بهترین هوش مصنوعی پارافریز متن کدام ابزار است؟

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن رایگان و با کمک هوش مصنوعی و با کمک این نرم افزار بازنویسی محتوا که به صورت آنلاین و آنلاین ارائه شده است، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید. آنها را زبان، به راحتی محتوای خود را بازنویسی کنید و پس از خرید رپورتاژ تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تطابق متن علمی و پژوهشی از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به کمپین‌های سئو نیست و می‌توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و در مواقعی که به متن‌های غیر تکراری و منحصربه‌فرد نیاز دارید، این ابزار خارق‌العاده به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با رندر هوش مصنوعی کمک می‌کند.


چند نوع محتوا را می توانم بازنویسی کنم؟

رونویسی به روش های مختلفی قابل انجام است، به طور کلی می توان سه نوع رونویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروی انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند رونویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از خروجی این نوع بازنویسی متن در لایه اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

معایب این روش ممکن است هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

بازنویسی مقالات با استفاده از هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این مدل باشد. این بدان معنی است که کلمات جابجا نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها جایگزین و تغییر می کنند.

نظریه بازنویسی محتوا و هوش مصنوعی

کپی کردن محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد یکی از بهترین سبک های کپی رایتینگ است. این روش با بازنویسی جمله به صورت مفهومی عمل می کند و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملاً تغییر کند و جمله جدیدی اما با همان مفهوم اصلی ایجاد شود. .

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس رونویسی متن رایگان در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و معمولی رونویسی با محدودیت زمانی است، اما سرویس تجاری برای کاربران نامحدود و تجاری است.

مزیت یک ویرایشگر متن تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد به شما این امکان را می دهد که ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و پس از رونویسی متن توسط سرویس، متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا محدودیتی برای نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که تعداد درخواست های روزانه در نسخه رایگان محدود است و می توانید در هر درخواست تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد برنامه های کاربردی زیادی دارید، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا با گردش محتوا یکی است؟

رونویسی و اسکرول دو مفهوم متفاوت هستند که در صورت ترکیب مناسب می توانند عملکرد خوبی را ارائه دهند. فقط در اسکرول هیچ رونویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر منتقل می شوند. فقط پیمایش به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک از محتوا به سختی در نتایج گوگل لیست شده است و هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر قصد ارائه موضوعی را دارید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

روش چرخش محتوا

چرخش محتوا مانند بازنویسی روش ها و تکنیک های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

چرخش راهی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات در یک پاراگراف جابجا می شوند. به عنوان مثال، جمله «ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه شد» پس از چرخش با این روش، تبدیل به «Sean tool rerite the presentation» می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده و هیچ بازنویسی صورت نگرفته است و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل که انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند. .

اسپین روش جابجایی پاراگراف است

با این روش، پاراگراف های متن به سمت بالا و پایین حرکت می کنند. به عنوان مثال، بند 1 با بند 3، بند 3 با بند 4 و بند 4 با بند 2 جایگزین می شود و حرکت بین پاراگراف ها به همین ترتیب انجام می شود، اگرچه در این مورد معنای جملات است. حفظ می شود، تکرار شده در نظر گرفته می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی وجود نداشت و فقط یک پاراگراف منتقل شد، گوگل به راحتی این سبک را تشخیص می دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است.

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از جاهای مختلف می گیرد و با هم ترکیب می کند. این کلمات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و توسط گوگل قابل شناسایی هستند. در واقع بدون بازنویسی این روش ریسندگی بهترین نوع ریسندگی محسوب می شود. از آنجایی که دو معنای عبارات یکسان می مانند (حتی اگر تکرار شوند)، کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این دلیل خوبی برای این اتفاق است.

سرویس ترجمه متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک متن تا 2000 کلمه (ترجیحا ترکیبی از متون از منابع مختلف) را استخراج کرده و در قسمت ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه Overwrite text کلیک می کنید، متن های اولیه بازنویسی می شوند و با سری های قبلی متفاوت هستند. این بدان معناست که برای هر ورودی متن می توانید مقدار زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) برخی از پاراگراف ها را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر تشخیص اینکه متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است غیرممکن خواهد بود.

ترجمه به چه معناست؟

بازنویسی محتوا به عنوان نگاشت متن نیز شناخته می شود. با ابزار ترجمه متن آنلاین ما، می توانید بالاترین کیفیت محتوای بازنویسی شده را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه می شود که متن کپی شده است؟

خیر، حتی اگر چرخش ها و جابجایی های مشخص شده انجام نشوند و اگر متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، ممکن است متوجه شوید که گوگل تشخیص نمی دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، مطالب اولیه جایگزین شوند تا خروجی نهایی به گونه ای برای شما ارسال شود که تحت هیچ شرایطی قابل تشخیص نباشد. گوگل. (حداقل تا الان). لحظه و با الگوریتم های فعلی).

آیا متن بازنویسی شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به اینکه توسط یک ماشین در برخی موارد، به خصوص موارد خاص، ممکن است اشتباهات منطقی کوچکی در جملات بازنویسی شده مشاهده شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

چند درصد از بازنویسی با نسخه اصلی یکسان است؟

میزان تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصص یا زمینه کاری عمومی است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند ممکن است شباهت های بیشتری داشته باشند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی است). با توجه به تست های زیاد این ابزار بسیار کاربردی است و تقریبا در همه زمینه ها قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا جایی که ممکن است متن شما را تغییر داده و تعداد نقاط مشابه را کاهش دهد.

آیا با این ابزار می توان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف از نصب ابزار بازنویسی پایان نامه سئوسل استفاده از آن در اینترنت و سئو بوده است، البته این ابزار می تواند برای اهداف مختلفی از جمله بازنویسی و کاهش تعداد تکرار پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده کاربران قرار گیرد. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

سرویس پارافریز محتوا نشونت در حال حاضر رایگان است و تیم نشنت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران عزیز ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه های زیادی برای بازنویسی متون نیست. البته نسخه رایگان ابزار ترجمه متن برای هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی روی تایپ مجدد متن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر گزینه ورودی متن دوباره فشار داده شود، کلمات “Please صبر کنید” همچنان نمایش داده می شود. نماد شما در حال بازنویسی متن است…” و آخرین خروجی بعد از 60 ثانیه نمایش داده نمی شود، این ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور (این به ندرت اتفاق می افتد، اما ممکن است).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید غیرفعال کنید.

متن خامی که وارد کرده‌اید خراب است یا حاوی نویسه‌ها و فاصله‌های زیادی است، بنابراین باید خطوط و فاصله‌های خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا