استانی

تردد ۷۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی از ابتدای سال جاری

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در رابطه با تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان گفت: میزان تردد در ۲ ماهه گذشته از سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۰,۶۲ درصدی داشته است.

وی با اشاره به تداوم افزایش امکانات در پایانه‌های مرزی استان جهت تسهیل و تسریع تردد مسافرین گفت: تردد مسافر در پایانه‌های مرزی استان به صورت روان در حال انجام است و به تفکیک در این مدت، ۵۷۴ هزار و ۸۷۶ مسافر ایرانی و بیش از ۲۱۳ هزار مسافر خارجی ورود و خروج خود را ثبت کرده اند.

دست نشان با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه امسال ، ۳۶۳ هزار ۹۹۳ مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۲۴۴ هزار ورود و خروج مسافر رتبه اول تردد را در بین ۶ پایانه مرزی استان دارد و بعد از ان نیز پایانه مرزی رازی با ۲۲۸ هزار و ۷۶۴ مسافر و پایانه مرزی سرو با بیش از ۱۶۳ هزار تردد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری درمجموع ۲۲۸۶ دستگاه ناوگان مسافری اقدام به جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی استان کردند که از این میزان ۱۱۵۵ دستگاه به کشور وارد و ۱۱۳۱ دستگاه نیز از کشور خارج شدند.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا