استانی

دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد

مجله زنده خبری/کردستان دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی، روز یکشنبه با هدف برنامه های عملیاتی قوه قضاییه و در چارچوب تفاهم نامه بین معاونت حل اختلاف و معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پاسگاه حسین آباد سنندج راه‌اندازی شد.

 احمد فیضی، مسئول دبیرخانه ستاد صبر کردستان روز دوشنبه۲۷ فروردین در آیین افتتاح این هیات در حسین آباد سنندج اظهار کرد: ستاد ملی صبر با ۲ هدف اصلی یعنی ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه و پیشگیری از ورود پرونده به مراجع قضایی با استفاده از ظرفیت های مردمی با همکاری و تعامل پاسگاه ها و کلانتری های در این راه گام نهاده است که انتظار می رود این موضوع در راستای تفاهم نامه ها صورت گیرد.

فرمانده پاسگاه انتظامی حسین آباد هم از تشکیل هیات های صلح استقبال کرد و گفت: تشکیل این هیاتها و حضور مردم در ایجاد صلح و سازش حائز اهمیت است و پاسگاه انتظامی حسین آباد نیز از هیچ تلاشی در جهت حفظ امنیت و آرامش در جامعه فروگذار نمی کند.

به گزارش مجله زنده خبری، در این جلسه هرکدام از حاضران به بیان نظرات خود در خصوص موضوع پرداختند.

در پایان این مراسم ابلاغ صلح‌یاری افتخاری توسط رئیس ستاد صبر شهرستان سنندج به سروان یاسرمرادی زرینی فرمانده پاسگاه انتظامی حسین آباد اعطا شد.

 انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا