اجتماعیبرترینهای کسب و کار

دستگاه کفسابی ساختمان چه قیمت است؟

فروش دستگاه کفسابی و سنگسابی تک فاز و سه فاز:

با توجه به اینکه مستهلک شدن دستگاه سنگسابی را به راحتی نمی توان تشخیص داد به شما توصیه میکنیم از افراد خبره گروه ما خریداری فرمایید. شما می توانید حضوری در محل کارخانه از خود ما دستگاه نو و دست دوم را تست کنید و خریداری فرمایید . در محل کارخانه تعمیر دستگاه هم داریم(سایر فروشندگان دستگاه کفسابی هم از ما خرید می کنند و شما می توانید بدون واسطه از ما خرید فرمایید)

۱- فروش دستگاه تک فاز کفسابی :

دستگاه تک فاز کفسابی معمولا در مکانهایی استفاده می شود که برق سه فاز موجود نمی باشد زیرا با وجود اینکه قیمت این دستگاه  پایین تر از دستگاه سه فاز ساب سنگ است سرعت کاری که با این دستگاه انجام میشود به حد دستگاه سه فاز نیست(البته برای رسیدن به سرعت دستگاه سه فاز بایستی هر ساب را دو بار زد زیرا با این کار دقیقا مثل سرعت سه فاز خواهد شد) و سرعت کار پایینی دارد قیمت دستگاه کفسابی تک فاز پایینتر از دستگاه سه فاز می باشد و این دستگاه سه  اسب بخار قدرت دارد.

این دستگاهها در دو مدل ژن موجود است که هر دو جنس ایرانی و کیفیت مناسبی دارد. این دستگاه در دو نوع گشتاور متوسط و گشتاور بالا عرضه می شود که موتور با گشتاور بالا معمولا قیمت بالاتر از موتور با گشتاور متوسط است یعنی اگر دستگاه کفسابی معمولی n میلیون تومان باشد (بسته به شرایط قیمتی بازار) دستگاه کفسابی با گشتاور بالا  اندکی بالاتر خواهد بود

۲- فروش دستگاه سه فاز کفسابی :

دستگاه سه فاز کفسابی ساختمان از سرعت کار خوبی برخوردار است و هم قیمت بالاتری نسبت به دستگاه تک فاز دارد و کفساب کارها معمولا این دستگاه را به دستگاه تک فاز ترجیح می دهند برای گرفتن قیمت دستگاه کفسابی سه فاز کافی است با ما تماس بگیرید این دستگاه در دو نوع هفت و نیم و ده اسب بخار(دستگاه با قدرت ده اسب بخار کمی  سنگینتر است و جا به جایی دستگاه هفت و نیم اسب راحتتر می باشد) تولید می شود که تفاوت قیمت چندان زیادی ندارند. این دستگاه هم مانند دستگاه تکفاز کفسابی در دو مدل  ایرانی موجود است که  از کیفیت عالی برخوردار است.

خرید و فروش دستگاه کفسابی دست دوم:

در محل کارخانه ما خرید و فروش دستگاه دست دوم داریم دستگاههایی که شاید فقط یک یا چند بار محدود استفاده شده اند (البته بعضی دستگاهها مستهلک تر هستند که شرایط قیمتی متفاوتی دارند) به شما اطمینان می دهیم که منصف ترین خریدار و فروشنده دستگاههای دست دوم هستیم .

۳- فروش دستگاههای پله کفسابی :

دستگاههای پله سابی قیمتی هم سطح قیمت دستگاه سه فاز کفسابی دارند و به لحاظ قیمتی قابل قیاس با دستگاههای تک فاز و سه فاز هستند و معمولا برای سنگ های پله و اوپن از این نوع دستگاه ها استفاده می شود این نوع دستگاهها تمام لقمه سنگهای کفسابی را  دارند و قیمت سنگسابی با آن در ازای پله  خواهد بود و در هر جایی کاربرد ندارد

شما با خرید یک دستگاه کفساب در واقع با یک تیر چند نشان می زنید زیرا این دستگاه چند منظوره می باشد :

  • دستگاه کفسابی همان دستگاه بتن ساب نیز می باشد به این صورت که لقمه الماس زیر آن بسته می شود و عمل بتن سابی انجام می شود.
  • از دستگاه کفسابی جهت تمیز کردن سرامیک با فرچه سابی استفاده می شود لازم ب ذکر است سرامیک لایه برداری نمی شود و فقط فرچه ساب زده می شود.
  • از این دستگاه جهت موزاییک سابی هم استفاده می شود موزاییک صاف لایه برداری می شود ولی موزاییک تیشه ای فرچه ساب انجام می شود.
  • دیده شده که از این دستگاه جهت شستن فرش هم استفاده می شود بدین صورت که زیر دستگاه فرچه فرش شویی بسته میشود ولی بایستی با احتیاط این کار را انجام دهید و به یاد داشته باشید که کار اصلی دستگاه سنگ سابی می باشد.

قیمت دستگاه کفساب کوچک:

دستگاه کفساب کوچک موتورکفسابی تک فاز است که کمی بزرگتر از دستگاه چرخ گوشت است که قیمت آن با دستگاه تک فاز حدودا برابر است اما اگر منظور شما دستگاه سنگ فرز است قیمت آن از حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالاتر است.

دستگاه کفسابی چیست و به چند دسته تقسیم می شود؟

ابتدا باید بگوییم دستگاه کف سابی دستگاهی است برای لایه برداری و ساب زنی سنگ که به وسیله این دستگاه یک لایه بسیار نازک در حد 1 الی 5 میلیمتر از سنگ برداشته شده و باعث براقی و شفافی سنگ می شود.

اما دستگاه کفسابی به سه دسته تقسیم می شود:

1) دستگاه کفسابی سه فاز

این دستگاه که دارای قدرت و سرعت بسیار بالایی می باشد فقط با برق سه فاز کار می کند و قدرت لایه برداری بسیار بالایی دارد و در ساختمان هایی که دارای آسانسور می باشند می توان از این دستگاه قدرتمند استفاده کرد این دستگاه ویژگی های مختلفی دارد که برای کفسابی در کرج مناسب است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف) قابلیت ساب زنی به دو نوع خشک و با آب می باشد

ب) دارای مخزن 40 لیتری آب می باشد

ج) دارای لاستیک های پهن می باشد که از پاشیدن آب به اطراف محیط جلوگیری میکند.

2) دستگاه کف سابی تک فاز

ابعاد این دستگاه نسبت به دستگاه سه فاز کوچکتر بوده و با برق معمولی منازل کار می کند و صفحه ساب زنی دستگاه تک فاز نسبت به سه فاز کوچکتر بوده و شعاع کفسابی این دستگاه به نسبت پایین تر از سه فاز می باشد. دستگاه کف سابی تک فاز نیز ویژگی هایی دارد از جمله:

الف) این دستگاه ها نیز مانند دستگاه سه فاز دارای لاستیک های مخصوص بوده و از پاشیدن آب به دیگر نقاط جلوگیری می کند.

ب) مخرن آب دستگاه تک فاز دارای ظرفیت 30 لتری می باشد

ج) وزن دستگاه تک فاز نسبت به دستگاه سه فاز پایین تر می باشد

3)دستگاه کف سابی دستی

کوچکترین دستگاه کف سابی ، دستگاه کف سابی تک فاز می باشد که به صورت تک فاز بوده و آن قسمت هایی که که امکان ساب زنی با دستگاه های سه فاز و تک فاز نبوده با دستگاه کف سابی دستی ساب زنی می باشد. مهمترین کاربرد دستگاه کف سابی دستی در ساب زنی پله می باشد، چرا که دیگر دستگاه ها به دلیل کوچک بودن محل ساب زنی قادر به کفسابی نبوده و فقط با دستگاه کف سابی دستی امکان پذیر می باشد.

قیمت دستگاه کفسابی

قیمت دستگاه های کف سابی با هم تفاوت دارند و قیمت دستگاه های کارکرده نسبت به دستگاه های نو پایین تر بوده  ولی باید در هنگام خرید دستگاه کف سابی کارکرده به این نکته توجه داشته باشید که موتور دستگاه برای بار دوم سیم پیچی نشده باشد. سیم پیچی دوباره دستگاه به این معنی می باشد که موتور دستگاه یکبار سوخته و دوباره تعمیر شده است. قیمت دستگاه کف سابی از نظر دسته بندی به 3 قسمت تقسیم می شود:

1) قیمت دستگاه کف سابی سه فاز:

قیمت دستگاه کف سابی سه فاز نسبت به دیگر دستگاه های کف سابی بالاتر می باشد و مهترین دلیل بالا بودن قیمت این دستگاه وجود موتور سه فاز می باشد که این دستگاه را بسیار قوی و قدرتمند کرده است.

2) قیمت دستگاه کف سابی تک فاز:

دستگاه کف سابی تک فاز به نسبت به دستگاه سه فاز دارای قیمت پایین تری می باشد و کاربرد بیشتری نسبت به دستگاه تک فاز دارد چرا که همه ی ساختمان ها دارای برق سه فاز نبوده و به صورت تک فاز می باشد.

3) قیمت دستگاه کف سابی دستی

دستگاه های کف سابی دستی دارای قیمت پایین تری نسبت به سه فاز و تک فاز می باشد و باید بگوییم که وجود دستگاه کف سابی دستی برای هر کفساب یک امر مهم و ضروری می باشد، چرا که تمام نقاط با دستگاه های سه فاز و تک فاز ساب زنی نمی شود. علاوه بر آن برای کفسابی سرویس ها ، راه پله ، گوشه ها و کنج منازل از دستگاه کف سابی دستی استفاده می شود.

آیا باید هر کفساب هر سه دستگاه کف سابی را داشته باشد ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که هر محیطی که کفسابی می شود دارای برق سه فاز نبوده و باید از دستگاه کف سابی تک فاز استفاده کرد از طرفی دیگر بعضی از قسمت ها نیز با دستگاه کف سابی تک فاز کفسابی نشده و باید برای ساب زنی از دستگاه کف سابی دستی استفاده کرد. ولی برای کفسابی که دارای متراژ بالایی هستند کفسابی با دستگاه سه فاز الزامی میباشد چرا که در محیط های با متراژ بالا عملا کفسابی با دستگاه تک فاز به دلیل پایین بودن قدرت این دستگاه امکان پذیر نمی باشد پس نتیجه میگیریم که یک کفساب باید هر سه دستگاه کف سابی را داشته باشد و در شرایط مختلف ازدستگاه های مخصوص خود استفاده کند.

فروش لقمه های کف سابی

مهترین ابزار برای اجرای کف سابی و سنگسابی لقمه سنگ هایی می باشد که در قسمت انتهایی دستگاه کف سابی نصب میشود لقمه سنگ ها از نظر سختی دارای انواع 46، 80 ، 120 و …. می باشد.

دستگاه های کفسابی برای چه مواردی کاربرد دارد و از ان استفاده میشود؟

این دستگاه برای کف سابی سنگ ، ساب زدن موزاییک ، گرانیت سابی ، بتن سابی ، پولیش و براق کردن سنگ ، سرامیک سابی و همچنین جلا دادن به ان استفاده می شود .

اگر می خواهید انواع خدمات کفسابی را دریافت کنید، بد نیست که اطلاعاتی در مورد دستگاه کفسابی و انواع آن کسب کنید. دستگاه های کفسابی به سه دسته کلی تقسیم می شوند. هر کدام از این دسته ها خود دستگاه های مختلفی را شامل می شود که ویژگی های متفاوتی دارند و به آن ها خواهیم پرداخت.

دستگاه کف سابی به سه دسته اصلی تقسیم شده اند:

1- دستگاه ساب held-hand یا دستی

2- دستگاه ساب walk-behind

3- دستگاه‌ کف سابی Ride-on

در ادامه در مورد هر کدام از این دسته ها اطلاعاتی در اختیارتان قرار خواهیم داد:دستگاه‌ ساب Hand-held

همانطور که از اسم این نوع دستگاه مشخص است، به صورت دستی می توان از آن استفاده کرد. نسبت به سایر ماشین ها اندازه کوچک تری دارد. این نوع از دستگاه های کف سابی در فضایی با وسعت کم و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. و برای صاف کردن ناهمواری های موجود بر روی سطوح کفپوش است. اندازه این دستگاه به کفساب قدرت مانور بیشتری می دهد تا بتواند نقاط گوشه و سایر نقاط غیر قابل دسترس را بادقت بالایی کفسابی کند. قطر عملیاتی این دستگاه‌ معمولا 10-12 سانتیمتر و یا 17-22 سانتیمتر است.

دستگاه‌ ساب walk-behind

این مدل رایج ترین نوع دستگاه می باشد و برای فضاهای بزرگتر طراحی شده است . می تواند رنگ، اپوکسی، چسب کاشی و هر سطحی را با سرعت خیلی بالاتری حذف کند. از این دستگاه در ساختمان های مسکونی و تجاری و… برای کارهای کفسابی استفاده می کنند. این نوع از دستگاه ها ممکن است از برق تک فاز یا برق سه فاز استفاده کنند که در ادامه و بخشی جداگانه به تفاوت این دو نوع نیز می پردازیم.

دستگاه‌ کف سابی Ride-on

احتمالا این نوع از ماشین های کفسابی را در پاساژ ها و فروشگاه های بزرگ دیده اید. برای استفاده از این ماشین فرد بر روی دستگاه نشسته و به وسیله فرمان آن را کنترل می کند. این دستگاه ساب برای لایه برداری سطوح کف در مراکز تجاری، نمایشگاهها ،انبارها، مراکز خرید و محیط های صنعتی مناسب می باشد. استفاده از این دستگاه در کفسابی موجب صیقلی و صاف شدن سطح کف شده و عملیات کف سابی را بر روی سطح قطر 1.5 متر انجام می دهد.

همان طور که می دانید برای کف سابی محیط های بزرگتر از دستگاه کف ساب بزرگ استفاده می شود. تا سرعت عملیات بیشتر گردد. این دستگاه برای تمیز کردن و پاک کردن لکه های سطحی و شست و شو نیز استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا