استانی

رقابت بیش از ۵۷ هزار داوطلب در آزمون سراسری ۱۴۰۳ در آذربایجان‌شرقی

مجله زنده خبری/آذربایجان شرقی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تبریز از رقابت بیش از ۵۷ هزار داوطلب در آزمون سراسری ۱۴۰۳ در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

ناصر حاجی پور روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با رقابت ۵۷ هزار و ۷۵۴ داوطلب در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود که از این تعداد ۵۹ درصد را دختران و ۴۱ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه این آزمون با شرکت ۲۵ هزار و ۹۹۴ داوطلب در هشت حوزه‌ی امتحانی شهرستان تبریز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌ تبریز نیز با رقابت هشت هزار و ۵۷۶ داوطلب برگزارمی‌شود که از این تعداد چهار هزار و ۶۲۸ نفر دختر و سه هزار و ۹۴۸ نفر پسر می‌باشد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تبریز افزود: آزمون سراسری امسال در آذربایجان‌شرقی در ۱۹ شهرستان و ۳۲ حوزه‌ی امتحانی شامل تبریز، آذرشهر، اسکو، اهر، بستان‌آباد، بناب، جلفا، چاراویماق، سراب، شبستر، عجب شیر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، مهربان، میانه، هریس و هشترود برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه‌ی آن الزامی است و داوطلبان باید از همراه داشتن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، هندزفری و …)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون، موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا