از چه برندی عطر گرمی بخرم؟

با توجه به این موضوع که سلیقه‌ی افراد در انتخاب و خرید عطر و ادکلن کاملا متفاوت است و اکثر افرادی که می‌خواهند عطر جدیدی برای خود تهیه کنند و تابحال تجربه‌ی استفاده از آن را نداشته اند، می‌بایست قبل از آن با رایحه عطر آشنایی پیدا کنند و آن را بو کنند. اما این عطر های گرمی و معروف که قصد معرفی آنها به شما را داریم، مورد پسند افراد بسیاری واقع می‌شود. در ادامه میخواهیم اسم بهترین عطر گرمی مردانه و عطر گرمی زنانه پرفروش و موجود در بازار را با توجه به برخی نکات از جمله میزان فروش، محبویت، پخش بو، ماندگاری، قیمت و … مورد بررسی قرار دهیم و شما را با آنها آشنا کنیم. همچنین، احتمال اینکه شما نیز از رایحه این عطر ها خوشتان بیاید، بسیار زیاد است. و اصطلاحا چشم بسته می‌توانید نسبت به خرید آنلاین آنها از آریانا و یا دیگر سایت های فروش عطر گرمی اصل، اقدام نمایید.

 

عطر چیست ؟

باید دانست که به طور کلی عطر مارلی رایحه مطبوعی دارد که پس از مصرف در فضای اطراف پراکنده شده و به مشام مصرف کننده و اطرافیان می رسد.

رایحه های مطرح عطر سازی :

عطرها رایحه های بسیاری دارند که در بین آن ها تعدادی نیز بسیار پرطرفدار تر نسبت به بقیه می باشند :

رایحه ملایم : عطرهای ملایم تقریبا پر طرفدارترین رایحه عطر گرمی در بین آقایان و بانوان می باشند ، این عطرها بدلیل اسپرت و عمومی بودن و قابل استفاده بودن در مجالس و اداره و حتی مکان های عمومی مانند مترو و … بسیار محبوب می باشند، از جمله عطرهای معروف این رایحه می توان به لجند ، استیل جنیفر ، گل یخ اشاره نمود.

رایحه سرد : عطرهای سرد بعد از رایحه ملایم دارای بیشترین طرفدار می باشند که البنه این طرفداران بیشتر در بین بانوان می باشند و بانوان علاق بیشتری به این سبک رایحه نشان داده اند ،

رایحه های سرد نیز قابل استفاده در مجالس می باشند و مناسب مکان های عمومی نیز می باشند ،

از جمله عطرهای معروف این رایحه می توان به باربری ویکند ، وی آی پی ، وری اشاره نمود ،

رایحه گرم : این سبک رایحه به نسبت دو رایحه قبلی عطر گرمی کم طرفدار تر می باشد و بیشتر مناسب مراسمات می باشد ، زیرا پخش بود و ماندگاری این سبک رایحه به نسبت دو سبک قبلی مناسب تر می باشد ولی به دلیل روایح خاصی که در این سبک رایحه وجود دارد استفاده از آن در فضاهای عمومی جالب نمی باشد.

منابع مصنوعی تولید اسانس :

امروزه به دلیل گران و سخت بودن تهیه منابع طبیعی و حیوانی اسانس ها اکثر شرکت ها به سمت استفاده از منابع صنعتی تولید اسانس برای عطر گرمی رفته اند ، منابع مصنوعي به منابع گفته مي شود که از ساخت تركيبات ارگانيكي مانند فـراورده هـاي نـفـتـي و يا رزين (صمغ) درخت كاج بدست مي آيد مانند لينالول و كومالين . تولید اسانس به روش صنعتی سبب گردیده تا دست تولید کنندگان نیز برای تولید تنوع بیشتری از عطر باز گردد

در زیر چند نمونه از پرطرفدارترین رایحه های صنعتی عطر گرمی را معرفی خواهیم کرد:

FRESHY GREEN : رايحه اي كه شـبيـه عـلف و
سبزه و يا برگهاي تازه چيده شده ميباشد – رايحه پر طراوت
ORIENTAL : رايحه كاجي و بلوطي و يا وانيلي – رايحه گرم
SPICY : رايحه گرم و تند.
WOODY : رايحه جنگل و چوب خشك تازه قطع شده.
FLORAL : رايحه گلها – ملايم و طبيعي.
FRUITY : رايحه ميوه ها بجز مركبات مانند: سيب، موز و توت فرنگي.
FUNGAL : رايحه قارچ مانند.
EARTHY/MOSSY : رايحه زمين جنگل و خاك.
CITRUS : رايحه مركبات مانند: نارنج، ليمو ترش و پرتغال.
TOBACCO : رايحه تنباكو
SWEET : رايحه شيرين.
LIGHT : رايحه ملايم و سبك.
HEAVY : رايحه سنگين و گيرا.

برای هر کدام از این رایحه ها می توان مثال های مختلفی را بیان نمود مثلا برای رایحه تنباکو می توان به عطر گرمی کاپتان اشاره نمود و برای رایحه ملایم و سنگین به عطر گرمی لجند اشاره نمود. رایحه ها بسیار گسترده و متنوع می باشند که متناسب با سلیقه افراد تولید گردیده اند و تمام سلیقه ها را در بر میگیرند ، امروزه دیگر سلیقه ای وجود ندارد که عطر گرمی مورد نظر آن تولید نگردیده باشد و تنوع بالای عطرها تمام موارد رایحه ها را پوشش داده است.

قبل از معرفی نام این عطر های خوشبو و با پخش بوی بالا، لازم است بدانید سورماتیک یک فروشگاه آنلاین انواع عطر های گرمی و ادکلن های اصل می‌باشد که با تجربیات چندین ساله‌ی خود در زمینه‌ی فروش عطر و ادکلن این مقاله را برای شما تهیه و جمع آوری کرده است و در این مقاله، تمام عطرهای گرمی معروف و نکاتی که هنگام خرید عطر خالص به آن نیاز دارید را با شما به اشتراک گذاشتیم. حالا به سر اصل مطلب برمیگردیم

عطر گرمی عمده :

آرایشی عمده ماهتیکا نماینده مستقیم برند اسپلندور اسپانیا فروش به صورت عمده،امکان خرید به حداقل وزن با قیمت عمده یک فرصت عالی برای فروشندگان عطر های گرمی و عزیزانی که گالری عطر و ادکلن دارند شما میتوانید حداقل 50گرم از هر مدل عطر را ازما به قیمت عمده خرید نمایید خرید این نوع عطر ها چه مزایایی نسبت به خرید ادکلن ها دارد؟ تفاوت ماندگاری عطر های گرمی با ادکلن ها چه مقدار است؟ و…. در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت کامل شما را با عطرهای گرمی آشنا و جواب این سوال ها که برای خیلی از افراد ممکن است باشد را بدهیم.

عطر گرمی چیست؟

اگر بخواهیم به صورت ساده در خصوص عطر گرمی توضیح  باید بگوییم، یا عطر کیلویی  در واقع مایعی روغنی با پایه تشکیل دهنده مواد پتروشیمی و نفتی می باشد  شاید تعجب کرده باشید مواد نفتی و عطر ادکلن !!البته  طی مراحل و فرمولاسیون خاصی که بر روی آن اعمال می‌شود، به اسانس عطر هایی در رایحه های مختلف و متنوع تبدیل و همانطور که در تصاویر موجود نیز مشخص است، به صورت فله ای و در ظروفی آلومینیومی به بازار و فروشگاه های عطر و ادکلن عرضه می‌شوند.

فروشگاه های پخش عمده عطر و ادکلن نیز این عطر ها را به صورت گرمی و  و در حجم و شیشه های مختلفی به فروش می‌رسانند که در برخی مواقع ممکن است شیشه‌ی عطر برای مشتری هزینه ای جدا داشته باشد.

حتما در مراکز شهرها و یا بازار های شلوغ و پر ازدحام مثل بازار عطر تهران و یا شهر خود مشاهده کرده اید که در کنار برخی از افرادی ایستاده اند، و در حال پخش کاغذ هایی کشیده و باریک که اکثرا سفید رنگ هستند، می‌باشند. این کاغذها که اصطلاحا به آن تستر عطر میگویند و عملا جنبه‌ی تبلیغاتی دارند به عطر های گرمی آغشته شده اند. و حتما برای یکبار هم که شده یکی از آنها را گرفته و استشمام کرده اید، و مشاهده کرده اید که دارای رایحه های بسیار جذابی هستند.

اما به همان یک تستری که ممکن است دریافت کرده باشید ختم نمی‌شود و عطرهای گرمی معروف بسیاری در بازار وجود دارند. همچنین عطر گرمی با نام های دیگری همچون عطر فله ای، اسانس عطری، اسانس روغنی و عطر روغنی نیز در بازار شناخته می‌شود.

تا به اینجا با عطر های گرمی آشنا شدید، اما باز هم توضیحاتی در مورد این عطر ها وجود دارد که دانستن و خواندن آنها باعث تکامل و افزایش اطلاعات شما در مورد این محصول خواهد شد.

ترکیبات عطر گرمی چیست و چگونه تولید می‌شود؟

معمولا تولید انواع بر خلاف بسیاری از عطر و ادکلن ها که به صورت طبیعی تولید می‌شوند، به صورت صنعتی و غیر طبیعی انجام می‌شود. و همانطور که گفتیم مواد و ترکیب اصلی در تولید این نوع عطر ها، نفت می‌باشد که طی گذراندن مراحلی خاص به عطر گرمی تبدیل می‌شود.

دلیل تولید عطر های گرمی به صورت صنعتی نیز، عدم وجود رایحه های مورد نظر عطرسازان در طبیعت است که یافت نمی‌شود و نمی‌توان روغنهای اساسی را از طبیعت دریافت کرد. به همین دلیل از مواد شیمیایی مصنوعی برای تولید این نوع عطر ها استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا