، اینورتر به طور کلی نیاز به شارژ سریع دارد و زمان شارژ اینورتر می تواند تا چندین ساعت باشد (4-6). ).

3- برای جلوگیری از بوق یا آلارم های ممتد ناشی از حداکثر بار، اینورتر با ظرفیت و ابعاد کافی تهیه شود. از طرف دیگر، مقدار بار اضافی نیز می تواند حذف شود.

4- برای حل مشکل بوق اینورترها باید به عمر باتری دقت کنید. در بیشتر موارد، باتری ها باید ظرف 2-4 هفته پس از استفاده تعویض شوند.

به طور کلی صدای بوق اینورتر متفاوت است و هر صدا نشان دهنده مشکل یا مشکلی است. به عنوان مثال، یک بوق مداوم نشان می دهد که باتری بسیار ضعیف است، در حالی که یک بوق مداوم نشان می دهد که اینورتر پر است. با دانستن انواع نویز اینورتر، افراد می توانند به سرعت مشکل مربوط به دستگاه را حل کنند.

حل انواع مشکلات اینورتر

مشکلات و خرابی های اینورتر یکی از مهمترین مسائل و موضوعاتی است که اکثر متخصصان باید در هنگام نصب، بهره برداری، تعمیر و نگهداری اینورترهای مربوطه به آن توجه کنند. به طور کلی نمی توان روش ها و روش های خاصی را برای حل مشکلات یا خرابی اینورتر در درایوهای مختلف شناسایی کرد. اما روش‌های موجود در بخش بعدی می‌توانند به اندازه کافی کلی باشند تا به علل احتمالی مشکل بپردازند.

Ground Short (GF) یک راه حل اساسی است که عیب اتصال اینورتر به بدنه را مشخص می کند و برای حل این مشکل باید اینورتر بدون استفاده از موتور تست و تست شود و در صورت باقی ماندن مشکل باید وصل شود. عیوب سخت افزاری اینورتر را شناسایی کنید

راه حل بعدی OV است که اساساً جریان ولتاژ ورودی اینورتر را نظارت می کند و وضعیت پایداری در اینورتر ایجاد می کند. هنگامی که مقدار زیادی جریان به اینورتر متصل می شود و موتور همزمان حرکت می کند، OV به اینورتر می گوید که متوقف شود و بار موتور می چرخد. به این ترتیب ژنراتور ساخته می شود و موتور توسط آن می چرخد بار برای تولید مقدار زیادی جریان ولتاژ

دکمه بازگشت به بالا